N_O_M_A_D 4 #1 Публикувано 17 Март, 2007 4-2-1 Използвай търсачката. Има доста обширни теми по този въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BroNx 0 #2 Отговорено 17 Март, 2007 Дам извиниавам се. А някой знае ли това 4-2-1 съответно 45мм-50мм-60мм дали са на оригиналните колектори или са размери на спортни такива ? Какви колектори ще ми трябват за турбо ? Тези на Greddy от по горния линк ще свършат ли нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 17 Март, 2007 Тези на линковете са входящи, пича пита за изходящи. според мен с DC 4-1 ще бяга повече защото имат по-голям общ обем а това е най-важното за тях. Колкото по бързо се освободят цилиндрите от изгорелите газове ,толкова по пъргав е двигателя. Погледни колекторите на кросовите мотори и ще разбереш какво имам в предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #4 Отговорено 17 Март, 2007 (Редактирано) Между другото , прав си че без колектори ще е най-добре (спомни си драгстерите как са-само с "тромпет":) но тогава няма ламбдасонда и газов анализ...абе колкото по-малко части-толкова по-малко проблеми... Редактирано 17 Март, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #5 Отговорено 17 Март, 2007 ламбда и газов анализатор мисля ,че и на флигорната могат да се сложат надали заради това слагат колектор във Ф1 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #6 Отговорено 18 Март, 2007 Това е графика на д14а4 с афтърмаркет интейк и колектори DC Sports 4-1 с керамично покритие .... има тук там и някое друго подобрение но мисля това е основното .... погледнете кривата на въртящия момент : Струва ми се ,че и 4-1 вършат невероятна работа .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове