Niakoi 43 #1 Публикувано 2 Октомври, 2016 Тропането започва да се чува при около 35...40км/ч и с увеличаването на скоростта, се увеличава и честотата му. Не може да се определи от коя страна е проблема! Първо предположихме че е от каре. При проверка на канал, се оказа, че има луфт в шлиците на вътрешното каре от лявата страна (по-дългата полуоска). Няколко монтьора го гледаха и казаха, че луфта е повече от допустимия. ОК, това го оправих - вече няма грам луфт, но тропането остана. Няколко месеца по късно, пак я качихме на канала и монтьора каза, че като разклати вътрешното каре от дясно, много се клати от към диференциала, но не в шлиците, а от самия диференциал, заедно с конусното зъбно колело вътре. Също семеринга на диференциала е протекъл от тази страна. Монтьора чистосърдечно си признава, че не знае каво да прави в този случай (но поне не е мързелив) и щял да направи каквото аз искам. Да, ама и аз не знам и затова искам съвет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #2 Отговорено 14 Октомври, 2016 Колега, за да не пускам нова тема при тебе волана придърпваше ли на тласъци.Защото при мен проблема е следния;при подаване на газ волана придърпва на тласъци.След напълване на видимо сухо външно каре проблема изчезна за около 50 км.След пояеата му се наложи да сложа задна за да излезна от една пресечка и придърпването отново изчезна обаче се чува едно глухо почукване в краката на шофьора при скорост 40-50 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове