mosferatu 0 #1 Публикувано 28 Февруари, 2016 (Редактирано) Здравейте, Първа тема във форума, но от голямото количество информация съм в затруднение. Та с две думи: Познат ще продава старата си Хонда- точно като тази: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_%28sixth_generation%29#/media/File:Five_door_Honda_Civic_%28European%29.jpg . Двигателя е D16Y3, без ремонти от негова страна, сух и мръсен (не го е мил, без омазнявания), каран само с 5W30, без да гори/ губи масло. Интериора е чист и подържан, има отлепване на тавана, което той ще поправи преди продажбата и дребни отлепвания на тапицерията по вратите. Карана само на бензин, той и е навъртял 15 000км до момента, без да е ремонтирал нищо, само смяна на консумативи. Ходовата част и скоростната кутия/ съединителя са перфектни. Сменя я, понеже иска по- мощен и по- нов автомобил (колата е '96). Колата ще е за лична ежедневна употреба. Външно ще я пастирам за по- дребните драскотини по лака, предната броня има няколко драскотини- ще се пребоядисва, фаровете ще идат на "доктор" (препоръчайте кой се занимава с освежаване/ модификация), но има друг проблем- ръжда... Загнили са задните и предни калници по ръба, както и задна лява вежда. Няма дупки, но са прогнили. Предполагам може да се "закърпи" и да се пребоядисат въпросните калници, но нали след време пак ще избие? Колата е сив металик, така че се надявам, че интервенцията няма да си личи. Освен това със сигурност ще се монтира газов инжекцион, най- вероятно полски от доверен и проверен човек. Мислите ли, че си струва покупката? Сигурен съм в продавача, което може би е най- силния ми аргумент за закупуване на колата- вярвам му. А и цената е ниска- между 1500 и 2000лв, като държа на 4-те врати. Разбира се, колата ще мине преглед от доверен майстор, преди покупката, за да се види за скрити лимонки (ръжди). Освен това Ви моля за съвети какво да гледам при евентуалната покупка. Предварително благодаря на отзовалите се! Редактирано 28 Февруари, 2016 от mosferatu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 29 Февруари, 2016 Ръждата си е болка на Хондите.Щом я взимаш от твой човек и не гори масло(което също им е болка) според мен си заслужава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #3 Отговорено 29 Февруари, 2016 (Редактирано) Запознат ли си с модификациите (грубо казано) на Сивик 6-а генерация? Каква е колата, която ще купуваш - със 4, или с 5 врати? Тази на снимката, посочена от теб е с 5 врати (нарича се лифтбак, или фастбак), т.е. това е така наречената "англичанка". Викат й така, защото се произвежда в Англия. Общото на тази кола с Домани е, че е произведена на база Домани, но не е Домани. На същата база е произведен и Ровър 400, който се различава от Сивик "англичанка" само по фарове/стопове и емблеми. Имал съм 3 Ровъра 400. Единият от тях беше точно с D16Y3, обаче с автоматична скоростна кутия. Карах го, т.е. съпругата ми го кара 4г., и беше/бяхме изключително доволна/и. Отиваш, гледаш, пробваш и ако забележките по колата, включая ръждата (все пак колата е 20 годишна) не са ти проблем на тази цена, купуваш. едит: Основното, което трябва да гледаш, ти си го видял - забележки по интериора и ръжда. Друг най-често срещан проблем е повредени дръжки на вратите, предимно външни. Предвид годините на колата, може да има тампони по задното окачване. Има едни големи тампони на надлъжните носачи, които най-често хвърлят фира. п.п. Казвал съм го и друг път, от личен опит, не само с моите коли - "англичанката" гние много по малко от "японка" на същите години. п.п.п. Това че колата е сребрист металик не улеснява бояджията. По едно и също време имах 3 сребристи Хонди и трите бяха различен нюанс на сребристото Редактирано 29 Февруари, 2016 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #4 Отговорено 29 Февруари, 2016 Колега ,сребристото е най -капризния цвят и е почти невъзможно догаждане със стария цвят.Имай предвид това ,защото ще те дразни постоянно,а щом е тръгнала ръжда няма спасение,оправя се ,ама трябва да си сигурен в майстора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mosferatu 0 #5 Отговорено 1 Март, 2016 Здравейте, Krasi-mir- да, англичанка е, даже има стикер "made in Europe" на задното стъкло. Води се Лифтбек, точно както казваш. Повозих се с колата по дупки- няма тропане отпред или отзад, само задни накладки, които ще си смени (скърцат). Дръжките са си ОК, тампоните ще се огледат от доверен човек. За ръждите- имам познат, занимаващ се само с кърпене и боядисване, надявам се да ми "забъркат" оригиналния цвят по каталог и да оправи нещата. Благодаря за мненията, като наближи покупката ще публикувам някоя снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове