Restless 209 #1 Публикувано 31 Март, 2007 http://www.autodiags.com/jetspark.htmlhttp://jethro.viket.net/jetspark/bgver.htmlима и версия позволяваща динамичен (с ноутбук) контрол. Общо взето бърз преглед в гугъл показа теми в почти всички бг авто-форуми, повечето коментари са положителни.Някой да има опит, да е виждал такова чудо в действие на Хонда?Човека ми каза че за Д15Б2 цената ще е 70лв и почти се изкушавам и 5 % икономия да направи тия пари се избиват за няколко месеца ... пък ако и върви по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #2 Отговорено 31 Март, 2007 Аз слагах едно такова на един приятел с Астра и той каза 4е колата му се държи по добре. Обаче не съм го питал скоро да ми каже за разход и т.н. Този който се програмира ъгъла бе6е май към 150лв.За хонда незнам 6тото все пак те са с по-голям ъгъл на изпреварване. Но предполагам 4е това устройство гледа теку6тия ъгъл и го корегира с о6те малко предварение.Аз на моята кола с двойния 4ип съм дал 20% предварение в целия диапазон и нямам детонации никъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #3 Отговорено 31 Март, 2007 Аз слагах едно такова на един приятел с Астра и той каза 4е колата му се държи по добре. Обаче не съм го питал скоро да ми каже за разход и т.н. Този който се програмира ъгъла бе6е май към 150лв.За хонда незнам 6тото все пак те са с по-голям ъгъл на изпреварване. Но предполагам 4е това устройство гледа теку6тия ъгъл и го корегира с о6те малко предварение.Аз на моята кола с двойния 4ип съм дал 20% предварение в целия диапазон и нямам детонации никъде.20% ?! Това на бензин ? С какво подобно предварение помага тогава, аз мислех че просто спомага по-пълното изгаряне понеже октана на пропан-бутана е над 100 и гори по-бавноМисля 4е говорим за газ не за бензин! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #4 Отговорено 31 Март, 2007 Звучи много добре ако го сложиш обезателно да кажеш какви са резултатите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mit.mil #5 Отговорено 31 Март, 2007 спомага по-пълното изгаряне понеже октана на пропан-бутана е над 100 и гори по-бавноТочно така, много си прав. На Сънито карам повече от година с JetSpark и на газ, и на метан за метана мога да кажа, че е задължително, а за газ препоръчително. Като не ми достига мощност и съм на метан превключвам на газ - върви като на бензин е и разхода е лако завишен, понеже съм я настроил да върви, но основно карам на метан. В момента монтирам метан на Хондата и задължително ще има Аванс процесор дали Cobra или JetSpark ще видим, обещавам да пиша за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #6 Отговорено 5 Април, 2007 ако разсъждавам правилно, понеже това у-во не пипа подаването на газ, ако след поставянето му колата върви по-добре, това ознамава че се е вдигнала мощността вследствие по-добро изгаляне на горивото, следователно :а) ако се запази предишната динамика на движение, ще имаме икономияили б) с повишената мощност, при запазване на разхода ще може да се кара по-динамично?на теория разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mit.mil 1 #7 Отговорено 5 Април, 2007 При мен на Нисанчето за Метан беще и а) и б) т.е. динамика+понижен разход, а при Гас май само б), но аз споменах, че на гас съм я настроил да има мощност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове