Jump to content
N_O_M_A_D

Въпрос за изходящите колектори

Recommended Posts

4-2-1 Използвай търсачката. Има доста обширни теми по този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам извиниавам се. А някой знае ли това 4-2-1 съответно 45мм-50мм-60мм дали са на оригиналните колектори или са размери на спортни такива ? Какви колектори ще ми трябват за турбо ? Тези на Greddy от по горния линк ще свършат ли нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези на линковете са входящи, пича пита за изходящи. според мен с DC 4-1 ще бяга повече защото имат по-голям общ обем а това е най-важното за тях. Колкото по бързо се освободят цилиндрите от изгорелите газове ,толкова по пъргав е двигателя. Погледни колекторите на кросовите мотори и ще разбереш какво имам в предвид ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969
Отговорено (Редактирано)

Между другото , прав си че без колектори ще е най-добре (спомни си драгстерите как са-само с "тромпет":) но тогава няма ламбдасонда и газов анализ...абе колкото по-малко части-толкова по-малко проблеми... ;)

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ламбда и газов анализатор мисля ,че и на флигорната могат да се сложат ;) надали заради това слагат колектор във Ф1 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е графика на д14а4 с афтърмаркет интейк и колектори DC Sports 4-1 с керамично покритие .... има тук там и някое друго подобрение но мисля това е основното .... погледнете кривата на въртящия момент :

Публикувано изображение

 

Струва ми се ,че и 4-1 вършат невероятна работа ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...