Jump to content
murdera

Прелюд 5г. + турбо

Recommended Posts

Това възможно ли е в БГ и колко ще струва ? Намерих само 1 сайт ,който предлага таква услуга :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

дай видим този единствен сайт :rolleyes: Няма невъзможни неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

нарочно не го написах,да не прозвучи като реклама :rolleyes: www.madcowtuning.bgпс. поне аз само този знам.... ако имате инфо ще бъда благодарен да споделите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нарочно не го написах,да не прозвучи като реклама :cool: www.madcowtuning.bgпс. поне аз само този знам.... ако имате инфо ще бъда благодарен да споделите

В БГ. сайтове трудно ще намериш каквато и да е изчерпателна информация, особено за нещо което не е масово. Просто марката ни е такава. Хората с турбини във форума са пионерите на турбо хондите в БГ. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

гледах в някакъв американски сайт-струват от 2800$ до 5000$(дават мин. +200хп мощност)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за кит ясно, въпросът е колко ще издържи мотора, насторйки на ЕЦУ-то, кое ЕЦУ и т.н.ама ако не бързаш, задръж малко..... скоро току виж изпъкнал някой с такава комбинация :P . Ако това се случи на всички ще ни е малко понятно как се случват нещата при 5ген прелюд и колко струва цялата играчка.... а до тогава, по добре гледай хората на запад дали са го правили и как, че в БГ засега наистина сме пионери.... даже аз не съм в агитката щото само помагам и да си призная хич ме няма по турбините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук във Варна 1 младеж :P по4ти е събрал необходимите 4асти и 6е турбинира именно 5 г Прелюд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трай си бе диване :P нека изненадата сам да си я каже след време :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледах в някакъв американски сайт-струват от 2800$ до 5000$(дават мин. +200хп мощност)

Добре това са цени по принцип може и над 200 но Емо казва хубава приказка колко ще държи,и мн други въпроси които ще ти заблъскат главата здраво :P аз си гледам мотора секи ден по 20 мин поне и секи ден си намирам по некои въпрос каде не моа си отговора на първо четене :P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трай си бе диване ;) нека изненадата сам да си я каже след време :P

И ти ли си замесен бреееее :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ех да не бях... :P по темата:за съжаление са малко хората които пробват.... последния въпрос беше: "какви инжектори"...murdera, не се плаши от всичко което изприказвахме, докато има ентусиасти, ще има и решения. просто не бързай и всичко ще е ОК.Само те моля да осъзнеш нещо, захванеш ли се, това никога няма да е същата кола. Турбо конверсиите си искат грижа, наглеждане.... Далеч са от фабричната издържливост на двигателя и безпроблемната работа, както между другото е и с почти всички "пипания" по един двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдно е ясно оба4е ,кефа оправдава притесненията.Мерак като има другото е по лесно.Псссссссссссссссссссссссс :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофтито е само , че тук говорите за 5 генерация Прелюд с турбо ама на какъв мотор-2.0?на Запад информация има много и най-вече тя ще идва от САЩ,с една малка подробност.....там такъв мотор не съществува.всички 5 ген. са Н22 мотори......малко ще сте пионери и е по-добре да си го знаете отсега:unsure:Успех и ще помагаме с квото можем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колата е 2.0 + типтроник :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колата е 2.0 + типтроник :/

Тя и автоматик ли е?До сега не съм 4увал някой да сложи турбо на хонда автоматик. Бях чел за един пич но първата му работа беше да смени кутията с ръчна. :hondarulez: Мисля че ако и боднеш охлюва 6те има6 проблеми!
оти ? типтрониците не са ли малко по екички ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

като я пуснеш на типтроник режим-все едно караш обикновен само,че нямаш съедините и сменяш по бързо скоростите !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

като я пуснеш на типтроник режим-все едно караш обикновен само,че нямаш съедините и сменяш по бързо скоростите :huh:

на коя кола е това нещо дет става по-бързо от ръчната кутия ;) всички дават закъснение мин. 1 секосвен това как сваляте от 5 на 3 или да накарате на 1-ва или 2ра да припатка , да забиеш обортомера в критиката ;) още не е измислена такава кутия по-бърза от ръчнатаавтоматична=асансьорхубавото е че караш и си бараш ......... ;) не съм карал М3 и М5 Ferrari .........говорим за масови автомобилиавтоматичната кутия е екстра в автомобилавсичко е въпрос на вкус и стил на караненякои предпочетат повече автомататова е лично мое мнение Редактирано от Dechko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На новият Акорд и на Ледженда автоматиците в режим типтроник са една идея по бързи от ръчните предавки и няма проблем да ги караш до прекъсвач или да сваляш две предавки надолу.

Редактирано от koki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...