Jump to content
didich

Продавам измервателни уреди на 52мм /налягане и температура на маслото и волтметър/

Recommended Posts

Здравейте, продавам измервателни уреди с тъмно стъкло на 52мм както следва:

1. Волтметър

2. Температура на маслото в градуси + датчик към уреда

3. Налягане на маслото в "psi" - имам и датчика, но мисля че не работи, давам го ако някой иска да си го тества, ако не ще трябва да си закупи само нов датчик, уреда работи тестван е преди да се демонтира от колата.

 

Трите уреда са неразличими от нови, нямат никакви надрасквания нито по стъклото, нито по пластмасовата рамка, паднала боя, олющено и т.н. с ръка на сърцето казвам, че наистина са перфектни.

 

Към уредите давам подарък черна метална рамка, която се вижда на втората снимка.

Плащал съм ги комплект за 115лв от тук: http://tuning-parts.bg/

 

Цена за всичко 60лв.

 

тел. за контакт: 0882-103-430 Дидо , предпочитам да се вземат лично, аз се намирам в София, но имам възможност да ги пусна и по еконт за сметка на получателя.

 

http://picbg.net/pic.php?u=75119FRMtA&i=856638

http://picbg.net/pic.php?u=75119FRMtA&i=856640

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова цена - 50лв за всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да се счита за ъп.

 

Да внеса малко яснота за хората, които тепърва мислят да се захванат с това нещо.
Нещата не опират само до това да си купите продукта и да си сложите уредите някъде вътре по таблото и готово..., човек трябва да е наясно, че тия уреди за да започнат да работят и да отчитат някакви данни, за които са предназначени същите, то преди това трябва да прекарате някоя и друга жица за да захраните самите уреди /осветлението на уредите/, както и да прекарате жици до самите датчици на уредите /показанията, които ще виждате на самите уреди/, които датчици трябва да монтирате на подходящо място в двигателния отсег.

 

Датчика за налягане на маслото можете да го монтирате при оригиналния датчик за налягане, но в случая ще трябва да си закупите допълнително един тройник, на който да монтирате както датчика на уреда, така и оригиналния датчик, няма как на един отвор да завиете 2 датчика, логично е. /на мойта кола на корпуса където се навива масления филтър има 2 тапи/пробки като тази на картера, от която си източвате маслото при смяната му, именно там съм си навил и двата датчика, този за температурата и този за налягането и съм си решил проблема с датчиците.
 

Датчика за температура на маслото трябва да бъде монтиран някъде където минава/циркулира моторно масло или както правят много хора - подходяща дупка на картера, заварка на гайка с точната резба, като резбата на датчика и навиване на датчика. Аз специално както написах по горе съм го монтирал на едната от тапите при масления филтър.
 

Волтметъра е най лесен в цялата схема, защото няма датчик, просто трябва да го вържете към ел. инсталацията на автомобила, толкоз.

 

Хубаво е на всички плюсови кабели да сложите и един бушон за всеки случай, хората, които се занимават с "жица" ги знаят тия работи.
Мойте уреди са вързани към самия контактен ключ на автомобила -  когато колата е загасена уредите не работят /ако са вързани директно и работят постоянно ще ви замине много бързо акумулатора/, когато подам на контакт уредите светват и стрелките отчитат някакви данни, при завъртане вече на стартер уредите пак загасват за да не дърпат допълнително ток от акумулатора /това е за няколко секунди докато стартира двигателя/ и вече при запален мотор уредите светят и работят коректно, при изгасяне на мотора всичко изключва.
Така е направено при мен, всеки трябва да си прецени при него каква е възможността за монтаж на датчиците и как може да стане, защото всеки мотор си има особенности, ако не най лесния начин е да си купите уредите, да закарате колата в сервиз където има грамотни хора, които ще ви направят съответния монтаж.

 

Поздрави.

Редактирано от kvd74
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимков материал от мен, само че тук съм ги монтирал с четворник, сега в момента са сложени по отделно на всяка една тапа, защото датчика за температурата идва малко далеч от маслото и не показва реална температура.
http://picbg.net/u/75119/60845/858844.jpg

На снимката тумбестия датчик с червената лепенка е за налягането, точно срещу него е за температурата, м/у тях има просто тапа, защото този отвор остава свободен и всичкото това монтирано на една от тапите при корпуса на масления филтър.

Така са в загасено положение, уредите са с тъмно стъкло и нищо не се вижда, когато не работят
http://picbg.net/u/75119/60845/858842.jpg

Така са в работно положение
http://picbg.net/u/75119/60845/858843.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продадени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...