Jump to content
Optimus

Дневни светлини на CRV III

Recommended Posts

Аз съм с тези крушки имат и управление единия кабел е захранващ а другия е да ги гаси. Захранващия е от бушоните в купето има празно гнездо за бушон като дадеш на контакт и светва,другия кабел съм го свързал с бушона за габаритите като ги включа и дневните гаснат.

https://a.aliexpress.com/_vqOjhG

Редактирано от radko86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от къде е "най-лесен" достъпа до крушката на левия мигач?

Въпроса е за дизел фейслифт.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@iRONY

За кой точно мигач отляво става въпрос.????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV 3 дизел - преден ляв мигач. От горната страна на фара сякаш няма достъп до крушката. На подкалника не откривам ревизия, сякаш ще трябва да  "откопчавам" подкалника за да стигна до крушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@iRONY

На 3ген бензин ,не вярвам фара да е по различен от този на дизел има достъп  отзад от горна страна ,малко е навърте.

Ето

Screenshot_20240423-113143_Gallery.thumb.jpg.246d3ba8591d4cfb2da93909540ce8b8.jpgScreenshot_20240423-113039_Gallery.thumb.jpg.2fe8988ef991215ada8333be34feabcb.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен в тази зона има маркуч/въздуховод:unsure:

image.thumb.png.18feb3b7ddfa6d7f5584dae4ea75373a.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Ще използвам тази тема за 1-2 въпроса, че са разисквани пособни неща, ако може някай по-запознат да помогне.

Едната къса светлина след едно по-рязко раздрусване по софийските паважи започна леко да трепти, да примигва от време на време и имам чувството, че свети по-слабо и с леко променен цвят. Ксенонови са фаровете D2S цокъл. Колата е CRV III бензин.

1. Възможно ли е освен с крушката да има проблем и със "запалката"?

2. Смяната на крушката възможна ли е от двигателния отсег или е по-сложно? Все съм си ги сменявал аз, но досега не бях имал кненонови фарове и затова не съм сигурен, понеше е по-тясно залади баласта.

3. Някой слагал ли е LED с D2S цокъл за директен монтаж? Или да си търся ксенонов Осрам нещо

4. И двете крушки ли трябва да се сменят едновременно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двете едновремено  D2S щом примигват  е тръгнала самата крушка.

Да в двигателния отсек се прави махаш предпазните капаци отзад фаровете с завъртане.

Смяната се първи се маха  баласта зад крушката с завъртане,самата  крушка се държи с телчета които се отварят странично.

На самата крушка има отвар на периферията трьбва да се намести в цокъла.

Да на мен ми отне поне 45  мин ако не и повече и доста псувни.

20241103_102526.thumb.jpg.9e3e2b6a3a1d10ccd6fc2402443cdaa4.jpg

20241103_103433.thumb.jpg.eaa3a33aff9e9b5d354bd610a0af5b50.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...