Jump to content
V-tec

Prelude 2.3 16v

Recommended Posts

Колеги може ли да споделите мнения и информация какъв силов тунинг може да се направи на Прелюд 4-та генерация, т.е. какъв е максималният потенциал на този мотор така, че да може да се кара и всеки ден? Дайте и сайтове от където мога да поръчвам части за въпросната версия Н23 на Прелюд 4-та генерация. Втори въпрос: Какво може да се направи за същият резултат ( макс перформънс, но да мога да си я карам всеки ден ) на Прелюд 5-та генерация 2.0 16V ( 133hp )? Какви времена може да дава въпросната кола на 400м? Моля без гадатели, предпочитам отговори от хора, които имат и са работили над въпросните коли. Също, бихте ли ме ориентирали колко акциз трябва да платя за Prelude 2.2 V-tec 4-генерация ако си го внеса аз? Колата няма Евро стандарт и е 185к.с. Ако някой колега има информация ще съм много благодарен ако я сподели. До колкото знам 2.3 мотора е без акциз...

Ами в митническия калкулатор до колкото прочетох и разбрах е по 35лв на киловат примерно 185к.с сa 136kw по 35лв=4760лв акциз други налози не знам дали ще трябва да платиш :cool: 2.3 е без защото си е 160к.с За тунинга много общо си написал кажи какво искаш да постигнеш горе долу и с какво от атмосверен или с турбо ;) преди всичко аз лично не бих се насочил да тунинговам 2.0 133. Има доста клипчета с Х22 витек можеш да разгледаш. Пример давам сток мотор на 8-9psi 340-50к.с което според мен е :unsure: паника.С тези коне на прелюд х22 витек-а няма да паднеш под 12,5сек на 400м представи си за другите мотори :) порови се из клипчета ще си направиш сметка какво се постига има и с 800к.с ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз до колкото знам след нова година акциза на kw е 44 лева и някакви стотинки. Информацията я имам от приятел, които има авто къща и смятам, че е достоверна. Просто и аз се интересувах за същия двигател, но като ми казаха, че трябва да дам само за акциз към 6000 и се отказах за сега :unsure:

Редактирано от M_I_T_A_K_A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

май сега е момента да спомена,че бих се разделил с прелюд-а си за около 20 000лв:unsure:и преди да ме напсувате ще допълня-колата е реставрирана и е с Н22А японската версия на мотора(200 коня).има и някои екстри за по-добро вървене,но колата не е готова още на 100%да допълня-че колата е пт предния Прелюд-1991 година.поне според мен е по-готин и е доста по екзотичен щото няма живи съученици вече май много-много.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май сега е момента да спомена,че бих се разделил с прелюд-а си за около 20 000лв:)и преди да ме напсувате ще допълня-колата е реставрирана и е с Н22А японската версия на мотора(200 коня).има и някои екстри за по-добро вървене,но колата не е готова още на 100%да допълня-че колата е пт предния Прелюд-1991 година.поне според мен е по-готин и е доста по екзотичен щото няма живи съученици вече май много-много.

Контрирам те веднага :unsure: разделям се с мойта за 12 ;):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Момчета има раздел Купува/Продава. :hondarulez: Ако не сте разбрали от поста ми, коли от БГ не искам. Сам ще си вкарам колата. А на колегата V-tec, предпочитам турбо конверсия, не си падам много по атмосферките. Интересуват ме конкретно тези два двигателя - Н23 и Н20. По принцип до колкото знам има разлика във цената на киловат в зависимост от разликата над 163к.с. Примерно, за мощност до 200к.с. чух че се плащало по-малко, за над 200 повече. до колко е вярно това не знам... Това е защото не ми се плаща акциз от порядъка на 5-6к за кола на 15 години... Все пак ако някой има достоверна информация колко е доплатил или колко се доплаща за Н22 - ще се радвам на отговор!

Редактирано от Mario Pankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Момчета има раздел Купува/Продава. :hondarulez: Ако не сте разбрали от поста ми, коли от БГ не искам. Сам ще си вкарам колата. А на колегата V-tec, предпочитам турбо конверсия, не си падам много по атмосферките. Интересуват ме конкретно тези два двигателя - Н23 и Н20. По принцип до колкото знам има разлика във цената на киловат в зависимост от разликата над 163к.с. Примерно, за мощност до 200к.с. чух че се плащало по-малко, за над 200 повече. до колко е вярно това не знам... Това е защото не ми се плаща акциз от порядъка на 5-6к за кола на 15 години... Все пак ако някой има достоверна информация колко е доплатил или колко се доплаща за Н22 - ще се радвам на отговор!

Няма доплащане цакаш върху всичко минеш ли въпросните киловати т.е няма да минеш тънко за Х22 :blink: Да ти кажа единствено което ми е идвало на ум е да сложа турбо на Х22-ката лично за мен си заслужава най-много и ще има най-голям ефект аз лично не бих творил над останалите 2 мотора но това си е мое мнение :hondarulez: Ако ще правиш нещо по добре на Х23 поне имаш повече коне и тръгваш по от високо и имаш повече кубатура :lol:ПП:Да ти кажа и от вънка ще се поозориш доста за да намериш H22A -200h.p а аз знам в бг само 2 :hondarulez: Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и други вариянти за тунингуване на х23-ката , но там цифрата за части , без работа е равна на цената акциза , който ще платиш за х22-ка , но пък ефекта е по-добър :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...