D.Donchev 0 #1 Публикувано 2 Ноември, 2017 Здравейте,и аз с проблемите си първо във форума.Имам вече второ hrv с автоматична кутия,но вече година немога да реша следния проблем:Когато подам газ(при натоварване),например изпреварвам,колата мени обороти и се движи на тласъци.Оборотомера играе с по 1000 оборота нагоре надоло,докато не отнема от газта.При студено време е същото и без да подавам повече газ.Чистена е дроселната клапа,нулирано и почистено моторчето за празен ход,реглаж клапани,сменени свещи,сменена и cvt скоростна кутия,както и две управления за кутията.Не зная какво да пробвам вече??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 3 Ноември, 2017 Здравей Дончев.Не знам как ги решаваш тия проблеми,но ще сменяш кутия.Естествено първо пробвай със смяна на масло-само оригинално Honda CVT. Не закачай двигателя.Не е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D.Donchev 0 #3 Отговорено 4 Ноември, 2017 Сменял съм два пъти масло оригинално,управление на кутията-ефект нямаше.След това купих още една кутия,рециклирах я,и свалих едната кутия и сложих рециклираната-дефекта е същия.Та затова питам дали може да се направи още нещо.Благодаря за коментара,ще се радвам на още такива.Колата е ходила и в Хонда и там я гледат с недоумение.Грешки няма никакви и нямат идея какво е.Та се надявам в практиката да открия отговора на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 4 Ноември, 2017 Едва ли ще получиш много отзиви.Тук само 2-3 ма души знаят как работи тая кутия. За съжаление и ти даваш твърде малко информация. Какво и рециклира на кутията и къде беше на диагностика.Кой прави обучение и как и какво се вижда на живи данни от кутията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D.Donchev 0 #5 Отговорено 5 Ноември, 2017 Здравеи,Markony!Кутията е ходила при двама вещи в занаята с автоматични кутии.Единият се казва Цани Докторов и има стенд за мозъците на кутиите,а другият е проф.в ТУ-Варна и почти всички са се учили от него.Та рециклирането се състои в смяна на лагери,преглед и смяна верига,както и на трите съединителя,проверка и почистване на хидромоторите и клапаните за управление.Имам и една кутия за части,която съм отварял за да се запозная с устройството и да вадя чаркули.Та аз мисля от опита който имам и това какво съм направил до тук,че не е проблема в кутията.Но незная на къде да се насоча.Единствените ми подузрения са в моторчето за празен ход.Всички казват,че то не влиае на високи обороти.Предишното ми hrv имаше подобен проблем(играеха обороти при изпреварване)и се оказа от моторчето за празен ход.Само,че сега е почистено и ефект няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 5 Ноември, 2017 Така е,моторчето не влияе на двигателя във високи обороти.но за твое успокоение му дръпни шалтера и пробвай .Харвито няма да угасне без него.Винта до дросела трябва да е настроен на 500 об/мин.Това за което ми говориш се свежда до загубване на предаване на въртящ момент по време на движение и последващо възстановяване на тракция.Защо не се посъветваш със доктора и професора по въпроса.Някой огледало е дало фира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D.Donchev 0 #7 Отговорено 5 Ноември, 2017 Като го изключа на място започват да играят оборотите по същия начин както в движение когато давам газ.И това съм пробвал.Но съм готов да отида при някого ако ми препоръчате или Вие да я погледнете.След Коледните празници съм свободен и мога да дойда при вас.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #8 Отговорено 5 Ноември, 2017 Добре де процедура по обучаване на празен ход ,след регулиране на аванса е правена ,така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D.Donchev 0 #9 Отговорено 6 Ноември, 2017 Да,но аз мисля че колата не приема командата по обучение.Как може да се наблюдават живите параметри на моторчето,за да се разбере дали се обучава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #10 Отговорено 6 Ноември, 2017 С тестер,но преди това се проверява аванса и се регулира с друга процедура,която пък гарантира ,че зацепването на ангренажа е правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D.Donchev 0 #11 Отговорено 6 Ноември, 2017 Ангренажа съм го проверил,аванса скоро регулираx заради газово.Благодаря за напътсвията след решаване на проблема вече ще зная цялото утроиство на hrv.Имам огромно желание да оправя колата защото си заслужава и ме дразни да я карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #12 Отговорено 7 Ноември, 2017 Какво имаш предвид заради газовото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D.Donchev 0 #13 Отговорено 7 Ноември, 2017 Слагах газов инжекцион наложи се да се регулира(нямах мощност в ниските на газ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #14 Отговорено 9 Ноември, 2017 Странно,CVT-то няма ниски... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D.Donchev 0 #15 Отговорено 10 Ноември, 2017 Е като дадеш газ от 750-2000об.какво е?Или те трагват направо на 3000об. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #16 Отговорено 12 Ноември, 2017 Вариатора е направен за икономия на горива и комфорт.В него са заобиколени всички грешки ,които се допускат при каране с мех.кутия.Запознат съм доста подробно с детайлите на бензиновите карти,понеже като монтирам газ е необходимо да се направи доста финна настройка . Та вариатора заобикаля всички режими с малък въртящ момент.Естествено може да се кара с 1500 и 2500 оборота ,но без да се ускорява.Това е момент с малко предварение на запалването.Ако трябва да ускориш повечко двигателя литва на 5500 и след това се променя само скоростта - от предавателното число на кутията.Промяната на стационарния аванс не променя нищо в тези режими.Там всичко зависи от вакуума. Отделно и на механична скоростна кутия не премества стационарния аванс,защото не води до нищо добро.Пробвано е на стенд. Единствено се разваля работата на празен ход.На стандартна степен на сгъстяване увеличаването на аванса с 1-2 градуса,наистина подобрява ускорението едва забележимо,но само с качествено гориво.ТУк вече има значение и дали има монтиран детонационен датчик или не на двигателя. След 2000 година има ,а преди това няма.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове