Jump to content
r1nftw

Civic Анличанка D16Y2 VTEC ревизиран с доста доработки, без ръжда

Recommended Posts

Както става ясно от заглавието - продава се сивик англичанка, преди фейслифта (модел 1995-97), тази е 1996та. Колата е внос от Италия, от 2 години се кара в България, като аз съм първи собственик тук. Ще се опитам да опиша всичко направено по нея, няма нищо общо с никоя масова англичанка.

 

1. Ревизиран цялостно мотор D16Y2 Vtec при Иван в Дупница, води се 126 коня

    - нови бутала, като е сгъстена от тях от 9.5:1 на 9.8:1, главата не е допълнително шлайфана освен профилактично.Старите бутала ги пазя.

    - сегменти

    - гумички клапани - сменени, регулирани клапани както си му е реда

    - семеринг колянов и разпределителен вал

    - портната глава D16Y2

    - раздвижна ролка VMS

    - лек маховик 6кг (пазя оригиналния)

    - нов съединител exedy

    - сменена кутия със същата като оригиналната - с наляно Honda MTF масло

    - 4-2-1 спортен колектор, изолиран с термо лента

    - чисто нова генерация на Ф55 с резонатор и спортно гърне с тапа

    - ремък ролка водна помпа сменени още при докарването в България от мен

    - whale penis Intake - един от най-добрите интейкове въобще, с филтър Simota

След тези неща колата е разработена и настроена с чип от Теро (терориста), като навървява доста стабилно. Разход около 8 софийско градско, и малко под 6 извънградско каране до 3500об. Кара се с масло Xenum 5w40 polyglycol XPG пълна синтетика, не го пипа. След всичко правено по мотора колата както споменах е настроена, но не е мерена. Мерило спрямо същото купе, но с B16 сток 160 коня мотор - една кола съм пред B16 до 140, нагоре не сме мерили. Като цяло върви супер приятно още от ниските обороти. 

 

2. Отностно ходова част:

    - сменени външни + вътрешни кормилни накрайници

    - сменени задните големи тампони

    - комплект шарнири отпред

    - 4 броя H&R спортни пружини, червени (пазя стоковите, които са като нови) 

    - амортисьори boge 4 броя

    

3. Спирачна система

    - отпред с нови дискове TRW + нови накладки delphi

    - отзад е със стоковите дискове + нови накладки delphi

    - ревизирани и 4те спирачни апарати! С голямата спирачна помпа от VTI е, 262mm дискове

 

Екстри: 

    - спортен волан с изнесен център (пазя оригиналния) 

    - ксенон на къси и дълги 

    - задна долна разпънка BEAKS

    - Pioneer радио

 

 

Климатикът работи перфектно, както и всяка една ел. част по колата! Няма ръжди, както споменах италианка е. Има забележки по боята, все пак е 20 годишна кола, но определно има вид.

 

Цената за момента е 3000лв, като е твърда. Документално изрядна - задължително прехвърляне (съдействам за което) . В колата има страшно много налято, в състояние качваш се и караш. Има супер много живот в нея, трябва да се види.

 

Намира се в София, телефон за връзка - 0885 870 168 - ако не ви вдигна, пишете по Viber.

 

 

   

 

 

post-30325-0-49716700-1476131980_thumb.jpg

post-30325-0-28469400-1476131996_thumb.jpg

post-30325-0-92435900-1476132004.jpg

post-30325-0-38887300-1476132014_thumb.jpg

post-30325-0-44866400-1476132028.jpg

post-30325-0-19195800-1476132039_thumb.jpg

post-30325-0-90395400-1476132052_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...