Gufy 6 #1 Публикувано 2 Юли, 2017 Проблема е доста срещан при CR-V, като отворих буксата почти всички кабели бяха скъсани. Някой може ли да даде схема кой кабел къде се слага в буксата. Колата е CR-V 2000г. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paco88 3 #2 Отговорено 7 Юли, 2017 Здравей. Надявам се това да ти помогне: https://honda-tech.com/forums/honda-element-cr-v-156/damn-door-hinge-wires-broke-3143803/ 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #3 Отговорено 17 Юли, 2017 Имах подобен проблем преди време. Искам само да те посъветвам ако нямаш опит със спойки и т.н. да отидеш при алармаджия някой. Цветните кодове на кабелите си продължават от преди буксата до изпълнителното устройство/стъкло, огледало, ЦЗ/ и няма как да се объркат. Истинският проблем е там, че цялата букса от двете страни е пълна с една хидроизолираща грес, която спира всякакъв опит да запояваш вътре в буксата. Аз опитах, чистих я, цапах се, писна ми и прибутах каляската на един алармаджия на който вярвам. Той доста псува но за неголяма сума я оправи. Имай предвид, че ако нямаш аванс на кабелите те отново ще се прокъсат. Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xfls 22 #4 Отговорено 17 Юли, 2017 (Редактирано) Този уикенд се занимвах за втори път с кабелите.. Преди година и нещо имах един прекъснат кабел, към който снадих друг и прекарах през буксите, понеже имаше извадени пинове и място за още един кабел през вече направените дупки. Предполагам, че алармаджията ги е вадил при монтажа на алармата ми и прекараните кабели през буксите са били за алармата. Сега, обаче, прекъснатите кабели бяха 3 и място през вече направените дупки през буксата нямаше. Опитах се да извадя още 2-3 пина, но не успях, въпреки че гледах как става в youtube. Мислих, мислих и реших да преправя абсолютно всички кабели, за да не се налага отново да се занимавам след още 1 година. Свалих калинка, запоих нови кабели към старите в маркуча, който идва от купето и снадих към оригиналните с кабелни обувки във вратата. За да остане изолацията/маркуча се наложи да разпробия напълно двете букси и да прекарам кабелите през тях. Няма как да се закрепи по друг начин изолацията. Отне ми 1 ден. Чудя се дали имаше смисъл от кабелните обувки, но идеята ми беше да могат да се извадят при нужда. Редактирано 17 Юли, 2017 от xfls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Градинар Парко 2 #5 Отговорено 31 Август, 2017 (Редактирано) Здравейте! И аз имах този проблем с кабелите. Само, че на пасажерската врата. Още като си купих колата имаше проблем с огледалото. Не се движеше на ляво и дясно, но за мен не беше проблем това. След известно време обаче започна и прозореца ту да работи ту не. Отварям затварям вратата и то проработваше :-) Докато окончателно спря. Помислих, че е машинката и отидох на майстор, който ми показа същинския проблем като извади буксата от вратата. Половината кабели бяха скъсани точно на входа ѝ. Цялата букса мазна с една бяла грес. Да се вкарат обратно е невъзможно. От бутането на буксата спря да работи и централното заключване. Та какво направих. От автоморга си купих букса с кабелите. Понеже колата донор беше с обратен волан, си взех и двете букси. Човека от моргата ми прати буксата с уплътнението и дори малак аванс от кабелите. Махайки уплътнението авансът от кабели беше предостатъчен. За хубав и лесен достъп махнах калника, който се държеше на 7-8 болтчета и 7-8 винчета. /нещото, което най-ме притесняваше, но падна лесно./След като вече беше удобно за работа, изрязах малкото останали кабели, които все още държаха буксата. Отрязах ги максимално близо, така че да остане и тук аванс от кабели. Забърсах ги, зачистих ги. Преброих колко са. Бяха 12. Буксите с кабели които имах, както казах бяха две. Преброй кабелите при тях, на едната бяха 12, на другата 21. Така, че вече знаех койя букса е за тази врата. А и цветовете на кабелите на пръв поглед се припокриваха.Заголих кабелите, които идваха от буксата и тези които идваха от купето. После кабел по кабел, цвят по цвят - запойка с поялника и увиване с изолирбанд. Накрая останаха 4 кабела с други цветове. Но с помощ на мултицет и рискувайки тонколоната за проба, открих кой за къде е. Още преди да върна калника пробвах и всичко работеше перфектно и доволно.Забравих да кажа, че преди да почна работа с кабелите откачих акумулатора. После сложих калника под който има достатъчно място за дългия аванс от кабели, разбира се изолирани добре и си карам щастлив. Сега си имам една букса с парчетии и паста в нея, както и една букса с кабели за шофьорската врата. Можеше и да е по-кратко, но като за пръв пост във форума, толкоз :-) Редактирано 31 Август, 2017 от Градинар 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #6 Отговорено 18 Март, 2018 https://honda-tech.com/forums/honda-element-cr-v-156/diagram-driver-door-connector-3302181/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Teogop 2 #7 Отговорено 7 Април, 2019 Много полезна тема. Аз също имах проблем с централното заключване. При мен отваряше само шофьорската врата, а останалите 3 оставаха заключени. Като бонус към това и тонколоната не работеше. Първоначално следвах темите във форума и свалих кората на вратата, но всичко беше ОК, после отворихме снопа с кабели. Буксата беше пълна с грес и 2 от кабелите бяха скъсани, като броя на същите прерастна в 5-6 след като размърдахме буксата. Ние извадихме малките обувчици от буксата, почистихме ги и после ги запоихме с кабелите. Темата, която е пуснал Gufy ми беше супер полезна, по нея се водихме кой кабел къде да сложим от прикачените изображения. След като запоихме и закачихме всички кабели в обувките и ги вкарахме в буксата видяхме голям зор при вкарването и в пинчетата към шофьорската врата. Благодаря на всички за мненията и успех на всички, на които им предстоят тези мъки! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Teogop 2 #8 Отговорено 8 Април, 2019 On 7/17/2017 at 1:39 PM, nupi said: Имах подобен проблем преди време. Искам само да те посъветвам ако нямаш опит със спойки и т.н. да отидеш при алармаджия някой. Цветните кодове на кабелите си продължават от преди буксата до изпълнителното устройство/стъкло, огледало, ЦЗ/ и няма как да се объркат. Истинският проблем е там, че цялата букса от двете страни е пълна с една хидроизолираща грес, която спира всякакъв опит да запояваш вътре в буксата. Аз опитах, чистих я, цапах се, писна ми и прибутах каляската на един алармаджия на който вярвам. Той доста псува но за неголяма сума я оправи. Имай предвид, че ако нямаш аванс на кабелите те отново ще се прокъсат. Дано съм бил полезен. Наистина с тази грес става трудно запояването. Решението е почистване с флюс и нещата придобиват вид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #9 Отговорено 16 Август, 2022 На 31.08.2017 г. at 18:12, Градинар Парко написа: Здравейте! И аз имах този проблем с кабелите. Само, че на пасажерската врата. Още като си купих колата имаше проблем с огледалото. Не се движеше на ляво и дясно, но за мен не беше проблем това. След известно време обаче започна и прозореца ту да работи ту не. Отварям затварям вратата и то проработваше :-) Докато окончателно спря. Помислих, че е машинката и отидох на майстор, който ми показа същинския проблем като извади буксата от вратата. Половината кабели бяха скъсани точно на входа ѝ. Цялата букса мазна с една бяла грес. Да се вкарат обратно е невъзможно. От бутането на буксата спря да работи и централното заключване. Та какво направих. От автоморга си купих букса с кабелите. Понеже колата донор беше с обратен волан, си взех и двете букси. Човека от моргата ми прати буксата с уплътнението и дори малак аванс от кабелите. Махайки уплътнението авансът от кабели беше предостатъчен. За хубав и лесен достъп махнах калника, който се държеше на 7-8 болтчета и 7-8 винчета. /нещото, което най-ме притесняваше, но падна лесно./ След като вече беше удобно за работа, изрязах малкото останали кабели, които все още държаха буксата. Отрязах ги максимално близо, така че да остане и тук аванс от кабели. Забърсах ги, зачистих ги. Преброих колко са. Бяха 12. Буксите с кабели които имах, както казах бяха две. Преброй кабелите при тях, на едната бяха 12, на другата 21. Така, че вече знаех койя букса е за тази врата. А и цветовете на кабелите на пръв поглед се припокриваха. Заголих кабелите, които идваха от буксата и тези които идваха от купето. После кабел по кабел, цвят по цвят - запойка с поялника и увиване с изолирбанд. Накрая останаха 4 кабела с други цветове. Но с помощ на мултицет и рискувайки тонколоната за проба, открих кой за къде е. Още преди да върна калника пробвах и всичко работеше перфектно и доволно. Забравих да кажа, че преди да почна работа с кабелите откачих акумулатора. После сложих калника под който има достатъчно място за дългия аванс от кабели, разбира се изолирани добре и си карам щастлив. Сега си имам една букса с парчетии и паста в нея, както и една букса с кабели за шофьорската врата. Можеше и да е по-кратко, но като за пръв пост във форума, толкоз :-) Колега виждам, че темата е стара, но ми трябва буксат с кабелите за шофьорската врата, ако е налична и не ти трябва бих я купил от теб. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове