Jump to content

Recommended Posts

Здравейте.

Преди време се бях регистрирал тук и смятах да си купя една хонда акорд бензин/газ,но нещо не се получи.

Сега,след известно време с течение на обстоятелствата днес закупих роувър 620 сди,производство или по-точно регистрация септември 96-та година.

Днес имах малко време и го покарах,като въпросите за които ще питам ги знаех като проблемчета но все пак я закупих колата.

1.По време на движение понякога,но сравнително често светва чека,при отпускане педала на газта угасва.Роувъра е със сменяна горивна помпа заменена с такава от хонда акорд.Предишният собственик твърди,че като са я зацепвали нещо не са донастроили градусите и така присветква.От слагането на хондовата помпа са изминали към 2 години и около 10-12 хил. км.Проблем ли е ако я карам така и има ли от какво да се притеснявам някъде да габардяса?

2.Свети лампа SRS и не угасва.Бившият собственик твърди че е изгорял може би датчик/пиропатрон на еърбега.

3.Колата е 2000 кубика дизел с турбо,но ми се вижда тромава и сякаш не върви за конете си и 210 нютонметра.

Трябва ли да се почиства дебитомер или друго подобно?

4.Скоростният лост на свободна се лашка свободно наляво -надясно сякаш нещо е разкачен.

5.Скоростите влизат малко странно-да сменям ли маслото и колко събира скоростната кутия?

6.Маслото двигателното предполагам ще е 10W40.Колко литра е?

За сега това се сещам и това са въпросите.Ако има нещо пак ще питам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

На първите 3 въпроса може да даде отговор само една качествена диагностика .

По 4-ти въпрос, отдолу на лоста и отпред на щангата която командва скоростите има едни втулки които са се изхабили, като ги смениш с нови лоста ще спре да се мандахерца.:D (слагам икона, защото мандахерц е и единица мярка за мотане)

П

Точка 5 е свързана с 4 и като оправиш лоста предполагам ще спрат да влизат странно скоростите .

По точка 6, 5 литра е маслото, но защо ще го тормозиш двигателя с полу-синтетики, слагай поне 5/40 пълна синтетика, тя е с по дълъг пробег на смяна и разликата в цената се избива още при втората смяна .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презацепиха помпата.Сякаш мотора стана по-тих.На диагностиката не показвало що свети SRS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...