wwwolfish 0 #1 Публикувано 4 Август, 2016 Здравейте,колата е Кончерто 1.6 122 коня.Няколко пъти климатика ми се изключва по време на път и не се включва повече-продължава да духа топло.Спирам и виждам,че перката се върти.Изключвам климатика ,съответно перката спира да се върти,оставям колата да поработи без климатик 20 сек,включвам климатика отново и пак духа топло. Обаче ако изгася двигателя и го стартирам отново,климатика си духа нормално студено. Това не го прави постоянно,някои дни изобщо не се проявява проблема,но вчера стана на 2 пъти.Винаги след рестарт на двигателя всичко се оправя! Фреона е добре-това е проверено!Благодаря предварително за преположенията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 4 Август, 2016 2 варианта:Разстоянието между съединтеля и муфата е станало голямо.Когато е запален двигателя,някой да ти включва и изключва компресора,а ти да гледаш съединителя на компресора.Ако придърпва ,но не включва-разстоянието е голямо,ако не помръдва -проблема е друг. Втори вариант:Компресора прегрява и защитата му прекъсва за момент работата на компресора,след като се ихлади продължава да работи.Тук значение има ,количеството фреон,състояние на лагера и състояние на предния радиатор.В краен случай може да смениш релето профилактично...често нагарят контактите му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #3 Отговорено 4 Август, 2016 втория вариант не ми се струва вероятен,изчаквал съм доста време след като изключи климатика,даже карам по инерция надолу по наклон,колата се охлажда,но климатика не духа студено.В момента в който рестартирам двигателя -всичко е оК>За кое реле пишеш,да сменя профилакично?Ако е реле не трябва ли отвреме на време при многократно включване и изключване да сработва и без да рестартирам мотора?Защо винаги всичко е ОК,само след рестартиране на мотора-това е важен симптом и насочващ симптом според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове