donGrigorio 1 #1 Публикувано 11 Май, 2016 Здравейте колеги , четох доста но не намерих същия проблем с същите симптоми. Колата е хрв 124 к.с. та значи пали от четвърт работи без да мени оборотите но в един момент гасне рязко все едно някой дърпа шалтера.Това нещо се случва дори и да подадеш газ и да държиш по високи обороти ,пак гасне така рязко.Чека не свети ,сменени свещи,палец,дистрибутор на капачка, бубина (с недоказано качество) Регулирани са клапаните .....та ще съм благодарен за някакви идеи,къде да търся виновника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #2 Отговорено 11 Май, 2016 За да гасне рязко, може би рязко спира тока. Виж си имобилайзера или контактния ключ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 11 Май, 2016 Главно реле проверка и презапояване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donGrigorio 1 #4 Отговорено 11 Май, 2016 А къде се намира това реле? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 11 Май, 2016 Над съединителя.Като дадеш на контакт изключва след 2 сек.Така ще познаеш кое е.Има 7 крака.Вътре са две релета,едното за помпата,другото за компютъра.Отваря се внимателно и се дава на човек с поялник да го презапои.След това изкарва 7-8 години и пак съшата процедура.Темата е обсъждана много.Може да ползваш търсачката... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donGrigorio 1 #6 Отговорено 11 Май, 2016 а нормално ли е да се чува цъкане някъде от таблото (пак от реле сигурно) докато работи колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donGrigorio 1 #7 Отговорено 11 Май, 2016 Благодаря за насоките,още утре ще пробвам с релето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 11 Май, 2016 Като има "студени" спойки релето цъка по време на движение.Като цъкне 3 пъти и оставаш без бензин... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donGrigorio 1 #9 Отговорено 12 Май, 2016 Презапоихме релето,почистих пластините на ключа но резултат няма ......гасне. Може ли да е от някой датчик.... на колянов вал или в делкото нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 12 Май, 2016 Може,ама е не е лесно без скенер,В делкото има 3 датчика и един при ремъка... Когато двигателя угасне,остава ли на контакт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donGrigorio 1 #11 Отговорено 12 Май, 2016 Остава и веднага като завъртя пак пали от раз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #12 Отговорено 12 Май, 2016 щом не ти свети чека за грешка,компютъра не разбира за проблема,тоест остава без захранване.Провери първо клемите на акомулатора и масата на корпуса на термостата...там даже са 2 кабела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове