xplodi 0 #1 Публикувано 14 Май, 2017 Колеги, някой може ли да разясни какво значат тези цифри. Кога започва да се отварят всмукателните клапани и кога се затварят. Също и за изпускателните. D16Y8 CamsStock D16Y8 CamAdv Duration Duration@.050___Int/Exh__Int/Exh_Lobe Sep_Gross LiftPRI..211........183........115..........300SEC.215........187........113..........319VT...247........217........114..........397EXH.235........204........110..........370Crane#252-0010Adv Duration Duration @ .050____Int/Exh__Int/Exh__Lobe Sep___Gross LiftPR.....214.........186.........108.............319SEC...218.........190.........106.............327VT.....258.........224.........106.............423EXH...238.........210.........114.............386Crane#252-0012Adv Duration Duration@.050____Int/Exh__Int/Exh____Lobe Sep__Gross LiftPRI...214.........186..............112...........3 19SEC..218.........190..............110...........32 7VT....266.........232..............110...........4 43EXH..246.........218..............114...........40 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #2 Отговорено 14 Май, 2017 Имаш ли представа циклите на работа, работата по принцип на газоразпределението и втек валовете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #3 Отговорено 14 Май, 2017 Специално за д16у8 предвид, че е едновалов двигател и че има конструктивни особености се различава от тези, които са без втек. PRI - идва от Primary, SEC- Secondary, VT- VTEC гърбица, EXH- Exhaust. Смисъла съотвено е - Първична гърбица, вторична гърбица, ВТЕК гърбица, изпускателна. Първични и вторични гърбици са тези, които управляват всмукателните клапани, когато ВТЕК не работи. Както се вижда гърбиците имат различен престои и повдигане. С други думи единия клапан навлиза повече и за по-дълго в горивната камера спрямо другия, когато ВТЕК не работи. Има две числа за престой на клапаните. Пише първични за Д16у8 211 и после 183 градуса. Едните градуси са мерени, по основната окръжност другите с 0.05 инча разстояние. Знаеш за какво става дума щом ще ползваш градусова шайба. 115 градуса е ъгъла на разделение между оста на първичната гърбица и оста на изпускателната гърбица. Този ъгъл на английски му казват Lobe seperation angle. Както виждаш намалили са ъгъла при ВТЕК гърбицата. Gross lift е повдигането на гърбицата това повдигане трябва да го умножиш по лоста, който кобилиците на клапаните имат. При мен са 1.63, Д16у8 мисля, че и те са 1.63. повдигането е в инчове и дават след десетичната запетая. С други думи примерно ако пише 389 значи имат предвит 0.389 инча или превърнато в мм - 9,8мм 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #4 Отговорено 14 Май, 2017 Благодаря, колега ! Много добро обяснение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове