Risedevil 0 #1 Публикувано 19 Май, 2016 Здравейте колеги, може би има писано много по този въпрос но не мога да намеря нищо, извинявам се. Възможно ли е да пасне колектор от б18 на д16у8 и кое е по-добре за леко отпушване спортен или от б18. Има един на оферта човека каза, че пасва но имам леки съмнения. Благодаря предварително. :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venata 1 #2 Отговорено 19 Май, 2016 Пасва, но с преправяне. Спортния е по-добър. Вътрешната стена е с различно покритие, което дава възможност на газовете да "напускат" по-бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Risedevil 0 #3 Отговорено 19 Май, 2016 Благодаря за бързия отговор. Май ще сложа този от б18 тъй като е 80 лв а спортен из нета за по малко от 200 няма нов, втора рака не намерих. Ще се отпуши ли малко с цяла генерация на 55мм с два резонатора според теб? :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venata 1 #4 Отговорено 19 Май, 2016 (Редактирано) Ще се отпуши определено, като това е оптималното, ако е сток или близо до сток. Това според мен, някой по-знаещ може да ме поправи. П.п имай предвид, че преправянето не е като да продупчиш 2 дупки за нови болтове. Има тема във форума потърси я. Редактирано 19 Май, 2016 от Venata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #5 Отговорено 19 Май, 2016 Предполагам че двигателя е D16Y8... За "отпушването" - Колектора играе по-голяма роля, ако конфигурацията е фабрична или близко до фабрична. В твоя случай, колкото и тъпо да звучи по-скоро слагането на тръбен колектор с различни диаметри от тези на фабричния колектор ще изтегли въртящия момент по-високо в оборотите. Ще усетиш, че колата няма да има същия ряз който е имала преди. Обаче след като се развърти по-високо в оборотите ще усетиш, че колата дърпа повече. Отделно имай предвид, че при промяната на дишането на двигателя вече ще има и различни гориво-въздушни смеси. Компютъра ще се опитва да компенсира, но с некоректни карти за вече новата конфигурация няма как да прави коректни сравнения и съответно корекции в двигателя. Ако искаш да правиш модификации по двигателя моя съвет е съсредоточи мислите си върху концепцията. Високооборотен двигател с всичко във високите или такъв при, който работния диапазон е в сравнително ниски обороти и респективно с въртящ момент в средните обороти. В противен случай ще наливаш пари в нещо, което няма баш да те кефи как върви. Допълнително - вървенето не се прави само от двигател. Ами е нещо комплексно. Двигател, скоростна кутия, тегло, разпределение на теглото, аеродинамика, сцепление, инерция и така нататъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Risedevil 0 #6 Отговорено 19 Май, 2016 Като цяло колата е евридейка от време на време по някоя гонка :-D имам идеи за нея като: къса кутия с лек маховик, интейк и др. Вкл. И турбо но по нататък.Знам че без настройка няма да стане нищо но все пак:-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #7 Отговорено 19 Май, 2016 Емиии... купето си има голям багажник.. ще натовариш целия багажник.. 2 мацки примерно ще тръгнеш по първия хълм нагоре и ще се чудиш защо колата не иска да тръгне като е на 2000 оборота. Пък като я изрежеш на 4000 ще почнат да мрънкат... Казвам го от чисто "евридейска" гледна точка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Risedevil 0 #8 Отговорено 19 Май, 2016 Така или иначе от средното гърне се чуват странни "дрънчащи" звуци , предполагам е изданено трябва да го сменя за това помислих за цялостна генерация. Благодаря ти за иформацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #9 Отговорено 19 Май, 2016 Като каза дрънчене - Много е важно да захванеш колектора така както е захванат оригинално. Колекторите имат точки , за които се захващат към блока на двигателя. Този аспект е често пропускан като че ли. "Спортните" колектори са без скоби за захват и нещото което се получава е едно дрънчене на тенекия. В моя случай е около 3000 оборота. Дрънченето при теб може да бъде от огънат топлинен щит някъде около генерацията. Това, че когато генерацията е статична не се докосва до щита не значи, че при движение и товар върху двигателя няма да се случи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Risedevil 0 #10 Отговорено 19 Май, 2016 И в моя случай е около 3000 после изчезва. Гледал съм я няма огънат щит . Дрънченето се чува от средното гърне, предполагам стените му са заминали. Възможно ли е да спира колата по някакъв начин или си внушавам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #11 Отговорено 19 Май, 2016 (Редактирано) Много малко вероятно. Иначе провери колектора дали е захванат за блока. Увери се, че стойката за колектора е на мястото си и има болт завит в блока и болт завит в колектора. Допълнително от долната страна където колектора свършва и започва средната част провери дали е захванат. Отново трябва да има стойка с два болта. Ако всичко това е окей. Провери пружините на меките връзки. Мека връзка при хондите е една конусовидна част която изолира и обира вибрациите. Тези меки връзки се намират при преходите между колектора и средната част на изпускаталната система, както и при средната част и крайната (гърнето).Пружините не трябва да са изцяло компресирани. Редактирано 19 Май, 2016 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове