carboflex 1 #1 Публикувано 12 Септември, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, Имам проблем с D14Z2. След прочитане на Error code 15- Ignition output signal. Си купих нов модул на запалването и се заех да го сменя. За мое голямо учудване, когато свалих палеца и капачката установих, че на стария ми модул липсва кабел към клемата, която подава сигнал за оборотите на мотора(тази, която е маркирана с D в прикачения файл): Има ли някой, който се е сблъсквал с това? Възможно ли е на този мотор тази клема да не се ползва? Пропуснах да добавя, че колата работи и със стария и с новия модул, но грешката си остана. Редактирано 12 Септември, 2017 от carboflex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #2 Отговорено 12 Септември, 2017 Изтри ли грешката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
carboflex 1 #3 Отговорено 13 Септември, 2017 Откачих акумулатора, за да рестартирам ECU-то, но след като запалих check-a светна отново. Мисля, че отчита грешка, защото на практика няма сигнал до компютъра от модула(от кабел D). Разглобих цялото запалване, но така и не намерих въпросния син кабел, който трябва да прави тази връзка. Чудя се дали е възможно в даден момент да е отрязан от някой "майстор"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #4 Отговорено 13 Септември, 2017 Този кабел,поне до колкото успях да разбера отива директно до оборотомера(при CRV 1 е така,и тук мисля е същото).Ако липсва,а оборотомера ти работи значи взима сигнал от компютъра и този извод на комутатора не се ползва. От къде взима сигнал оборотомера зависи от типа на компютъра ти -OBD0,OBD1,OBD2a,OBD2b. Поне това установих като се опитвах да подкарам моя оборотомер. Има доста писано по чуждите форуми за тази грешка,прегледай ги и със сигурност ще установиш проблема. https://www.google.bg/search?q=15+Ignition+output+signal&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=BtK4WbLqPKHd8AeGy7qICQ Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
carboflex 1 #5 Отговорено 13 Септември, 2017 Благодаря, DOXATA! Доста се рових из чуждите форуми, но не намерих точно същия проблем. Смяташ ли, че щом оборотомерът работи, то този кабел е излишен? Гледах много видеа в youtube, но никъде не срещнах управление с липсващ кабел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #6 Отговорено 14 Септември, 2017 99% съм сигурен. https://honda-tech.com/forums/honda-civic-del-sol-1992-2000-1/rpm-signal-wire-2643758/ Мнение №3 https://honda-tech.com/forums/honda-civic-del-sol-1992-2000-1/rpm-signal-2587766/ Мнение №11 Има още доста теми-потърси! https://www.google.bg/search?q=rpm+signal+wire+civic&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=Vhm6WZPuOrDd8AfA-5roCw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
carboflex 1 #7 Отговорено 14 Септември, 2017 Благодаря, DOXATA! Вече ми се изясниха нещата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове