Jump to content
em1l

CR-V B20B3 държи 200 оборота.

Recommended Posts

Здравейте. CR-V 1ва ген. 98г. 128к.с. десен волан. От 3-4 дена съм се видял в чудо. Ставам сутринта не иска да запали, проверявам нямаше ток, имах нови комутатор и бубина, смених ги ток дойде запалих и работи на 200-250 оборота и четерите цилиндъра без да може да се изфорсира, натискам газта до долу пак по същия начин нито се форсира нито гасне на 200-300 оборота си работи, обръщам на газ и абсолютно същото както на бензин със газ без газ до долу си държи 200-300 оборота.

От там тръгвам, откачих напълно газовата уредба да не би да смесва газ бенззин си викам, нищо не се случи, след това проверявах бензиновата помпа работи идеално държи над 3.5 бара по моя манометър измерено от помпата директно и след горивния филтър също, налягането е не променено, след това рестартвах компютъра, вадих му бушона... никаква промяна, изчистих с контактен спрей де що има букса омаслена и не само, пак нищо. Замерих грешиките и излязоха 15,16,17,54,61, викам нещо е станало с компютъра защото датчиците на хол в делкота бяха с изгоряла изолация на кабелите и опираха един в друг, смених ги и тях, пак нищо, след това смених компютъра заедно с имобилаизера и ключа и разбирасе пак нищо различно не се случи, дори и шок бутона натисках нещо да се случи  ама пак нищо различно.

Всичко което направих, работата на двигателя не се промени по никакъв начин, пали си от раз и си работи на 200-250 и на газ и на бензин без да се влияе от положението на дроселовата клапа(с минимални разлики при отворен дросел от порядака на 50 оборота на горе).

Давайте някакви мнения че напрво се побърках вече.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белези на ангренажа ала бала, и как се случи това? преди си работеше и изведнъж стана така или ?

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще махам капака да видя белези то вече се чудя какво да гледам и меря. Предния ден си я карах 100 тина ккилометра даже навъртях, спрях си я вечерта и сутринта не искаше да запали и почна филма.

На скоро единственото което съм правил е сменях на изпарителя мембраните защото месеше при първо палене сутрин газ бензин и по трудно палеше и си прекарах нова антена на касетофона.

Нищо съществено не се е случвало. По погрешка бях обърнал делкото, като завъртях не запали, сетих се и като го сложих както трябва и запали на 200 оборота и се почна филма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако правилно разбирам колата си е бачкала, свалял си делкото и си го обърнал, не е запалила и си се усетил, обърнал си го и е почнал филма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателния вал имаше разлика от изпускателния 5 зъба, зацепих ремъка на ново по белези и всичко се оправи.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) интересно как са прескочили, ама някои път чак немога се трая ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...