Jump to content
Orleto

Повече от 160 на 4-та не мога да вдигна

Recommended Posts

Приятели, кажете ми нормална ли е следната ситуация. Скоро си взех Сивик 96 с 5-та врата с D14B2 мотор. Колата върви до 3-та добре, но вкарам ли 4та почва да тъпче на място. На равен участък километража спира малко преди 160 и си стои там. Оборотите (4-та) тогава са 5800. За 5-та няма смисъл. Ако карам на 5-та по магистрала да речем и има тук таме някое нанадолнище може да отиде и до 180 (5200 об), но определено на равно това е мечта. Запалителната система е проверена в нея проблем няма. Понеже колата има газово си казах да не би плочката да я спъва. Махнах я, даже карах и без въздушен филтър, колкото да пробвам, но ефекта беше минимален. Свалях и катализатора, да видя да не е запушен, но си свети. Скоро нарочно се дърпах с едно БМВ 316. До 1,2,3-та вървим наравно. Включа ли 4-та онзи дръпва с 2 дължини, а аз си тъпча на 160. Понеже до сега не съм карал хонда, кажете ми това нормална динамика ли е? Компресия също мерих- по 12 атм.И още нещо. Ако се движа равномерно и подам газ да речем на 30 % от хода на педала, колата подскача и дава впечатление че ако я настъпя до долу ще излети, но след като дадеш повече газ, ефекта е едва забележим.Ако между 1500 и 2000 оборота подам рязко газ, колата реагира много тромаво, сякаш се чуди дали да ускори. Като мине 2500 се отпушва. Общо взето дали при тези обороти ще подам малко или много газ, ефекта е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Приятели, кажете ми нормална ли е следната ситуация. Скоро си взех Сивик 96 с 5-та врата с D14B2 мотор. Колата върви до 3-та добре, но вкарам ли 4та почва да тъпче на място. На равен участък километража спира малко преди 160 и си стои там. Оборотите (4-та) тогава са 5800. За 5-та няма смисъл. Ако карам на 5-та по магистрала да речем и има тук таме някое нанадолнище може да отиде и до 180 (5200 об), но определено на равно това е мечта. Запалителната система е проверена в нея проблем няма. Понеже колата има газово си казах да не би плочката да я спъва. Махнах я, даже карах и без въздушен филтър, колкото да пробвам, но ефекта беше минимален. Свалях и катализатора, да видя да не е запушен, но си свети. Скоро нарочно се дърпах с едно БМВ 316. До 1,2,3-та вървим наравно. Включа ли 4-та онзи дръпва с 2 дължини, а аз си тъпча на 160. Понеже до сега не съм карал хонда, кажете ми това нормална динамика ли е? Компресия също мерих- по 12 атм.

И още нещо. Ако се движа равномерно и подам газ да речем на 30 % от хода на педала, колата подскача и дава впечатление че ако я настъпя до долу ще излети, но след като дадеш повече газ, ефекта е едва забележим.

Ако между 1500 и 2000 оборота подам рязко газ, кол

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе и на мен ми е интересно за какво ти е над 160 ? колата много ли ти харчи попринцип ? и някакъв проблем ли търсиш да отстраниш или просто ти трябва да върви много ... щото ако е последното ,за повече нямаш спирачки и окачване ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за 1,4 какво е нормално но ако това не е, тогава провери горивната система. Може регулатора за налягане да държи на по-малко налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може на практика да не му трябват повече , но колата трябва да може да ги прави.Все пак това е знак ,че нещо може да не е наред. А просто може и пътя където си карал да не е бил подходящ на повече /много вятър , наклон/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мен нещо не ти е в ред по колата, моята е 1.5 и е на бензин все пак но 180 си ги вдига без да и мигне окото и спокойно ще напълни километража. Съветът ми е да я опънеш на бензин но преди това си зачисти компютъра че може да е натрупал грешки(просто разкачи акумулатора за няколко мин.) Имам приятел с Опел капка 1.4 на газ и колата му спокойно поддържа 180 с 4 човека така че прави си изводите сам... А за тромавото ускорение между 1500-2000...абе кой нормален човек си кара хондата под 2000об. да я потрошиш ли искаш? това да не е нафтова печка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мен нещо не ти е в ред по колата, моята е 1.5 и е на бензин все пак но 180 си ги вдига без да и мигне окото и спокойно ще напълни километража. Съветът ми е да я опънеш на бензин но преди това си зачисти компютъра че може да е натрупал грешки(просто разкачи акумулатора за няколко мин.) Имам приятел с Опел капка 1.4 на газ и колата му спокойно поддържа 180 с 4 човека така че прави си изводите сам... А за тромавото ускорение между 1500-2000...абе кой нормален човек си кара хондата под 2000об. да я потрошиш ли искаш? това да не е нафтова печка.

;);) Това е ХОНДА все пак карай я на високи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Гледай хората с твоя двигател какво правят, ако си от София
отиди при Омбре да ти ;) по-оправи колицата ;)

D15B2 vs VW Golf IV



П.С. Попълни в профила си от каде си!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета благодаря за многото мнения и бързи отговори. По принцип рядко карам с над 120, но пък искам да знам че колата е 6 дори да не ми се налага да карам толкова бързо. За регулатора на налягане не съм проверявал, макар че ми е минавало през ум. Но все си мисля, че щом и на газ прави същото (а там съм развивал доста кранчето), проблема няма да е в недостиг на гориво. Все пак ще проверя.Да питам колегата със същия Сивик, като кара със 180, колко му показва оборотомера. Питам защото ми подхвърлиха възможност да е сложена ск.кутия от по мощен двигател. По принцип на 4-та със 160 (5800 об), на 5-та със 120 (3500), със 180(5200). Ще ми е интересно да сравня.За грешките. По принцип вадих акумулатора някоко пъти, защото го зареждахме, така че този проблем няма да стои. Сложих си газова с емулатор на дюзи и Л.сонда, но това едва ли ще е проблем понеже съм виждал сивици без нито едното и хората не се оплакват.Още веднъж благодаря за препоръките. Безпроблемно шофиране! Ако някой се сети още нещо да казва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз карам d13b2 и 1-55, 2-100, 3-160...... да ти кажа си мисля,че 1.4 ще ме резне с поне една кола.наистина ходи на чичо доктор да я преслуша.а относно оборотите,моята тръгва след 4хил. ;) така че тва не го мисли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

колега аз карам d13b2 и 1-55, 2-100, 3-160...... да ти кажа си мисля,че 1.4 ще ме резне с поне една кола.наистина ходи на чичо доктор да я преслуша.а относно оборотите,моята тръгва след 4хил. ;) така че тва не го мисли ;)

....аз имам същия модел и това 3-160 е невероятно(или си правил нещо по колата),вярно че няма изключвател на оборотите,но аз на 3-120 съм на 6500 оборота(наближава червеното) и моята дръпва добре след 4000.Колко максимална скорост си постигал колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orleto

Не съм мн. сигурен но на 5 със 100км. съм на около 2800 оборота. Съгурен съм че е малко под 3000 об. Мина ми през главата че може да ти е сменена ск. кутия или поне тази за 5 ск. незнам дали е възможно...допитаи се до майстори.

Ми то като гледам там на 120 ще си към 3500 като при мене. А това долу е малко предавателни числа на скоростние кутии от едно пдф-че за Сивик 95-97. На твоя мотор слагат същата скоростна, само че с по дълго финално пред.число. Т.е. би трябвало да са ти малко по дълги предавките.Както и да е. Отново благодаря за отзивчивостта. Ще си я караме така, докато не потрошим тая скоростна кутия. Тогава ще търся по къса. D14A2 D15Z31 3.250 3.2502 1.761 1.7613 1.172 1.1724 0.909 0.9095 0.702 0.702 reverse 3.153 3.153final 4.437 3.722

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...