pelmel 7 #1 Публикувано 21 Юни, 2016 (Редактирано) Здравейте, Става въпрос за Англичанка B18C4 Fastback. Та проблемът е следния.Ще правя обратен завой примерно на светофар приготвям се, навивам волана, изчаквам колите срещу мен и като потеглям се чува еднокранто изчаткване доста силно.Надясно се чува по силно, но и на ляво се чува доста, но по слабо.При тръгване от място с изправен волан също се чува понякога.Изчаткването е толкова силно, че се се чува на 10 метра. Благодаря предварително Редактирано 21 Юни, 2016 от pelmel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 21 Юни, 2016 Грешен залог. Карето трака, не изчатква, дори и с мръсна газ. Тампона или на скоростите, или от към ангренажа има един малък. Комбинацията от двете е напълно възможна. Сложи колата на канал, подри я с трупчета и се заври в канала. Някой вътре да я отлепя на полусъединител без газ и гледай. Прави ли ти придръпвания при каране около 1200-1500 оборота с малко газ. Даже е като лажкане едно такова ? Не се шашкай, нищо страшно не е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pelmel 7 #3 Отговорено 21 Юни, 2016 Грешен залог. Карето трака, не изчатква, дори и с мръсна газ. Тампона или на скоростите, или от към ангренажа има един малък. Комбинацията от двете е напълно възможна. Сложи колата на канал, подри я с трупчета и се заври в канала. Някой вътре да я отлепя на полусъединител без газ и гледай. Прави ли ти придръпвания при каране около 1200-1500 оборота с малко газ. Даже е като лажкане едно такова ? Не се шашкай, нищо страшно не е . Ами не не се тресе на "1200-1500". Има притрисане с различен интензитен понякого при потегляне на 1-ва но това мисля че няма общо.Иначе по принцип на дясно като завивам си трака на каре от доста време.И мисля че съм за смяна на тамбони но не знам кои защото доста вибрации в купето отдавна си плаче, но не мислех че може да чатка така силно от тампон.Спомням си последния път като гледах за тампони единствено този който е зад двигателя мърдаше съвсем леко.Но беше на доста кофти позиция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове