mikolev88 0 #1 Публикувано 20 Февруари, 2017 Здравейте колеги. От няколко месеца съм собственик на горепосочения автомобил. Когато го взех, нямаше никакви проблеми. Малко преди да започне зимата на таблото ми изби грешка Check engine system. Посредством OBDII конектор прочетох грешката и излезе следното нещо - P2004 - Powertrain, Intake Manifold Runner Control Stuck Open bank1. Грешката стои активна най-много ден два и изчезва. От както се появи грешката, ми се струва, че колата не върви толкова добре. Усеща се най-вече в ниските обороти (между 1500 и 2000). Даже, понякога, като че ли се дави. Естествено посетих сервиз Autobox (споделете мнения и за сервиза, ако сте го посещавали) и там естествено, въпреки че им казах каква е грешката, държаха да ми вземат 20 лева за диагностика и да кажат, че са прочели същата грешка и че според тях, грешката означава, че всмукателният колектор не е знаел къде се намира и има нужда от почистване. Не им дадох да го чистят, реших първо да си направя сам проучване. След доста четене по чуждите форуми разбрах, че тази грешка се получава най-често от някакъв магтнит вентил, (който така и не разбрах какво точно прави). Конкретният вентил на английски се казва IMRC solenoid valve. Реших да го сменя сам, но не можах да го намеря нов, има само втора употреба. Ако някой от Вас е срещал същия проблем, моля да помага. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #2 Отговорено 21 Февруари, 2017 И аз имам тази грешка от време на време, но не забелязвам промяна в поведението на двигателя. Също се порових по английските форуми и установих, че 2.2 i-ctdi има проблем с управлението на вихровата клапа на всмукателния колектор. Става въпрос за един вентил, който образно казано "гълта въздух" вместо да задържа вакуум, който пък вакуум управлява вихровата клапа. Та този вентил е с проблем в първоначалния дизайн и ако се смени с нов, то повече няма да се появява тази грешка. Цената на нов е около 125 английски лири по мои спомени. Аз обаче спрях да се притеснявам за това нещо, защото разбрах, че тази вихрова клапа спомага за намаляване на вредните емисии, които за мен не са от чак толкова съществено значение. Може и да греша, но моето разбиране на цялата система, наречена Intake Manifold Runner Control, е спомагане за по-хомогенно смесване на въздуха с разпръскваната от дюзите нафта. Когато тази клапа е изцяло затворена се получава голямо завихряне на въздуха от всмукателния колектор, а когато тя е изцяло отворена, то такова завихряне няма. За да се затвори клапата трябва вакуум, който се създава от специална помпа, но когато проблемния клапан започне да "тече", т.е. да не задържа вакуум, то клапата се отваря и компютъра отчита грешка. Аз не бих рискувал с клапан втора употреба, защото няма гаранция, че той също не е дефектен. Ако ти се дават трицифрени суми, за да си сигурен, че колата ти не изхвърля повече вредни емисии, отколкото би трябвало, то мога да ти дам линк към сайт, от който да си поръчаш нов клапан, но ми се струва, че си достатъчно кадърен и вече сам си намерил такъв сайт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tvid 1 #3 Отговорено 22 Април, 2017 Здравейте, Харесал съм си един хечбек 2010-та, но има следните грешки, които ще съм благодарен , ако можете да кажете дали са сериозни или не: EPS Pernament DTC 11-02 - Control Unit Power Supply Voltage EPS Pernament DTC 12-01 - Motor Power Supply Voltage B1227 - An open in the outside air temprerature sensor circuit B2991 - Climate Control Unit lost communication with Audio system B2357 - Rain Light Sensor Unit lost communication with MICU B2356 - Rain Light Sensor Unit lost communication with MICU (wiper swtich message) B2355 - Rain Light Sensor Unit lost communication with MICU (headlight switch message) Как ви се струва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #4 Отговорено 23 Април, 2017 Променям заглавието на темата и събирам тук мнения на колеги, които питат за грешки и коментират начини за отстраняване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuindl 0 #5 Отговорено 13 Май, 2018 Някой да има идея къде е главното реле ? На полеви тест ми показва грешка PGM F1 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Р Николов 0 #6 Отговорено 5 Юни, 2022 (Редактирано) Каде се намира компютара на Хонда Сивик 2.2 2007 8 ген.Нов съм в форума и незнам още нищо.Извинявам се за което. Редактирано 5 Юни, 2022 от Николай Р Николов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #7 Отговорено 6 Юни, 2022 Компютърът се намира в краката на пасажера. Защо питаш за местоположението му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Р Николов 0 #8 Отговорено 9 Юни, 2022 След диагностика ми излиза грешка Р0602.И незнам какво да правя. Под стелката ли е? Ако е там как се стига до него? Преди повече от месец се спука шише с вода и е изтекло около литър и отгоре в краката на пасажера,можели от това да дава тази грешка и как да постъпя?? Колата е с десен волан. Благодаря предварително. Помогнете ..... Off Topic Off Topic . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #9 Отговорено 10 Юни, 2022 Описание на грешката: P0602 Engine control module (ECM) programming error Това означава, че има проблем със софтуера на компютъра. Самият компютър се намира между жабката и калника, закачен е от вътрешната страна на калника. На снимката се вижда лявата ми ръка, която е върху корпуса на компютъра. Не знам как да постъпиш. Поискай съвет от майстора, който ти е разчел грешката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове