войводата/cls 3 #1 Публикувано 8 Април, 2007 Ами на ламбдата й дават напрежение над(около) 0.6 при напълно отворена дроселова клапа (пълна газ) и около 0.4 при напълно затворена клапа.Въпреки тази информация не мога да ти отговоря дали ти е заминала ламбдата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #2 Отговорено 8 Април, 2007 Добре е да се види формата на сигнала който дава ламбда сондата. сигнала обикновенно се колебае между 0 и 1 волт което сочи за съответно бедна и богата смес. Този сигнал е входен за ECU модула Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest veno #3 Отговорено 10 Април, 2007 Някой има ли впечатления от Томко ? 95 лв. е в Косер.Само че я водят универсална, ще съвпада ли напрежението което подава с оригиналната ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #4 Отговорено 10 Април, 2007 ламбдата на Томко е NTK, продавачката ми каза че някой път са били Denso Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #5 Отговорено 10 Април, 2007 Първо двигателя трбва да работи изветно време защото сондата работи над 200 градуса температура. След това сондата не се мери при рязко подаване на газ а при стабилизирани на обороти. Примерно може да пробваш на празен ход и на 3500. По принцип на осцилоскоп се вижда най-добре защото сондата трябва да мине през 0.5 V поне 3-4 пъти за 10 сек(за празен ход) и по често на 3500, колебаейки се от 0.8-1.0 V do 0- 0.2 V. А като подадеш рязко газ, ако сондата ти е читава трябва да направи рязък скок до 0.8 - 1 V и след това да започне да изписва синусоида, в случай че задържиш оборотите разбира се.А сондата я подбери не според цената, а според модела, защото ефекта от новата сонда може да е спъващ и антиикономичен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #6 Отговорено 10 Април, 2007 Колеги имам подобен проблем. Но моята дава по-малки стойности (0.02-0.08). Двигателят ми е д13б2. При подаване на газ се пока4ва стоийоста после пак си пада но не достига 0.1V дори. Имали същественни разлики в сондите за 1.5 , 1.6 и за моя двигател. ако някои има информация да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Jonini #7 Отговорено 10 Април, 2007 (Редактирано) Колеги, честно да ви кажа ако сте сигурни, че ви е заминала ламбдата, а това може и по километрите да прецените, НЕ купуваите универсални, заместители или каквито и да е. Те продавачите казват да ще стане. Е ми тя става ама само на резбата, а колата мъка, мъка. Бръкнете се за оригинални и ще ви излезне по-евтино! Има колеги, които доставят части обърнете се към тях. Говоря ви след 2 години ходене по мъките с тази ламбада сонда. Поръчах си от щатите и сега си имам чисто нов двигател. Няма да тресе, да глъхне, като цяло колата е по тиха и двигателя сякаш олекна. Късмет на всички.O2 Редактирано 10 Април, 2007 от Jonini Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #8 Отговорено 10 Април, 2007 (Редактирано) При загрял двигател върти вентилатора, никога не минава над 0.4 , даже напротив като подам газ и задържа на 3500 оборота напрежението пада на 0.2V . Абсолютно ненормално според мен, от 2 дни карам с изключена ламбда сонда и все едно карам друга кола на 2ра си поема нормално, преди с 20 км. ако не включа 1ва почваше едно придърпване. Факт е че ускорението е по-слабо но го отдавам на това че ЕКУ-то подава някакви дефолтни параметри за сместа. Явно ще трябва да си купувам оригнална, щом препоръчват колегите, но кажете от къде мога по-ефтино извън БГ, карам D14A2 а за тях в щатите не са и чували Редактирано 10 Април, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Carlos 0 #9 Отговорено 13 Април, 2007 Колеги, честно да ви кажа ако сте сигурни, че ви е заминала ламбдата, а това може и по километрите да прецените, НЕ купуваите универсални, заместители или каквито и да е. Те продавачите казват да ще стане. Е ми тя става ама само на резбата, а колата мъка, мъка. Бръкнете се за оригинални и ще ви излезне по-евтино! Има колеги, които доставят части обърнете се към тях. Говоря ви след 2 години ходене по мъките с тази ламбада сонда. Поръчах си от щатите и сега си имам чисто нов двигател. Няма да тресе, да глъхне, като цяло колата е по тиха и двигателя сякаш олекна. Късмет на всички.O2Брат къде да си поръчам ламбда и за моята хондичка-двигателя и е D16Y8.Давала код 41 май-така каза маистора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jonini 0 #10 Отговорено 13 Април, 2007 Колеги, честно да ви кажа ако сте сигурни, че ви е заминала ламбдата, а това може и по километрите да прецените, НЕ купуваите универсални, заместители или каквито и да е. Те продавачите казват да ще стане. Е ми тя става ама само на резбата, а колата мъка, мъка. Бръкнете се за оригинални и ще ви излезне по-евтино! Има колеги, които доставят части обърнете се към тях. Говоря ви след 2 години ходене по мъките с тази ламбада сонда. Поръчах си от щатите и сега си имам чисто нов двигател. Няма да тресе, да глъхне, като цяло колата е по тиха и двигателя сякаш олекна. Късмет на всички.O2Брат къде да си поръчам ламбда и за моята хондичка-двигателя и е D16Y8.Давала код 41 май-така каза маистораТова е сайта. Колегата Prelude прави нова поръчка. Click Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #11 Отговорено 13 Април, 2007 Сондата постоянно трябва да мени напрежението си от 0 до 1 V , забелязал сам че повечето стигат до 0,8V най много, при каквито и да е други обстоятелсва е за смяна. Но 0.4 V е малко. Сменяй я по-скоро да не те набутва с разход.Що като се развалят тия сонди негори по-малко колата ами винаги повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #12 Отговорено 14 Април, 2007 С осцилоскоп трудно се измерва ..поне аз толкова бавен не съм виждал,най лесно е с аналогов(стрелкови) волтмер с обхват на скалата 0-1 волт.синусуидата е с 1-2 скока за секунда на празен ход и 3-4 скока над 2500 оборота.Ако обаче напрежението не се колебае,не е задължително да е за смяна.Пулсациите са в резултат на разумното управление на количеството гориво/въздух от ЕКУ-то и често проблемите са от самото ЕКУ.Универсалните сонди в 50% от случаите не стават,защото както спомена колегата е важно каде е монтирана сондата и дали се загрява достатъчно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове