Neophyte 2 #1 Публикувано 21 Ноември, 2016 (Редактирано) Здравейте, от днес съм собственик на Акорд 1.8 седан от 99 с малко външни забележки, но здрав мотор и окачване Обаче има проблем с фаровете. Предишния собственик е слагал ксенон, аз не го харесвам, махнах го. Той каза, че все му горяла шофьорската крушка, аз реших, че ще се оправи като махна ксенона, помислих си, че е от баласта нещо. Но проблема остана. Габарит има, дълги няма, а най-интересни са късите - светят колкото габарита, като свещ са и палят супер бавно, като с потенциометър за 3-4 секунди. Другия фар е ок. Някой да има идея от къде може да идва това бавно палене и слабо светене? И за някакво време, докато открия проблема, дали мога да се вържа от здравия фар, инсталацията му дали ще издържи? Объркал съм раздела, моля да се премести Редактирано 21 Ноември, 2016 от Neophyte Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #2 Отговорено 22 Ноември, 2016 Замери с мултицет дали идват нужните токове и може да погледнеш дали нямаш окисление на буксата на фара. Аз имах подобен проблем с един бус но крушка не е горяла пръснах буксата с контактен спрей и за сега е екстра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #3 Отговорено 23 Ноември, 2016 Уреда ми не бачка нещо, трябва да си взема нов. Снощи се родих из фара, инсталацията му вътре беше ужасна. Пренаправих я и сега имам габарит, 50% от късите, а като включа дълги, целия фар гасне. Неща назад по електрониката май е, ще трябва да търся електричар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #4 Отговорено 23 Ноември, 2016 Уреда ми не бачка нещо, трябва да си взема нов. Снощи се родих из фара, инсталацията му вътре беше ужасна. Пренаправих я и сега имам габарит, 50% от късите, а като включа дълги, целия фар гасне. Неща назад по електрониката май е, ще трябва да търся електричар. Това ми звучи като лош контакт някъде, да знаеш ,само че ключа спира минуса (поне при моята е така) като ровиш да не замине някой предпазител от късо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #5 Отговорено 23 Ноември, 2016 Благодаря, не знаех! Аз все пак си взнимавам де, елтротехник съм по принцип ама не по коли и по навик не допирам кабели до нищо Не знам дали е лош контакт, защото фара пали като с димер - постепенно и плавно, а дълги няма и късите гаснат тогава. Мисля, че е нещо в....модула на фара ли, не знам как точно се казва, Ще трябва да я водя на лекар. В София за кой имате добро мнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове