WingMan 164 #1 Публикувано 28 Октомври, 2016 Здравейте, някой занимавал ли се е да ремонтира датчика палещ лампата за ниско ниво на горивото? Като гледам схемата е изпълнено с термистор, ако някой го е сменял моля да сподели с какви параметри трябва да е новия. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #2 Отговорено 5 Ноември, 2016 (Редактирано) Така, след известно умуване проблема вече е оправен, Необходими инструменти: Трасчотка Камък 10мм (за болта за седалкта) Камък 8мм за болтовете на поплавъка Отверка звезда Поялник Часовникарска отверка или нещо еквивалентно малко. Необходими части за ремонта: NTC Термистор 1 килоом (1000 ома) продава се в магазините за електроника. Цена ~ 70 стотинки Ремонта го правих на 6-та купе. Някои неща може и да са различни при хеча. Преди да започнете проверете дали имате изобщо индикатор на таблото . 1. Сваля се задната седалка. На купето тя се държи на 1 болт 10 мм, но е необходимо дълго рамо за трасчотката. Като погледнете централно седалката се намира леко в дясно от центъра. 2. Развиваме четирите винта на капака за горивната помпа и поплавъка. 3. По предписание на хонда е добре първо да проверим инсталацията, за да сме сигурни че всичко е наред. За целта разкачаме буксата на поплавъка. Той се намира в ляво на картинката и е с 3 кабела. Даваме на късо с кламер или парче кабел, двата най-външни пина. След това даваме на контакт и чакаме да видим дали лампата ще светне. Ако да преминаваме към стъпка 4. Ако не проверяваме дали лампата на таблото е изгоряла, сменяме при необходимост и повтаряме стъпка 4. Ако пак не сработи трябва да се оправят кабелите, но е малко вероятно да са те проблема. 4. Разкачаме и буксата на горивната помпа, за да имаме повечко място за работа. 5. Развиваме болтовете на поплавъка и го вадим от колата (би било добре да нямате много гориво в резервоара). Най-добре преди това почистете малко с влажна кърпа около него, за да не влязат боклуци в резервоара. След като го извадите запушете дупката с парцал или с топка вестници (както направих аз). 6. След като го извадихме е време да хвърлим един поглед на виновника. Системата е изпълнена с NTC термистор. Това означава че когато термистора е потопен в горивото, което го охлажда, съпротивлението му е високо и лампата не свети. Когато остане на сухо постепенно загрява и лампата започва да свети. Имайте предвид че като го смените отнема около 20-30 секунди да светне лампата, но светва . 7. На поплавъка елемента се намира в металният цилиндър, който съм оградил на снимката. Оставете поплавъка на спокойствие известно време да се поизпари бензина преди да продължите напред. Можете да го забършете с хартия или парцал не е проблем. 8. За да е по-удобно можем да го разпоим от стойката му и да му развием кабела от металната пръчка. 9. Тук вече е малко по-особената част. Трябва да отворим цилиндъра, който е капсулован. За целта от към страната с кабела почуквайте с чукче и малка часовникарска отверка и го отворете малко по малко. По възможност без да го натрошавате много. И да не е перфектен при затварянето не е проблем. 10. Разпояваме елемента от долната страна на цилиндъра като гледаме да не запушваме много дупките. Ако ги запушим после трябва да ги оправи, било то с пила, шкурка или дори да направим нови малки с шило. 11. След това го разпояваме от плочката и запояваме новия елемент и прекарваме останалия свободен кабел през дупката отдолу. Запояваме и него и режем излишъка. 12. От тук нататък по обратния ред монтираме като пак го запояваме на стойката. И обратно към колата . 13. Тестваме. Ако имате под 4л (по книжка) аз имах по-малко като пробвах. Давате на контакт и чакате, след около 30тина секунди трябва да светне. Редактирано 5 Ноември, 2016 от WingMan 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #3 Отговорено 5 Ноември, 2016 Браво,чудесна тема.Аз също имам такъв проблем и сега ще се опитам да го реша! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miracle-Honda 2 #4 Отговорено 5 Ноември, 2016 Благодарим за темата. Карам Сивик EJ, 98г. 8 години и приблизително 5 без въпросната лампа... Сещах се, че може да е от поплавъка, но както подобава, човек като не е сигурен не пипа. Сега вече ми е ред да се заема с въпросния проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове