veno 0 #1 Публикувано 1 Април, 2007 (Редактирано) Здравейте,значи както писах и в други теми колата като загрее на празен ход и в много ниски обороти не ми харесва как работи. Ауспуха е черен като го пипна от вътре и ми се запа пръста. Масло не гори, вече 1500 км. и нивото на маслото е на макс. В компютъра няма грешки. Съмнява ме че може да е заминала ламбда сондата, тъй като доколкото четох черен ауспух значело богата смес. А и мисля че ми гори повече отколкото е нормално. Сменил съм всички филтри и ремъци. Колата я водих при Омбре, само че я гледа Дидо, каза че работела като часовник, сменихме свещите само с Денсо въпреки че ги бях сменял преди 10 дни със чисто нови Шампион, ама като гледам тоя черен ауспух и никаква промяна в работата, ефекта е нулев. Давайте идеи ? Нов горивен филтър ? Ламбда сонда ? Къде може да я закарам на свестна диагностика в София ? Редактирано 1 Април, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #2 Отговорено 1 Април, 2007 (Редактирано) Дидо да знаеш е много точен и си разбира от работата. При Омбре няма слаби хора. Ако е мокър ауспуха, може да е от конденза сутрин или от кофти бензин. Дори да не гори масълце, не знаеш какво има в бензина.Може да изглежда черен ауспуха от водата с която го бъркат. Съставките ако са некачествени не изгарят пълноценно и образуват сажди. Те принципно са сиви, но като се намокрят изглеждат черни. Може и от ламда сондата да е. Пуши ли като дадеш газ. Редактирано 1 Април, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 1 Април, 2007 Вярно казва Антони, що не пробваш да смениш бензиностанцията първо пък после разхвърляй колицата, много често мешат бензина с коресилин и тем подобни пушешти боклуци (моя позната бачка в бензиностанция и е виждала)... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #4 Отговорено 1 Април, 2007 (Редактирано) За един месец смених какъв ли не бензин, последно сложих 95 v-power + добавка за инжекцион на STP. Не мисля че проблема е в бензина. В съседния вход има англичанка като моята, ауспуха и е ръждясал но и от вътре и от вън си е ръжда, моя си е черен и като бръкна ми остават сажди по ръката, с чисто ново задно гърне съм. Редактирано 1 Април, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 1 Април, 2007 Замервал ли си съпротивлението на кабелите за свещите, с времето стареят и повишават съпротивлението си от което страда искрата...давам само идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #6 Отговорено 1 Април, 2007 (Редактирано) Замервал ли си съпротивлението на кабелите за свещите, с времето стареят и повишават съпротивлението си от което страда искрата...давам само идея Дидо каза едва ли е от кабелите на свещите, предполагам не са ги замервали. Факт е че свещите които свалиха, шампион на 2 седмици работа, после като ги погледнах имаше черно по тях което говори също че нещата не са наред. Редактирано 1 Април, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #7 Отговорено 1 Април, 2007 или богата смес, или недобро изгаряне щом всичко друго е наред, но цапа черно и на ниски не ти харесва, свали си разпръсквачите (инжекторите) и ги почисти на ултразвук - най-вероятно те да са причината, а и все ще е от полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #8 Отговорено 1 Април, 2007 или богата смес, или недобро изгаряне щом всичко друго е наред, но цапа черно и на ниски не ти харесва, свали си разпръсквачите (инжекторите) и ги почисти на ултразвук - най-вероятно те да са причината, а и все ще е от полза Именно за тях съм сложил добавка на STP за инежекциони. А има ли вероятност да не е наред ламбда сондата и да не дава грешка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #9 Отговорено 1 Април, 2007 чакай, чакай, ти мислиш че като си сипал добавка и си топ??? Няма брато, сипваш я, опъваш хондела 100км чагистрала поне на 150-180 и едва тогава има шанс да си готов, но пак не е сигурно това, затова ултразвук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #10 Отговорено 1 Април, 2007 Братле, с тая добавка най-много да си разбил мизерията от резервоара и да си я набил в дюзите...