Jump to content

Accord F18A3

Фен
  • Мнения

    80
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Accord F18A3

  • Ранг
    Accordfan

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Пловдив

Последни посетители

2510 профилни разглеждания
  1. А бе колеги я кажете има ли ефект от 4-2-1 колектор без турбо?Подобрява ли се вървежа или слаба работа?Сори за спама.
  2. А кой ти каза, че са се изяли леглата на клапаните и как го установи?Провери ли ти компресията, пусна ли ти сгъстен въздух през отвора на свещите при положение на буталото на съответния цилиндър в ГМТ в края на такта сгъстяване, въобще как го установи?Мойта също го правеше това с мененето на обороти при тестването след слагането на АГУ и майстора, който ми я поставаше я настрои точно за две минути и сега оборотите са бетон. Всъщност ти пишеш че мени оборотите и на бенц, а при мен беше само на газ. Не вярвай на всички. Успех.
  3. Аз ти препоръчвам да си вземеш възможно най-евтините от магазин, който държи на имиджа си.Всички се произвеждат в Китай вкл и Кьонинг, но струват около 80 - 90 лв.В момента в Бриколаж са в промоция на 24,99 лв /аз там работя/ има и за бусове и джипове. Продаваме на този производител от три години и няма оплаквания, че се късат или нещо друго. http://www.mr-bricolage.bg/catalog/?id=10
  4. И при мен е така. Смених съединителя, защото мислех, че е от него, но няма никакъв ефект.Явно проблема са синхронизаторите на 1,2 и 3-та. Най-зле и адски ме дразни е втора. За такова нещо бих сменил марката, полудявам от нерви като не ми влизат леко скоростите.ПП.Омбре ми каза, че според него не е съединителя проблема, но не го послушах. И тъй като не успях да се свържа с тях десетина дни за да се уговорим да ми сменят съединителя се обадих на Влади от "Вип Хонда" - много съм доволен от него. Влади потвърди, че е възможно да не е проблема в съединителя и така и се оказа.И сега май ще търся друга кутия. Лошото е че не се знае дали тя не е на същия хал като мойта.
  5. Колега определено нещо не е наред.Моите фарове са супер. нещо сигурно бъркате с регулирането. Аз съм ги връткал моите на полеви условия не на стенд и са си ок.Пробвай и ти така. Погледни да не са ти разместени крушките от фасонките.Важно е да са ти качествени крушките - да не са некви китайски ментета, макар че не е пряко свързано с проблема, който описваш. Всеки фар се регулира от две винтчета, сигурно знаеш, но да кажа все пак, да не би да сте пропуснали едното. Успех,
  6. Много странно е тва което разказваш. Аз също имах проблеми с зацепването и пренатягане на ремъците, както и вибрации в двигателя, но при Омбре ми поправиха всичко сторено от предишните "майстори". Не разбрах дали Омбре са ти проверявали зацепването на валовете и колко са оптегнати ремъците или само са оглеждали за вибрациите. Преди първата смяна на ремъците имаше ли вибрации?Че не е добра изолацията от двигателния отсег и се чува двигателя доста повече от други марки коли е факт, но вибрации не трябва да имаш никакви- малко ще се изсиля, но така да се каже чаша с вода да оставиш върху двигателя не трябва да трепне. Всъщност при какви режими на работа усещаш вибрациите? При мен след неправилното зацепване на балансиращия вал се появяваха след 2500 към 3000 об.
  7. Погледнах, но там са два вида. Единия е 4-2-1 а другия е 4-1 и са с различно разположение на отворите.Моя оригиналния мисля, че е 4-1.
  8. Здравейте колеги,Питането ми е във връзка с тази обява.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=26054Не мога да проверя лесно какви са моите, защото имам предпазен кожух метален около изпускателните колектори и не се вижда. Ако някой знае дали на мойта каручка са като тези в обявата с разположение на отворите 0-00-0 ще съм много благодарен ако драсне.Нещо ми влиза мухата в главата и скоро май ще осигуря работа на Омбре и Джони бой и ще карам сигурно първия акорд със спортен филтър конусен КиН, иридиеви свещи, амортисори Кони, изпускателен колектор 4-2-1 и обикновенно АГУ.
  9. Каква е била колата на колегата, който е объркал разстоянието?Аз не знам на мойта какво е разстоянието, но до колкото знам на Ф серията блоковете са еднакви, а разликата между 1,8 какъвто е моя и 2,0 и 2,2 е в хода на буталата.Ако направиш няква промоцийка да ти кажа съм навит /ако са подходящият модел за моя Акорд Ф18А3/.Другата седмица ще пътувам може да ми пишеш на лични.
  10. Колега по моя въпрос няма ли да драснеш нещо ???
  11. Колега, дали помпите на съединителя са същите като на мойта англичанка Акорд Ф18А3 ?И въобще продаваш ли ги ако отговора на горния въпрос е положителен?Или пък от някой от прелюдите, които разглобяваш.
  12. Колега благодаря за съвета. И аз имах един подобен проблем- смени ми тампоните на предните амортисьори, но тропането продължи и тогава установиха, че е от рейката. Но аз не му се сърда- майната им на тампоните и на парите за смяната. Аз съм монтьор по професия, но не се занимавам с това и трябва да ти кажа, че и аз не очаквах да е рейката, а и въобще не е лесна диагностиката на подобни проблеми. Ти си знаеш, не искам да те убеждавам да си промениш мнението за Омбре. Аз му имам доверие, доказал ми е че мога да му имам доверие- в момента живея в София, но до преди няколко месеца идвах от Пловдив при него.
  13. Колега не че държа на подробностите, но ми стана интересно да си спомня кво сме учили в механото преди 12-13 години. Преводното отношение не беше ли равно на броя на зъбите на водимото колело към броя на зъбите на водящото колело. И по тая формула ако не знаем от другаде броя на зъбите в това число и на диференциала ми е интересно как сметна един оборот на колелото на колко оборота на коляновия вал се равняват.Сори за
  14. Колега можеш да си караш колкото си искаш стига да не е предна, защото си с предно предаване и диференциала ще ти работи постоянно и това може да доведе до по-бързо износване.Ако си спукал предна бих те посъветвал да завъртиш задните /приемам че са ти еднакъв размер/ ги сложиш отпред а отзад различните.
  15. оригинално е 4-1 при моя.Карал съм с проходно гърне един нисан имах, макар че не беше "ремус" а някво турско и не ми се иска да си слагам пак тампони в ушите на дълъг път. А и спортаната генерация ме кара да карам постоянно бързо и агресивно, а нещо като че ли ми отмина тоя период. Благодаря за мненията, надявам се Лукчо да се изкаже.
×
×
  • Създай нов...