sashe123 13 #1 Публикувано 1 Юли, 2016 Здравейте. Някой може ли да обясни как се изолира картерната вентилация на б16а2. Това което знам е че вентилацията е положителна вкарва въздух през капака на клапаните теам кадето повечето са си сложили малки филтърчета и след това през черната кутия зад мотора прес ПСВ клапана и в смукателния колектор. Това ясно но как да я изолирам. Какво се слага какво се маха какво се случва с ПСВ клапата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 26 Юли, 2016 Най вероятно сегменти/бутала са за смяна и му набива масло в колектора.. Слага се външен кондензатор на пари,който има връзка с картера или си има собствен картер,от който маслото от време на време се излива в мотора.Това е ламаринен или алуминиев съд със серпентина вътре,който връзва отдушника ,на картера ,пълнителния колектор и атмосферния въздух.Ролята му е да попречи на маслото да влезе в колектора.То се излива обратно в ниската част на картера,като компенсира налягане/вакуум,без да тъпче масло в горивната камера. Дефакто отдушника не се изолира ,а се дублира работата на стоковия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове