Bla 6 #1 Публикувано 9 Ноември, 2016 Вчера продадох Сивик-а си и вече се оглеждам за нов, по-широк и комфортен, семеен автомобил. Изискванията ми са автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Предпочитам бензинов двигател и съм се насочил към CR-V, 4 ген. с двулитров двигател, 114 kw. Следващата седмица ще направя тест драйв с такъв екземпляр. Моля, ако някой колега има опит и впечатления от идентичен автомобил да ги сподели! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 10 Ноември, 2016 Колега, незнам до колко са идентични но споделям впечатления от CRV III 2009г. 2.0 R20A2 150к.с. Automatic 4x4 с LPG ROMANO A.I.S OBD2 Относно разход (София): Градско силно натоварено (малки улички, тръгване спиране, светофари, разтояния от палене до гасене 3-4км.) 16-18/100 Газ Градско нормално (няколко световара и 2-3 булеварда 13-15/100 Газ Извънградско 13/100 София - Бургас със 140 на темпомат и около 10-11/100 София В.Търново предимно с около 90-110км. Бензин 10лв./мес със средно 2 паления всеки ден. Относно Мотора (ако е същия): Води се че е доста сполучлив, с верига е, тих е, има съвсем леки вибрации на празен ход, иска читаво масло (не 10W40, но за това има тема ще я видиш), реглаж на клапани по книжка на 40К км. Относно трансмисията: Мислех че моята нещо не е наред защото превключва по-рязко от колкото съм свикнал. Карах я в 3 препоръчани специализирани сервиза сервиза, гледаха я обстойно, караха я много и казаха че всичко си е ОК и да не очаквам че е като Мерцедес да не я усещам че сменя. (Може друг колега да е с други впечатления и да има разлика. Незнам.) Има Lock Up режими на 3-та 4-та и 5-та предавка , които осигуряват нещо като твърда връзка м/у двигателя и трансмилията. Ползват се при постоянна скорост и сравнително ниско натоваране. Предимството при тях е че например при 140км.ч. си на 2800об. а не на 4000об. както е нормално за бензинови коли. Като цяло по сервизите всички споменаваха че това е доста здрава кутия и надали ще покаже проблем, но всичко се случва. Ремонтите вече не са скъпи като едно време. Тогава имаше само Gemini 4 и това е. Сега са 20 сервиза само в София. Мизерия ми направи на един плаж във Варна където се наложи да ме изтеглят. Кутията не даваше достатъчно въртящ момент към колелата и бяха като бетонирани. Относно 4х4: От тази система съм доста доволен. По планиски стръмни кални и с листа пътища почти не се усеща че се включва. Само се вижда лапата на VSA че примигва. Ако го изключиш обаче рита като магаре. Ще я видиме зимата. Повече е излишно да споделям за самата кола защото ти реално ще купиш по-новата и там нещата са други. Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bla 6 #3 Отговорено 10 Ноември, 2016 Jaccomo, благодаря за споделеното мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове