vlad_ko 3 #1 Публикувано 3 Април, 2016 Здравейте колеги, проблемите продължават и скоро май ще се откажа от ремонти... Накратко - прегря заради водна помпа, после изби гарнитура на главата и е сменена заедно със шлайфане. Днес забелязах, че около 3000 оборота пушляви. Не ми се вярва да е пак гарнитурата на главата. Когато е студена колата няма пушек. Няма и сериозна загуба на масло, днес минах около 130 км. и мисля, че щеше да се отрази. Възможно ли е да пушляви от калпаво масло? Принципно карам със Mobil super 2000 10W40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 3 Април, 2016 Е ти сегменти след прегряването не смени ли ?Те се разкаляват и стават на нищо от прегряване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове