Jump to content
barsi

Англичанка преди фейса, д14а2

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, 
Доста време се чудих дали да пускам тема за първата ми кола на мое име. Реших се най- после. Снимки ще качвам в последствие. Много сме преживяли с нея, приключенията продължават. В момента я кара съпругата, аз съм на акордеон, но пак се качвам чат пат. 

 

Всичко започна 2007ма. Беше юни, лято беше... 

Бях на 19г и ми трябваше кола. Мислехме с родителите какво да е. Първо гледах полицейска астра, нова. Ама конфигуратора като каза 25 бона за кола с 4 врати и всички нужни екстри размислихме. От там се насочих към пежо 306. Един френд имаше такова. Като цяло не знаех, че има и 4ри врат сивик, камо ли, че са няколко модела  :tongue1:

Отивам аз на една борса, качвам се на 306ца 1.4- давам газ, няма никой, на 1.6 / имаха 5бр , за това там отидохме, 3 били за мен / от там някакво май беше 2.0- е то ставаше, ама като разбрах, че е към 140 коня и се отказах. Покарах и един хюндай купе, но не ме зарадва. От там посредника, син на колежка на майка ми, ме заведе да ми покаже една хубава хонда. Ама без задна броня, че я правели. Ок, огледах я, на другия ден беше вече окомплектована и се метнах да я пробвам / няма да карам кола без броня я :)

1ва, 2ра - това откача в обороти. Питам аз кой мотор е, ония- 1.4 не повярвах. 90к.с., климатик, без абс и еър бег. Идеална. Километража показваше 62 000км, собственик стар италианец, 41ви набор по спомен вече, салона свети. Колко са реални, не ме интересуваше. 

На другия ден в КАТ, после един приятел получи топлинен шок, че на 35гр навън с климатик на 4та и кой да се сети да го изключи. Както и да е, наплискахме го с вода и се оправи. Жив е гадината. 

В наши дни километража е на 271 500км. Отдеве и смених маслото. Даже си намерих книжката от сервиза, 2011г август е била на 171 хил. После си бях загубил книжката и не се водеше хистори. 

Следва продължение, ще видя да си намеря и някакви снимки на колата. 

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата снимка е в наши дни. Е, почти. Сега загледах, че нямам на тая кола много снимки. Каквото намеря ще качвам. 

Казвам почти, защото сега е с бели габарити. Внесох си за 4лв 20 крушки и раздавам на народа да има :)

Долните 3 са от 18 08 2012г, малко след една катастрофа март същата година, колата ни вози на сватбения ден. И двамата запънахме, че това ще е машината. 

post-6398-0-80209800-1469894560_thumb.jpg

post-6398-0-11380400-1469894590_thumb.jpg

post-6398-0-33843000-1469894634_thumb.jpg

post-6398-0-38378500-1469894644_thumb.jpg

 

Следва продължение. Отивам на съседната улица за реглаж на клапани. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така, 
Сори за снимките, но трябваше да ги намалявам през Фото шоп-а, че оригиналните не искаше да ги качва. 

По колата не са правени никакви тунинг изпълнения. Само 15ки джанти / за който ще разкажа след малко /, ретрофит на фаровете и един всмукател от д16з6, взет от Демона. 

Но всичко по реда си, като ще се опитам да опиша и проблемите, които съм имал с тази кола. В наши дни е механично перфектна и чака дата за смяна на вежди и още няколко проблема, както и да оправя волана, че се рони. Това й е. Много съм доволен от колата. 

Не знам темата дали ще е интересна, но ми е сантиментална и ще я напиша. 

 

Така, колата беше закупена на 20,06,2007г и регистрирана в КАТ в същия ден. На следващия, 200км по- късно влезе за масла и филтри. 
Ползвах тогава един сервиз, много зле се оказа в последствие. Но както и да е. От хлапашки изпълнения, че имаме един затворен полигон пред нас изразходвах комплект задни накладки и оригиналния съединител 

Последва смяна на задни накладки, едни предни, че бяха към 0 и съединител. Колата беше на почти 110к и вече с обикновенна газова. А тя беше грешка, която повече не бих направил. Годината на това беше 2009та. Съединител взех на Валео, френски. Още е на колата без проблем си кара. 

Едни задни тампони се бяха сменили, изкараха точно 6м и заминаха и през толкова взимах и външни накрайници. От 15 до 25лв броя. Все тая. 15хил и умират. Проблема с тампоните го реших с разходка до Бултрако. 130лв части и чак това лято ги смених пак. Вече се бяха сцепили и прискърцваше. 
Взех новите от един пичага, който си е купил тампони и е продал колата. Вече не помня марката, но тогава ги проверих. Возих ги 6м в багажника. 
 

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2010г ми заминаха предните амортесиори. Единия беше блокирал и го хванахме след покупката. Смениха се. И пак после единия блокира. Тогава се запознах с Георги от Габрово / Терориста / . Купих от него едни на АЛ- Ко карани много малко,че беше блъсната колата и разбрах нещо важно- клапаните на тая кола не са хидравлични, както ме уверяваха и хондичката получи първия си реглаж. От тогава на 20к се проверяват нещата. 

Накрайниците, външните, вътрешните не са пипани, като проблем ми го реши Мони от Търново. Изпрати ми едни за Нисан с резната с 1.5см резба и вече 4г не знам какво е да тропне накрайник, срещу под 40лв на парче. От него също 2012 напазарувах гърнета на Валкер, дискове Брембо и накладки, които наскоро смених, пак с японски. Пращал ми е други работи, тип въздушни филтри, но не водя толкова записки. 

2012 колата получи и ГИ Фобос 4. Много добре и се отрази. Бачка си точно, дава 7,5 газ смесено и не се оплаква. Само си сменявам навреме филтрите, че един път бях забравил сума време и Ники / газдажията / се наложи да сваля изпарителя. Няма проблеми до сега. 

Историята върви към края си, няма смисъл да изпрам в подробности за изправяне на завой, 4-5 излизания от пътя с тая кола и т.н. Всички сме били хлапаци. Някой още сме си, ама под прикритие :) 

След като тази зима карахме колата с филипс екстрийм +130% , което много готина крушка, препоръчвам, решихме да слагаме ксенон с лупи. 50 долара по- късно колата е с него и ефекта е поразителен. Наложи се в последствие да се купи кабел за управление на би ксенон, за да подкараме дългите, но това са подробности. 

А да- колата кара и със задни стокови амортесиори от ВТИ , благодарности на Миткото от Дупница. Бях решил да я втвърдявам, но се отказах от щанги и т.н. 
Като оборудване колата е обикновена. Като я измия тия дни ще я наснимам. Предни ел. стъкла, никакви излишни работи тип АБС и възглавници и с климатик. Търся си 3тия стоп, че си взех със счупен или антикрило на багажника със стоп на него, но заводско! 

Най- куриозния случай беше, като почна да загрява 2013г. Оказа се, че перката на радиатора  е заклинила, от там се е стопила и моторчето е заминало. Пак Миткото удари едно рамо и го оправихме. Малко по- късно се теглиха нови жици за фаровете, вече е с нови фасунги, а заради кабела за управления ще карат много, че той си взима ток директно от акумулатора и ползва оригиналната инсталация само за сигнал. 

Това е, сериозни ремонти по колата не е имало, тунинги не се предвиждат, както и други планове. Боядисвана е преди от Фена, уви, вече не го работи, но шанс. Имал съм планове да я развинтвам, ама като спра на газостанцията и си казва " и кво като вдига 150 с климатик, нали харчи под 7/100 " и пак газ. Колата ще си остане стоковак.Само крило да си намеря и приключвам. Може другата година да видя и как да усиля климатика, верно е покъртителен. На акорда е светлинни години над него. Приемам идей в тая насока зимата кво да купувам :) 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е актуалното състояние в момента на колата.

post-6398-0-52082100-1474913971.jpg

Оплаква се жена ми, че колата й от няколко дни загрява. Качвам се аз, гледам верно загрява до 2/3 от скалата. От там при майстора, че нито е 40гр, нито е сериозно натоварена. Чакаме 5мин и отваря радиатора- няма никой и в разширителя странна смес. От там капачката на маслото- чиста. Сипваме вода, палиме колата и тя, вместо да обезвъздушава извира. Провам със запалката да не е то газовата и се изясни- гарнитура. 
Вече е като Никифор. Утре пристига гарнитурата, главата отива за проверка, шлайф и гумички, ангренажен ремък, ролка и водна помпа. Све износено. В сряда живот и здраве е пак на пътя. 
Сега имам и друг въпрос на дневен ред. 
Тъй като не е да няма работа по колата, реших да се захвана от лекия луфт в скоростите. 

Гледайки схемата, трябва да си поръчам №15, че от 40 нагоре не се предлагат. Правилно ли съм разбрал ? Някой да е правил тази процедура. $50 не са много, но ми се щеше да мина само с тампочетата. 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=18148,18149,18150,18151,18152,18153,18154,18155,18156&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=1995&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.4I&nplblk=B__3400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата може да се заключва. Вежди се правиха, радиатор проби и се смени и т.н.  
След един лек пътен инцидент реших, че е време за промяна и сега ще пусна тема по въпроса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...