ZaRRicK 330 #1 Публикувано 23 Март, 2007 "VG30DETT The 3.0 L (2960 cc) VG30DETT produces 280 hp and 283 ft.lbf when mated with a 4 speed automatic transmission. When used with a 5spd manual transmission, it was rated at 300hp and 283tq. It featured twin T88 turbochargers, twin intercoolers and VTEC It is used in the following vehicles: 1990–1996 Nissan 300ZX Twin Turbo 1990–1999 Nissan Fairlady Z Twin Turbo" Не знаех че и ниссан са ползвали VTEC системата по двигателите си? П.С. Извадката е от wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VG_engine#VG30DETT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #2 Отговорено 23 Март, 2007 Несъм много сигурен, но май техния V-tec не е софуерно регулиран като този на Honda, а механичен. Това е създавало редица проблеми и за това са се отказали. Поправете ме ако греша. Възможно е и да става въпрос и за Renaut. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #3 Отговорено 23 Март, 2007 Ми те рено и нисан се сляха скоро тука преди няколко години, а 300zx е до средата на 90те, преди тия мешаници да почнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest weapon R #4 Отговорено 23 Март, 2007 Mноо гадно,като знам какви яки машини са Маздите. Тея от форд дано не им направят некой фокус-мокус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #5 Отговорено 23 Март, 2007 (Редактирано) В двигатела на Нисан-300ZX се променя само ъгъла на единият разпределителен вал спрямо втория,но не и профила на гърбиците както е при Хонда.Системата е аналогична с Vamos,на BMW.V-tec системата сменя профила на гърбиците на разпределителните валове но при нея не се променя ъгъла м/у 2-та разпределителни вала.Той е постояннен във целия работен диапазон.Практиката е показала че V-tec системата е най ефективна в целия работен диапазон, и с най-нисък разход на гориво от останалите системи за променливо газоразпределение.Безаварийна е,дълговечни експоатационни качества без промяна в работата,независимо от периода на екплоатация.И е патентована в тоя си вид,което значи че никои друг автопроизводител не може да вгражда в агрегатите си принципа на работа и механичната схема на V-tec. Редактирано 23 Март, 2007 от Hronos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #6 Отговорено 23 Март, 2007 Доколкото ми е известно в Япония се облагат със сериозни данъци двигателите с голям обем. Не е чудно, че при тази ситуация японските иженери създават двигатли с малък обем и едновременно с това - голяма мощност (респ. голяма литрова мошност) използвайки двигатели като VTEC. Не знам за обема, обаче явно имат драконови закони за мощности над 280 коня. Щом и NSX-a и Skyline-a, както и въпросния 300ZX са по 280 hp. Аз всъщност май и не се сещам за кола японска дето да е над 280 сериино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #7 Отговорено 23 Март, 2007 Просто са имали споразумение автомобилните производители в япония да не правят над 280 коняВече обаче осъзнаха че колкото и да са добри с 280 коня немогат да се мерят с европейските и вече някои американски коли с над 500 коня , та това споразумение отпаднаОчакват се новия NSX с около 500 коня , скайлаин с около 500 коня и наследника на супра , някакъв лексус беше с 500 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #8 Отговорено 24 Март, 2007 Mноо гадно,като знам какви яки машини са Маздите. Тея от форд дано не им направят некой фокус-мокус. Те Форд само взимат от Мазда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THUNDER 0 #9 Отговорено 24 Март, 2007 ...Системата е аналогична с Vamos,на BMW...VANOS, че Vamos e популярен испански призив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #10 Отговорено 24 Март, 2007 Ако това е Vanos-а, се радвам че не Honda са го измислили. Наистина е бърз, но звука е просто ужасяващ.Vanos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #11 Отговорено 24 Март, 2007 Ако това е Vanos-а, се радвам че не Honda са го измислили. Наистина е бърз, но звука е просто ужасяващ.VanosAбе тва не е ли името на шефера ве...Rolf van Os... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BAlexandrov 0 #12 Отговорено 24 Март, 2007 ...както и Mitsubishi (37% акции, собственост на DaimlerChlysler)...Стига с тея Daimler Chrysler - началото на 2006 продадоха дяла си в Mitsubishi Motors.Все още имат 65% в Mitsubishi Fuso Truck само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #13 Отговорено 24 Март, 2007 Тоя звук е от правозъбата скоростна кутия и диференциала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #14 Отговорено 24 Март, 2007 Тоя звук е от правозъбата скоростна кутия и диференциала. И може да те накара да настръхваш от кеф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #15 Отговорено 25 Март, 2007 ...както и Mitsubishi (37% акции, собственост на DaimlerChlysler)...Стига с тея Daimler Chrysler - началото на 2006 продадоха дяла си в Mitsubishi Motors.Все още имат 65% в Mitsubishi Fuso Truck само. Браво отървали са се от немците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F18 Hornet 3 #16 Отговорено 26 Март, 2007 (Редактирано) Ако това е Vanos-а, се радвам че не Honda са го измислили. Наистина е бърз, но звука е просто ужасяващ.VanosБаси -верно е отврат този звук - за разлика от знаем кой.Обаче пилота е супер хладнокръвен и техничен. Редактирано 26 Март, 2007 от F18 Hornet Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове