99ufo99
Фен-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно 99ufo99
-
Ранг
Начинаещ
Последни посетители
1666 профилни разглеждания
-
Най-вероятно са го прецакали както аз моя . В движение на високи обороти пуснах климатика .. и до там , а точно преди това работеше , но се наложи да изпреварвам една по-дълга колона .. имаше леко нагорнище , и викам .. да разтоваря малко двигателя .. и го изключих ... после го пуснах .. и вече не духаше хладничко Много четох по въпроса , мерих тоци и т.н. и общо взето вариантите са 2 . Или е изгорял един термо-датчик който прекъсва връзката към електрическия съединител на климатика ( да има такова животно ) ... или намотките на този електро съединител са се скапали ( малко вероятно ) . Ето я моята тема по въпроса http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98652&hl= ето и въпросния термо-бушон отбелязано с D на схемата http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/00/SAA2E00G10110112025KBAT00.HTML Смятам да се занимая с този проблем скоро време, малко да се стопли .... че за една такава пъска , 120 $ за компресор не ми се дават При всички положения ще пиша по темата .. защото ремонта не е сложен , а "майсторите" на авто климатици само това чакат да го шунтират въпросния елемент, и да ти "оправят" проблема с/у 100-тина лв .. за 15 мин. има няма ...
-
Здравейте, и моето радио прави същите въртели от както стана студено . Ще го сваля и по описаната процедура .. Проблема със заседналото CD при мен се решава по малко странен начин . Тъй като радиото не свири , сложиш диск .. който после не иска да излиза от бутона , и свети зеленото диодче. Изваждането става , като с помощта на друг диск леко побутвам този който е вътре и в същото време натискам бутона Eject ... след няколко опита и диска излезе . Слагам после друг .. никакви проблеми .. свири .. излиза .. влиза .. и т.н. По някое време пак ми "заседна" друг диск , и отново повторих процедурата .. и пак излезна .. никакви разглобявания нищо не се налага. Този "трик" ми го показа мой приятел , който има същия джаз .. и при него така става
-
Това реши проблема и при мен !
-
Не знам колеги , но такова чудо не бях виждал досега . Четох и аз темата за водата в багажника, и превантивно си намазах пукнатините ( явно си е така на всички ) със безцветен силикон водоустойчив . Но за беля , в събота влизам в колата .. и ооо ..локва .. отпред казвам ви .. локва .. яко вода ?!?! Всичко беше подгизнало .. а вечерта не валеше толкова много. До сега такова нещо не съм виждал .. почвам да си мисля , да не да съм оставил отворен прозореца отпред .. но вратата беше суха.. седалката също . Четох и темата за теча през уплътнението на антената ... ама толкова много вода .. не ми се вярва от там да влезе. Под лайсните на покрива гледах.. пукнато няма никъде по боята .. направо съм в шок .. зимата трябва с помпа на 12 V да спасявам положението
-
А когато тече отпред в купето ? И по-специално в краката на пасажера .. Някой играл ли го е вече това ?
-
Явно имат фабричен дефект, защото днес установих , че и моята събира вода в купето, пак пред пасажерската седалка..всичко е вир вода. Климатика не е работил о 2 месеца, нещо от дъжда е и налива ... Има ли решение и ...?
-
И аз имах същия проблем , дръжката остава в натиснато състояние.. и затова не отваря. Тупваш леко от външната страна или с отвертка като лост я бутваш лекичко .. след което като се отвори напръскай с WD40 или друга смазка (периодично да не хваща ръжда и боклуци ) . просто се мокри и събира пепел и почват да заяждат. Същия проблем и друг мой приятел на неговата Jazz-ка ..
-
Малко ново инфо по темата , днес проследихме всичко по схемата до кабела, който влиза в компресора + управляващ електомагнита .. но там се губи връзката . С мултицет вземаме - от акумулатора ... и другия край пъхам в обувката на кабела по който трябва да е масата .. и трябва да отчете стойност, както е като пипна корпуса на двигателя .. но няма никой . Така излиза , че не стига управлението до електро-съединителя ( или както там се казва ) . и не щрака т.е не зацепва , поради липса на ток . Jorko82 > В какво може да се изрази ( прецакването ) , нещо вътре се е счупило .. или ? Отстрани го гледахме .. доста е ръждиво .. може ли да са се "заклинили" някак си тия движещите части ?? Колкото повече се ровя в проблема, работата сочи към този ==> http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/00/SAA2E00G10110112025KBAT00.HTML термо сензор , отбелязан с D в схемата .
