Ба'т Ачко 1 #1 Публикувано 4 Януари, 2018 имам странен проблем с хидравликата на волана, когато започна да навивам волана в която и да е посока плавно, волана започва да пулсира в обратната посока, все едно се опитва да ми бутне ръката обратно с няколко сантиметра в обратната посока после отпуска и пак така? колата е от подписа ми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #2 Отговорено 4 Януари, 2018 Нямаш проблем. Това е нормално , същото ще усетиш и при висока скорост - волана се удървя леко и ако искаш да коригираш пътя на колата , в ляво или дясно, веднага се стреми да се върне в нормално положение. Ако искаш да не усещаш толкова това пулсиране, а само натиск от желанието на волана да се върне в обратна посока, просто смени хидравличната течност с нова . Използвай оригинална на Хонда , като 1 литър ще ти стигне и остане даже. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #3 Отговорено 5 Януари, 2018 (Редактирано) 10 hours ago, Emicha said: Нямаш проблем. Това е нормално , същото ще усетиш и при висока скорост - волана се удървя леко и ако искаш да коригираш пътя на колата , в ляво или дясно, веднага се стреми да се върне в нормално положение. Ако искаш да не усещаш толкова това пулсиране, а само натиск от желанието на волана да се върне в обратна посока, просто смени хидравличната течност с нова . Използвай оригинална на Хонда , като 1 литър ще ти стигне и остане даже. Благодаря Emich даваш доста полезни съвети, ще пробвам с хидр. течност и ще пиша. Прочел съм половината теми, за CR-V а, твоите коментари са винаги адекватни и помагат... явно опитът си е опит. извинявам се за оф топика но можеш ли да ми дадеш съвет от къде да купя маркуча от филтърната кутия след дебитомера към турбото оня гофрирания. Редактирано 5 Януари, 2018 от Ба'т Ачко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #4 Отговорено 5 Януари, 2018 Нов от Бултрако струва някъде около 100-на лева, но мисля че е с поръчка. Иначе , аз го сменявах и взех от морга на цена 40 лв. защото не ми се чакаше, а моя се беше сцепил и колата беше като спънат кон - даваш газ а тя повече ръмжи и не ускорява както трябва. Става и от Акорд с този двигател. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #5 Отговорено 5 Януари, 2018 6 hours ago, Emicha said: Нов от Бултрако струва някъде около 100-на лева, но мисля че е с поръчка. Иначе , аз го сменявах и взех от морга на цена 40 лв. защото не ми се чакаше, а моя се беше сцепил и колата беше като спънат кон - даваш газ а тя повече ръмжи и не ускорява както трябва. Става и от Акорд с този двигател. мерси... интересно ми е защо толкова се спъва след като там е по-скоро вакум отколкото налягане?!?! Може би е заради дебитомера вероятно не отчита коректно количеството въздух защото влиза въздух след него и сместа ще е по богата на кислород... тоест дебитомера мери 20 л. въздух или там куб. м. не знам точно в какво мери а след като е замерил вече обема е навлязъл допълнително през дупката която при мен е процеп около 1 см. и на-дали влиза толкова от там но колата има сериозна турбо-дупка в оборотите от 1900 - 2700 об. сек. Не знам за сега мисля да започна със смяна на маркуча и почистване ?или направо премахване на ЕГР-клапана кое е по-добро според вас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #6 Отговорено 5 Януари, 2018 Почти сам си си отговорил. Сменявай въпросния маркуч и веднага ще усетиш разлика. Егера защо ще го пипаш? Ако трябва почистване, го почисти но не го премахвай - то ще е и трудно, въпреки че е вакумен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #7 Отговорено 6 Януари, 2018 On 1/5/2018 at 7:00 PM, Emicha said: Почти сам си си отговорил. Сменявай въпросния маркуч и веднага ще усетиш разлика. Егера защо ще го пипаш? Ако трябва почистване, го почисти но не го премахвай - то ще е и трудно, въпреки че е вакумен. Ами не знам дали има нужда изобщо от почистване, но мисля че е редно на кола втора ръка най-малко поне да се отвори и да се провери че пораженията от запушен ЕГР са лоши и за маслото и за мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #8 Отговорено 10 Януари, 2018 (Редактирано) On 5.01.2018 г. at 11:47 AM, Emicha said: Нов от Бултрако струва някъде около 100-на лева, но мисля че е с поръчка. Иначе , аз го сменявах и взех от морга на цена 40 лв. защото не ми се чакаше, а моя се беше сцепил и колата беше като спънат кон - даваш газ а тя повече ръмжи и не ускорява както трябва. Става и от Акорд с този двигател. Емич, имаш ли му каталожният номер на тоя маркуч, тия от Бултрако във Варна ми обявиха 127.80 лв. Да огледам по английските сайтове, за да си го поръчам на адрес в Лондон и после да ми го препратят тук. Категорично отказвам да им дам такива пари на тия кожодери в Бултрако, съмнявам се да струва повече от 30 паунда това нещо нещо в ebay или някой друг подобен сайт, даже ако знаеш някой онлайн англиски магазин препоръчай ми, мога да си го платя от тука и майка ми или сестра ми примерно да ми го препратят с някое друго нещо насам. П.с... някъде май го беше постнал ти, ама в коя от темите беше? Не мога да се сетя, че то голямо четене падна последният месец и вече се обърках. А искам като ида на диагностика да е сменен иначе е безсмислено. Редактирано 10 Януари, 2018 от Ба'т Ачко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #9 Отговорено 10 Януари, 2018 Това е въпросния гофриран маркуч: 17228-RMA-E00 Тръба, въздушен поток 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове