Jump to content
DANIEL95

Синхрон на карборатори Ф3

Recommended Posts

Искам да си синхронизирам карбораторите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако до сега не си го правил и си решил сам да си правиш синхронизирането, ще е хубаво да има някой който го е правил да го направи и да ти покаже как се прави със обяснения нагледно ,също така ще ти трябва да понаучиш малко повече за устроиството и работата на карбураторите а като инструменти ,синхронизатори за карбуратори и една отверка.post-22095-0-05925000-1453784884_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря направил съм си четиритръбен уред с вода, На Цбр Ф3 отдоло до чашката на карбораторите има един  болт жиглиор външен и незнам колко да го развия , затегнал съм си сега до края и съм ги развил всички 1.5 оборота защото си направих пълно почистване на карбораторите, при разглобяването двата външни карборатори бяха 2 обората развити тези болтове но  аз ги направих 1.5 всички имам Manual Service и там пише за 3 различни модела 1.5 2.0 и 3 оборота този жиглиор.Причината поради която искам да си синхронизирам карбораторите е че искам да работи на 1100 1000 обората напълно спокоино, без аномалии от 50 до 100 обората видимо в стрелката на оборотомера ,всичко друго е проверено свещи кабели , гумените скоби са си наред всичко е наред всички вакуми са си на мястото, имам само един вакум Метър и ги направих при тези обороти 1100 1000 да смучи с вакум 0.3 немога да го накарам по малко, защото еталона ми е Пилот карборатора този с врътката за оборотите, Колко трябва да го развия според вас пише в мануала 3/4 обората ,Нужна ми е повече информация!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50-100 оборота при Ф3 не е аномалия и ако се надаш да изчезне след синхрон си в заблуда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с теб колега виждал съм и други ф3 който работят толкова спокоино и подържат перфектно 1000оборота 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да ти обясня, че разлика от 60-80 оборота е валидна дори за мотори след 2010 година...сменил съм 6 и съм карал поне още 10 мотора, стрелката не е "закована..."...синхрона не е лошо нещо, въпроса е кво целиш, имаш ли дупка в оборотите,гори ли ти повече,как пали топъл ,студен... В момента карам ZX9R F1 2002 , уникален мото, но дори и след перфектен синхрон оборотите варират....

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да ти обясня, че разлика от 60-80 оборота е валидна дори за мотори след 2010 година...сменил съм 6 и съм карал поне още 10 мотора, стрелката не е "закована..."...синхрона не е лошо нещо, въпроса е кво целиш, имаш ли дупка в оборотите,гори ли ти повече,как пали топъл ,студен... В момента карам ZX9R F1 2002 , уникален мото, но дори и след перфектен синхрон оборотите варират....

Не е ли инжекция ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ZX9 приключва с карбуратор....инжекциона също се синхронизира...

4l0cn7.jpg

Ей го грозника...беше уникален, единствен но сега е само за писта...

Така бе преди...

2wme8ap.jpg

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охо, и къдрави дискове :punk: Опашката задигал ли си я или така е излязла снимката просто ? 

Иначе е хубав. На Дракона ли караш ? И участваш ли в състезания ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опашката е от ZX6R, оригиналните спойлери са махнати,карал съм на Серес и редовно в Калояново...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опашката е от ZX6R, оригиналните спойлери са махнати,карал съм на Серес и редовно в Калояново...

Може да се съберем тая година на Калояново :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър мотор , проблема ми е че незнам точно как става и дали има някви тънкости защото си е сложно !!! От кои карборатори се започва  одоло на карбораторите има едни външни жиглиори за регулиране нз колко да ги развия от развито положение, интересуват ме тънкостите на правилната настроика на карбораторите 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър мотор , проблема ми е че незнам точно как става и дали има някви тънкости защото си е сложно !!! От кои карборатори се започва  одоло на карбораторите има едни външни жиглиори за регулиране нз колко да ги развия от развито положение, интересуват ме тънкостите на правилната настроика на карбораторите 

Не е ли по-добре да ги дадеш на някой, който ще ти ги обслужи и регулира, т.е. ще смени които трябва мембрани, ще изчисти всички жигльори (ако трябва) и ще ги синхронизира на стенд ? 

Вярно, няма да е под 100лв, но ще е сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кеихин или микуни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каихин са карбораторите ,защо казват че двата краини са по различни от двата вътрешни карборатори,  от тези майстори аман аз съм  ги изчистил добре не съм толкова неук но просто нямам правилния истромент 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето случай на 1-4 се различават въздушните жиглиори заради нуждата от изравняване качеството на гвс. от различния въздушен поток постъпващ в тях - физика, въпреки че са с тромпети дърпат от общ пленум. И изравняването на налягането и под налягането във и извън поплавковата камера.

Всеки карб има по един 'болт отдоло които регулира сместа на празен ход и в частност средни и средни към високи.

Синхронизацията се състои и в правилното и еднакво позициониране на дроселите и там си има последователност на реглаж. Най добре се получават нещата с манометрите останалото е компромис.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко са стоиностите на развиване на тезе жиглиори 1-4 и 2-3  имаш ли представа немога да намеря нужната информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги правя на 1+1/4 всичките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи и четвърти жиглиорите 1 оборот така ли 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките ги развъртам по 1 оборот +още една четвърт. Игнорираи евентуалната разлика на карбовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един майстор ми каза 3 оборота щял да варви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги !!! Карам хонда цбр 600 ф2 от скоро и имам проблем..... като си карам муторчето при ускорение между 7-10 хил.об ми глъхне и неще да се форсира на 1и 2 ра скорост немога да го усетя това глъхнене но 3,4,5,6 точно когато трчбва да ускорявам мутора започва да се мисли ☹️☹️  и също при палене ако не му подам газ без значение студен топал на смукач без смукач трудно пали ?  помагай те !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...