-
Здравейте колеги, от скоро имам Джаззка и много и се кефя , но днес както и карам по магистралата и на един баир трябваше да изпреваря, а вънка 30+ градуса и климата си прави хладно, и викам ще го спра докато си направя изпреварването читаво. След това цък копче.. ама хладно няма ??! Викам бре кво стана.. лампичката свети ... духа си вентилатора .. но не и студен въздух. Спирам на една бензиностанция... гася.. гледах бушоните отпред при двигателя, за климатика има дадени 3 .. изглеждат здрави. Вадих .. викам да няма окислено нещо.. тц.. с тях и без тях ..няма хладно . Перката на радиатора си върти , като цъкна копчето натоварва оборотите ( когато е на място или на свободна ) .. но някак си го няма товаренето на двигателя в движение.. както беше преди това ( и имаше студен въздух ) . Какво ще ме посъветвате ?
-
Ами имам същата, 2000 куб. 147 к.с , колата много ме радва и разхода и е приличен за такъв автомобил.Градско около 10, извън 8 ( при скорост до 100 км/ч, мерил съм го пълен-пълен ). Поддръжката не е скъпа, пълно обслужване 400 - 500 лв., много удобна, и както каза колегата по-напред, има много място за багаж, става за ходене на излет по язовири и общо взето е кола за всеки ден. Лично аз съм много доволен от избора си.
-
Колега каква газова си монтирал и какви са отзивите ?
-
Здравейте, тъй като неможах да намеря синтезирана информация отностно техническото периодично обслужване на CR-V 1999 г. 146 кс. автоматик, мисля че ще е полезно да споделя какво смених и колко горе-долу струва:За автомобили нов внос е задължително !- ангренажен ремък - около 110 лв. Gates- ролка ангренажна - няква засукана марка Японска - 50 лв.това бяха най-скъпите чаркове ========================================- всички филтри ( маслен, въздушен, на купето )- още 3 ремъка.. на климатика и некви други- масло за двигателя 10 W 40 Mobile 1 полу-синтетика - двигателя ми е над 200 хил.-- труд =====ТОТАЛ: 380 лв.предстои ми превантивна смяна ( по моя преценка ) на маслата на автоматика и на задния диференциал. Маслото за тях в Аутодата излиза Dexron II , НО НЕ Е ЖЕЛАТЕЛНО да се слага такова !Ще ползвам ATF-Z1 за Хонда оригинално.М/у другото някой ако има за продаване или може да намери на добра цена.. ще ми трябват 4 литра !Ето една полезна информация как изглеждат оригиналните масла и течности за любимите ни Японски коли:http://classic.artsautomotive.com/GenuineFluids.htm
-
Проблема с виенето е заради маслото, смени си маслото в задния диференциал и всичко ще се оправи, побира 1 лт. цената е около 30 лв.
-
Благодаря за хубавите думи колата наистина много ми хареса и съм много доволен от скромната си инвестиция .Накратко: от Англия, с дясна дирекция, 99 г. 146 кс. Б20Z мисля че пишеше на двигателя. Има стандартни екстри , ел. пакет, климатик, ел. шибидах ( доста е голям ), абе много си ме радва.Принципно колата ми трябва предимно за зимата и да ходя лятото, за риба без сериозен оффроад.От разхода съм приятно изненадан, днес я засякох пълен - пълен .. резултата е 10 лт. за 130 км. = 7.6 /100 км при средна скорост 90- 100 извънградско.А по-хубаво от автоматика няма другата ми кола също е автоматик и така съм свикнал че се чудя как съм карал преди с ръчка Снимки ще пусна през седмицата, че я имам от 2 дена и утре ще е деня за основно измиване и почистване !