на едно аверче точно това му се случи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #11 Отговорено 1 Април, 2007 (Редактирано) как ще я набия в дюзите ? нали има уж бензинов филтър за това ? Мисля след като свърша резервоара със добавката да сменя отново горивния филтър. Редактирано 1 Април, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buzar_ivo #12 Отговорено 1 Април, 2007 Ако е заминала содата разхода ще ти е много голям Ако е над 100000км. може и катилизатора да е задръстенвиж си и кабелите на свештите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest veno #13 Отговорено 1 Април, 2007 (Редактирано) колко голям ? как мога да замеря кабелите ? Катализатора го смених с резонаторно гърне още преди 2 седмици. Редактирано 1 Април, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buzar_ivo #14 Отговорено 1 Април, 2007 (Редактирано) над 13 на 100 извън градско Редактирано 1 Април, 2007 от buzar_ivo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01 #15 Отговорено 2 Април, 2007 над 13 на 100 извън градско Това е за БМВ не за Хонда мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #16 Отговорено 2 Април, 2007 А колко километра навиваш на денАко я караш все студена така ще бъде . черен ауспух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #17 Отговорено 2 Април, 2007 Ами карам различно като километри. Кажете къде може да се направи свестна диагностика на датчиците ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #18 Отговорено 2 Април, 2007 и на мойта Хонда ауспуха беше ръждив... като карах 100% на газКато почнах да карам първите и последни 1-2мин да съм на бензин почерня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CoolDevil 9 #19 Отговорено 2 Април, 2007 Черните сажди са от богата смесАз лично ти препоръчвам да отидеш при едни газаджия и за 10 кинта да ти завре една тръба в гърнето да провериш колко ти е богата сместа!Така ще разбереш много бързо дали е от сондата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest veno #20 Отговорено 2 Април, 2007 кажете къде да я закарам да и направят газоанализ качествено ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #21 Отговорено 2 Април, 2007 Да попитам само дали може да има връзка, когато ми сменяха горивния филтър, не го бяха затегнали добре и като запалих колата протече малко от него, после го затегнаха, възможно ли е да се е прецакал нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CoolDevil 9 #22 Отговорено 2 Април, 2007 Да попитам само дали може да има връзка, когато ми сменяха горивния филтър, не го бяха затегнали добре и като запалих колата протече малко от него, после го затегнаха, възможно ли е да се е прецакал нещо ?Не може да е от това....има един сервиз в Лозенец(за мен е най-добрия)линк на карта(ако проработи) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #23 Отговорено 2 Април, 2007 Виж тази тема ЦЪК сервиза и добър и е тестван много кратно. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest veno #24 Отговорено 2 Април, 2007 нали говорим за сервиз за диагностика, не за сервиз в който да ми поставят газова уредба ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #25 Отговорено 3 Април, 2007 При Омбре могат ли да ми направят такава диагностика ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #26 Отговорено 3 Април, 2007 (Редактирано) нали говорим за сервиз за диагностика, не за сервиз в който да ми поставят газова уредба )Да там ще ти проверят газове, кабели, свещи, ламбда сонда и т.н. Аз до колкото разбрах вече имаш газ, но ако искаш може да си сложат още една . Но няма да е лошо и Омбре да и метне едно око, но за газ незнам да ли ще се навие. Отиди да я види ако искаш за твое успокоение и после си провери въздушния филтър да ли е замърсен и отиди при газаджията да я закачи и провери как е и ако трябва да се настройва. Там може да ти смени газовия филтър и да ти каже ако нещо колата не е наред. Успех Редактирано 3 Април, 2007 от tiholov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #27 Отговорено 3 Април, 2007 (Редактирано) НЯМАМ ГАЗ! И не смятам да имам Преди малко ми замериха ламбда сондата казаха че работи ок. Утре ще ходя при Омбре да ми сменят каре и ще ги накарам да ми сменят и горивния филтър. Редактирано 3 Април, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #28 Отговорено 3 Април, 2007 Е като нямаш газ Омбре ще ти свърши работа перфектно. Дано всичко да и е наред и после само много километри кеф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове