radko86 8 #81 Отговорено 19 Февруари, 2022 (Редактирано) Аз съм с тези крушки имат и управление единия кабел е захранващ а другия е да ги гаси. Захранващия е от бушоните в купето има празно гнездо за бушон като дадеш на контакт и светва,другия кабел съм го свързал с бушона за габаритите като ги включа и дневните гаснат. https://a.aliexpress.com/_vqOjhG Редактирано 19 Февруари, 2022 от radko86 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iRONY 0 #82 Отговорено 22 Април Здравейте колеги, от къде е "най-лесен" достъпа до крушката на левия мигач? Въпроса е за дизел фейслифт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #83 Отговорено 22 Април @iRONY За кой точно мигач отляво става въпрос.???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iRONY 0 #84 Отговорено 23 Април CRV 3 дизел - преден ляв мигач. От горната страна на фара сякаш няма достъп до крушката. На подкалника не откривам ревизия, сякаш ще трябва да "откопчавам" подкалника за да стигна до крушката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #85 Отговорено 23 Април (Редактирано) @iRONY На 3ген бензин ,не вярвам фара да е по различен от този на дизел има достъп отзад от горна страна ,малко е навърте. Ето Редактирано 23 Април от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iRONY 0 #86 Отговорено 25 Април При мен в тази зона има маркуч/въздуховод Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
кирчо_баретата 3 #87 Отговорено 13 Декември Здравейте Ще използвам тази тема за 1-2 въпроса, че са разисквани пособни неща, ако може някай по-запознат да помогне. Едната къса светлина след едно по-рязко раздрусване по софийските паважи започна леко да трепти, да примигва от време на време и имам чувството, че свети по-слабо и с леко променен цвят. Ксенонови са фаровете D2S цокъл. Колата е CRV III бензин. 1. Възможно ли е освен с крушката да има проблем и със "запалката"? 2. Смяната на крушката възможна ли е от двигателния отсег или е по-сложно? Все съм си ги сменявал аз, но досега не бях имал кненонови фарове и затова не съм сигурен, понеше е по-тясно залади баласта. 3. Някой слагал ли е LED с D2S цокъл за директен монтаж? Или да си търся ксенонов Осрам нещо 4. И двете крушки ли трябва да се сменят едновременно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #88 Отговорено 13 Декември (Редактирано) Двете едновремено D2S щом примигват е тръгнала самата крушка. Да в двигателния отсек се прави махаш предпазните капаци отзад фаровете с завъртане. Смяната се първи се маха баласта зад крушката с завъртане,самата крушка се държи с телчета които се отварят странично. На самата крушка има отвар на периферията трьбва да се намести в цокъла. Да на мен ми отне поне 45 мин ако не и повече и доста псувни. Редактирано 13 Декември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове