Jump to content
ZaRRicK

Това ме изненада

Recommended Posts

"VG30DETT

The 3.0 L (2960 cc) VG30DETT produces 280 hp and 283 ft.lbf when mated with a 4 speed automatic transmission. When used with a 5spd manual transmission, it was rated at 300hp and 283tq. It featured twin T88 turbochargers, twin intercoolers and VTEC ;)

It is used in the following vehicles:

 

1990–1996 Nissan 300ZX Twin Turbo

1990–1999 Nissan Fairlady Z Twin Turbo"

 

Не знаех че и ниссан са ползвали VTEC системата по двигателите си? ;)

П.С. Извадката е от wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VG_engine#VG30DETT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несъм много сигурен, но май техния V-tec не е софуерно регулиран като този на Honda, а механичен. Това е създавало редица проблеми и за това са се отказали. Поправете ме ако греша. Възможно е и да става въпрос и за Renaut. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те рено и нисан се сляха скоро тука преди няколко години, а 300zx е до средата на 90те, преди тия мешаници да почнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest weapon R

Mноо гадно,като знам какви яки машини са Маздите. Тея от форд дано не им направят некой фокус-мокус. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

В двигатела на Нисан-300ZX се променя само ъгъла на единият разпределителен вал спрямо втория,но не и профила на гърбиците както е при Хонда.Системата е аналогична с Vamos,на BMW.V-tec системата сменя профила на гърбиците на разпределителните валове но при нея не се променя ъгъла м/у 2-та разпределителни вала.Той е постояннен във целия работен диапазон.Практиката е показала че V-tec системата е най ефективна в целия работен диапазон, и с най-нисък разход на гориво от останалите системи за променливо газоразпределение.Безаварийна е,дълговечни експоатационни качества без промяна в работата,независимо от периода на екплоатация.И е патентована в тоя си вид,което значи че никои друг автопроизводител не може да вгражда в агрегатите си принципа на работа и механичната схема на V-tec.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно в Япония се облагат със сериозни данъци двигателите с голям обем. Не е чудно, че при тази ситуация японските иженери създават двигатли с малък обем и едновременно с това - голяма мощност (респ. голяма литрова мошност) използвайки двигатели като VTEC.

Не знам за обема, обаче явно имат драконови закони за мощности над 280 коня. Щом и NSX-a и Skyline-a, както и въпросния 300ZX са по 280 hp. Аз всъщност май и не се сещам за кола японска дето да е над 280 сериино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто са имали споразумение автомобилните производители в япония да не правят над 280 коняВече обаче осъзнаха че колкото и да са добри с 280 коня немогат да се мерят с европейските и вече някои американски коли с над 500 коня , та това споразумение отпаднаОчакват се новия NSX с около 500 коня , скайлаин с около 500 коня и наследника на супра , някакъв лексус беше с 500 коня :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mноо гадно,като знам какви яки машини са Маздите. Тея от форд дано не им направят некой фокус-мокус. :rolleyes:

Те Форд само взимат от Мазда :D:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Системата е аналогична с Vamos,на BMW...

VANOS, че Vamos e популярен испански призив :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е Vanos-а, се радвам че не Honda са го измислили. Наистина е бърз, но звука е просто ужасяващ.Vanos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е Vanos-а, се радвам че не Honda са го измислили. Наистина е бърз, но звука е просто ужасяващ.Vanos

Aбе тва не е ли името на шефера ве...Rolf van Os... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...както и Mitsubishi (37% акции, собственост на DaimlerChlysler)...

Стига с тея Daimler Chrysler - началото на 2006 продадоха дяла си в Mitsubishi Motors.Все още имат 65% в Mitsubishi Fuso Truck само. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя звук е от правозъбата скоростна кутия и диференциала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя звук е от правозъбата скоростна кутия и диференциала.

:unsure: И може да те накара да настръхваш от кеф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...както и Mitsubishi (37% акции, собственост на DaimlerChlysler)...

Стига с тея Daimler Chrysler - началото на 2006 продадоха дяла си в Mitsubishi Motors.Все още имат 65% в Mitsubishi Fuso Truck само. :hondarulez:
Браво отървали са се от немците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако това е Vanos-а, се радвам че не Honda са го измислили. Наистина е бърз, но звука е просто ужасяващ.Vanos

Баси -верно е отврат този звук - за разлика от :cool: знаем кой.Обаче пилота е супер хладнокръвен и техничен. Редактирано от F18 Hornet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...