zmiata29 181 #1 Публикувано 7 Октомври, 2017 (Редактирано) Колеги, както се казваше в един филм "посредника винаги е лайно", та и аз се реших да се поомериша. Проблема споделих с Бранко по телефона, за което дълбоко се прикланям, но малко го заблудих и реших да питам и тук. Колата е купена в Англия и все още си е там, но е купена непалеща. Купиха и смениха само верига и обтегача(оригинални), без водачите(както писах в друга тема), разнитваха старата , закачиха новата и са я издърпали, зацепили и запалили. Колата пали вече, студена си е в нормите и като си дойде в работна температура, пръц - пръц и изгасва. Сега, тънкия момент е, че като поливат с студена вода (мисля, така ми предадоха) клапана или сензора който е в ляво под капака на клапаните(който мисля че е ВИТЕК сензора) колата работи безпроблемно и на ниски обороти. Ако имате подходящия боб да хвърлим един и да поразсъждаваме по въпроса. Редактирано 7 Октомври, 2017 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #2 Отговорено 18 Март, 2018 (Редактирано) Здравейте! Колата която описах, вече е в двора ми. Запалих, работи както работи на смукач, като стопли малко - намалява оборотите и като а -аа стигне работната температура и изгасва. Завъртам ключа, пали, началните 1100оборота секунда, две и пак изгасва. Вързвам диагностиката - никакви грешки. Някакви предложения? Опс, видях, че от никъде не се разбира, че става въпрос за ЦРВ К20А4 / 2004г. Редактирано 18 Март, 2018 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове