kick 46 #1 Публикувано 2 Април, 2007 според вас кое е по добър избор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #2 Отговорено 2 Април, 2007 според вас кое е по добър избор d14a4 stock,90h.p е доста добро изпълнение и по-нов модел от d15b2,НО D15B2 е мотора който най-много се тунингова и има доста инфо в БГ.Много зависи к'во искаш да правиш с колата......За сток мотори за мен d14a4 e по-добре.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #3 Отговорено 2 Април, 2007 (Редактирано) Ами Дариус добре го каза. Ако търсиш кола, която да купиш и да и се радваш и караш, без много амбиции към тунинг и т.н. с по-късна генерация купе и т.н. - 6 ген Сивик - това е колата. Още повече, че е с по-нисък разход на гориво. Ако пък искаш нещо което бяга с малко повече, но и гори малко повече, имаш мераци за тунинг или пък си фен на 5 ген Сивик - то работата е ясна. За още повече вървене - Д16З6 - вгражда се и на 2-те генерации, така че въпрос на вкус и финанси! Редактирано 2 Април, 2007 от Iceman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #4 Отговорено 2 Април, 2007 (Редактирано) d15b2 е по-бърз .... по отношение на това какво може да се направи по него .... общо взето не е нещо повече от д14а4 , просто ще стане по-бърз А за разхода на гориво .... също работата е спорна Единственото по-добро за мен е, че е по-нов Обаче ..... се вгражда на 6та генерация , а д15б2 на 5та ..... което както и да го сучем си е по-новата и по-добрата кола Редактирано 2 Април, 2007 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #5 Отговорено 2 Април, 2007 Ами да,колегите са напълно прави.Аз взех 5-та защото съм и фен от както я видях като момченце ,но ти щом се чудиш ,може би по-добре е да вземеш по-новата 6-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #6 Отговорено 3 Април, 2007 ако не смяташ да модифицираш двигателя, взимай д14а4-та, по нов е и със сигурност е по осъвършенстван. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #7 Отговорено 3 Април, 2007 Ами аз говорех от мое име, като собственик на Д15Б2. При няколко драга срещу Д14А4 и обсъждането на разходите със собствениците на тези. Разликите са минимални де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #8 Отговорено 3 Април, 2007 благодарско на всички ...да не съм маняк на тунинга но пък ми се и ще да наповървява малко сега съм с Д13Б2 .... имам и още една оферта за 1.6 седан купе 125к. но пък незнам какъв разход дава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #9 Отговорено 3 Април, 2007 Ако искаш вървене то започва от д16 ..... всичко друго е компромисен вариант. Не че няма и вървежни д15ки ..... Без тунинг д14 и д15 съответните които дискутираме вървят еднакво .... лек превез се забелязва при драг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
komsho 1 #10 Отговорено 3 Април, 2007 ... да се изкажа и аз ... "компетентно" ...за парите които ще дадеш за тоя 1,4ис ... ще вземеш малкия VTEC на 5та ген. а к'вото и да си говорим ...5та генерация е много по-симпатична на външен вид ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #11 Отговорено 3 Април, 2007 ... да се изкажа и аз ... "компетентно" ...за парите които ще дадеш за тоя 1,4ис ... ще вземеш малкия VTEC на 5та ген. а к'вото и да си говорим ...5та генерация е много по-симпатична на външен вид ... тук е пълно с геронтофили, не ги слушай Хвали старо - карай ново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmeq 37 #12 Отговорено 3 Април, 2007 вечния спор на кои каквото му харесва и едната е хубава и другата е хубава все пак са хонди,вече вапрос на избор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове