Jump to content
Guest dmx

Azot

Recommended Posts

Guest dmx

Ei moje li da mi kajete ne6to pove4e za azota?Skypo li e i kolko pari struva ako znaete.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rocco

Za kakvo pitash za azot za gumite li ili drug azot, ako e za gumite, struva po 1,50 lv na guma da ti gi napompat, bi triabvalo da ima niakakva razlika, ama az v interes na istinata, ne oseshtam nishto....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest fenut

Hubavoto na azot-a e che ne se razshiriava kakto vuzduha. i pri razlichni temperaturi niama promiana v naliaganeto.vtoro otsustva vlagata koeto spored specialistite oduljava jivota na gumata itreto pri eventualno spukvane po pavno "izpuska".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSCH

kvo e azota .Edna goliama glupost.Ne ti trqbva da si slagash azot ako iskash da karash kolata si poveche vreme.V sliven ima edin golf 3 GTI 16V s azot slagan v stara zagora.pitah go kak e shto e i toi mi kaza che azot na kolata ti triabva ako mojesh da go izbiesh po niakakyv nachin.Toi hodi samo po takiva pisti i zalaga pari za da moje da si smeni pone garniturata posle.Dokolkoto znam azota se vkliuchva na 4 predavka , moje i na 5 ama shte ti triabva 6 posle ......... che puskal se na 4 pri palna gaz i za ne poveche ot 5 sec. i vednaga se smenia na 5 da se utishat oborotite.Vidiah go kakvo pravi s azot.Gotino e ama sled 5 puska si farli dvigatelia.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Май тука говориме не за т.н. нитро, а за азот за пълнене на гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Paul_Oakenfold

BOSCH bratle na tva my vikat Nitrious Oxide.A tyka na men ne mi e qsno za kakvo stava dyma(kakuv azot za gymite li??)No ako e za gymite si zaslyjava.A za taka narecheniq NOS(izpolzvam go tva shtoto e po-popylqrnop taka)iskam da ti kaja che ot 1 godina go izpolzvam i nishto mi nqma na kolata.Posle ne e 5 a 15 sek mojesh da go dyrjish(ili dokato ne ti svyrshi botilkata)Ama zavisi i na kolko oborota go pyskash ako go pysnesh na 5000 a kritichnite ti sa na 6500 nqma da ima problem da go dyrjish i 3-4 sek v kritichnite ama ako go pysnesh v kritichnite znaesh li kolko hybavo gurmi dvigatel?Ama zavisi i ot NOS-a deto go izpolzvash dali e DRY, WET ili Direct PORT(nozzle) skivash li faktorite sa mnogo.No ako e za azot za gymite e ok az sum za slaganeto my.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Я обясни малко за нос-овете?Знам че сухия е най-скапан, мокрия е по-добър, а директния трява да смениш почти всичко от моторора?Ама каква е разликата в системите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Abe na toia S golfa mu kaji mnogo zdrave,kakvo iskash maina na dvigatel na Golf i to troika da ne mu gramne dvigatelia.Kaji mu i da e gledal malko po dobre barzi i iarostni,shtoto ako ne se laja tam se karat samo ili v povecheto sluchai samo IAPONSKI koli.A za nosa ne sam mnogo pechen,no e istina che ako iskash dvigatelia da ti jivee povechko vreme(mejdu 100 ili vechnosta za Honda :):) ) ne izpolzvai.Goliam specialist mi kaza,ako iskash da ti jivee sashto taka dvigatelia povechko vreme ne mu slagai abslolutno nieshto.Vse pak horata sa si go izmislili mnogo predi nas i s mnogo poveche mozaci.A sia ako moejsh da si pozvolish da si kupuvash dvigateli i t.n. slagaia Nos,turbo i kakvoto oshte ti predlaga Street Racing-a :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

Ae mnogo zavisi ot prihodite na 4oveka .. ima hora koito si parjat kolite super mnogo i neim puka .. hvarlqt si dvigatelq na 15000 km .. ama te ne karat koli za po 5 10 xilqdi leva .. taa te i kerosin da si sipvat nqma da se u4udq :) aa vie za azot govorite .. ina4e ako nqmash para da si podarjash normalno kolata zabravi za azot shtoto posle izobstho nqma da moje da q karash ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
:):):) Taka e! Imam sia i az edin malak vapros.Kakvo shte stane ako se nalee mesto benzin chist spirt(ako ne se laja okolo 90 gradusa ako ne i poveche) :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ако си с карбуратор наместваш центровката за спирт и полужаваш 2 пъти повече коне!Ако си с инжекция ти тряват дюзи с по-голям дебит, смяна на софтуера на компютъра и пак получаваш 2 пути повече power. Иначе можеш да си доблираш сиситемата със 2-ри комплект дюзи, компютър, малък резервоар и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

ami az kato biwsh himik moga da ti kaja che azota w normalni uslovia ( 1 atm, 25'C) e bezcweten gaz. w mendeleevata tabliza e oznachen sys simvol "N" " ot nitrogen ) , atomniat mu nomer e 7, atomnata mu masa e priblizitelno 17. systawliava blizo 74% ot zemnata atmosfera ( taka che lesno se namira :) ), pri normalni uslovia,molekulata mu se sastoi ot dwa azotni atoma , swarzani s troina , osobeno zdrawa wryzka, koeto i gp pravi mnoooogo slabo aktiwen , makar che pri visoki temperaturi se polzwa i kato gorivo ( wednaj zapalen razwiwa temperaturi po-visoki ot tezi dostijimi s acetilenowata gorelka ) ... ako te interesuwa neshto po -konkretno ,pitai !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ami az kato biwsh himik moga da ti kaja che azota w normalni uslovia ( 1 atm, 25'C) e bezcweten gaz. w mendeleevata tabliza e oznachen sys simvol "N" " ot nitrogen ) , atomniat mu nomer e 7, atomnata mu masa e priblizitelno 17. systawliava blizo 74% ot zemnata atmosfera ( taka che lesno se namira :) ), pri normalni uslovia,molekulata mu se sastoi ot dwa azotni atoma , swarzani s troina , osobeno zdrawa wryzka, koeto i gp pravi mnoooogo slabo aktiwen , makar che pri visoki temperaturi se polzwa i kato gorivo ( wednaj zapalen razwiwa temperaturi po-visoki ot tezi dostijimi s acetilenowata gorelka ) ... ako te interesuwa neshto po -konkretno ,pitai !!!:)

В случая става дума за N20, азотен окис, който при температура и налягане се разпада до азот и кислород, при това процеса е еднотермичен (така ли се казваше, отнема топлина). Което е и ползата от NOS системите, че охлаждат горивната камера, и съответно може да се направи по-голям BOOST, повече гориво-въздушна смес да се вкара в цилиндъра. А и отделеният кислород не е за изхвърляне :)Също охлаждане на гориво-въздушната смес се получава и при самото впръскване, понеже азотният окис се държи под много високо налягане в бутилката, и като се впръска в колекторите, се охлажда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
:) abe po himia sam gore dolu kragla nula,ama neshto ne mi e iasno kak kato se ohlajda , ako karash prekaleno dalgo na azotche ili N2O dvigatelia ti otiva,polovinata ot neshtata se izparjvat kakto se lee jeliazo :) Ili az neshto ne sam razbral ili prosto temata koiato se obsajda se varti varhu niakolko tipa azot :) A za chistia spirt :) mersi,diestvitelno shte si go imam napredvid :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

:) abe po himia sam gore dolu kragla nula,ama neshto ne mi e iasno kak kato se ohlajda , ako karash prekaleno dalgo na azotche ili N2O dvigatelia ti otiva,polovinata ot neshtata se izparjvat kakto se lee jeliazo :) Ili az neshto ne sam razbral ili prosto temata koiato se obsajda se varti varhu niakolko tipa azot :) A za chistia spirt :) mersi,diestvitelno shte si go imam napredvid :)

То наистина самото охлаждане, само за себе си, не ти носи никаква полза.Обаче представи си следната ситуация: По-изпъкнали бутала, по-тънка гарнитура, изпилена глава ==> по-висока компресия и по-добра ефективност, по-голяма мощност.Обаче при свиването на газовете, им се увеличава температурата. За цифрата не съм сигурен, но представи си температура от рода на 300 градуса при горна мъртва точка на буталото. Това без горене, без подгряване, само от свиването на газовете. И при тази висока температура, газовете се самовъзпламеняват, горят детонационно, "чука ти аванса", с 2 думи двигателя ти се разрушава. При слабонатоварени двигатели това не е толкова фатално, можеш да караш 200-300 км с чукане на аванса, преди да ти се скапе двигателя тотално. Обаче един тунингован двигател, който работи на ръба на възможностите си, е напълно възможно да "гръмне", да изкара някоя биела през блока.Сега вкарай и ТУРБО в картинката. Турбото какво прави, вярвам знаеш - допълнително сгъстява газовете, и съответно ги загрява. Intercooler-а помага донякъде, но така или иначе газовете навлизат в цилиндъра с много по-висока температура, отколкото на двигател без турбо. Така че им трябва много по-малко сгъстяване, за да се самовъзпламенят. Колкото повече boost прави турбото, толкова по-горещи са газовете.Нормалното решение е да се намали степента на сгъстяване в двигателя -- дебели гарнитури, по-малки бутала, друга глава. Но това намалява значително ефективността на двигателя. Така че колкото повече boost, толкова по-ниска компресия трябва, и ползата от турбото не е такава, каквато трябва да бъде. Смятай един и същ двигател, с компресия 8 прави 25% по-малък въртящ момент от двигател с компресия 11Така че NOS ти помага да имаш хем висок boost, хем и висока компресия, без да имаш детонации.Също така NOS се разпада на азот и кислород, и допълнителният кислород може да се използва за горене, за това NOS системите имат и допълнителен инжектор за допълнително гориво, което се впръсква заедно със азота. Тука има голяма тънкост, колко допълнително гориво да се впръска. Защото ако не впръскаш достатъчно, ще получиш много бедна смес, и ще прегориш клапаните. Ако впръскаш повече, ще получиш богата смес, опастност от самодетонации.Така допълнителната мощност ти идва от 2 места. Но дори и да постигнеш правилно количество на бензина, и не прекалиш с boost-a, пак двигателят ти е много по-натоварен от нормалното си състояние (доколкото може допълнително турбо да се води нормално състояние), и е напълно възможно да не издържи и да "гръмне".А и повече горене = по-високи температури, нормално е да ти почервенее ауспуха, че чак да хвърля огън отзад! Особено ако си объркал нещо с горивото и то не може да изгори изцяло в цилиндъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
:) Abe s dve dumi ostavete specialisti da vi napraviat kolata ili si podgotvete nai malko okolo 2 000 evro i otidete do Germania da vi ia napraviat.Pak kato vi i anapraviat ialate da ni ia pokajite da i sa nakefim pak tuko vij i nie reshim da poharchim niakoia druga hiliada :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

abe nai lesniq na4in da napravish smeshen koito si iskash .. nezavisimo dali e s Ferrari ili McLaren .. zimash si edin CBR 900RR .. ii si pravish kvo si iskash i kadeto iskash ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

mjdu drugoto, showeka moje i da gowori ne za dwuazoten okis a za nitrometan primerno-i toi sadarja azot....dragsterite se dwijat s nitrometan i sredno na edin start izgariat okolo 30 litra....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

mjdu drugoto, showeka moje i da gowori ne za dwuazoten okis a za nitrometan primerno-i toi sadarja azot....dragsterite se dwijat s nitrometan i sredno na edin start izgariat okolo 30 litra....

Нитрометана е гориво. При това с много добра устойчивост на самовъзпламеняване. Кофти че гори с безцветен пламък, и много трудно се усещат пожарите, докато не стане късно.Та нищо не пречи, нитрометан с азотен окис :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

mdaa, pri towa gorivo na koeto ne mu traiwba kislorod za da gori i obshto wzeto butalata se pylniat ne s gorivna smes ot vyzdyh i goriwo a samo chisto gorivo..to zatowa i tozi ogromen razhod de

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

mdaa, pri towa gorivo na koeto ne mu traiwba kislorod za da gori i obshto wzeto butalata se pylniat ne s gorivna smes ot vyzdyh i goriwo a samo chisto gorivo..to zatowa i tozi ogromen razhod de

Е кое гори, какво се получава накрая? Нали смисъла на думата "горене" е едно нещо да се смеси с друго и да се получи (едно или няколко) съединение между двете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

znachi dumata "gorene" e ostanala ot minalo kato opisanie na procesa OKISLENIE, pri koito proces wsyshtnost se otdelia toplina i razni drugi gazowe , s obem znachitelno po-goliam ot obema na parvonachalnite goriva i okislitel . moje bi si chuwal termina "bezkislorodno gorene" ? wsyshtnsot dori i procesa na OKISLENIE ne e zadaljitelno swarzan s uchastieto na KISLOROD !swarzan e samo s promiana stepena na okislenie na niakoi( ili wsichki ) ot reaktiwite. samiat nitrometan sydyrja w sebesi dostatachno kislorod obache za da se poluchi goreneto kakto i wsledstwie na goreneto da se otdeli dostatachno goliam obem gazowe, koito da swyrsaht rabotata po premestwaneto na butalata. w interes na istiata pochti wsichki eksploziwi ( ako ne i wsichki ) sydyrjat w sebe si kisloroda ,neobhodim za izgarianeto im, zatowa i primerno shashkata dinamit si kyrmi dori i hwyrlena pod voda, kudeto niama dostyp do kislorod...ama aide da ne prevryshtam foruma w lekcia po tehnologia i upotreba na wzrivnite veshtestwa :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...