werz
Фен-
Мнения
32 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-3 PoorОтносно werz
-
Ранг
Начинаещ
-
Живея близо до американския колеж в София и тая зима се набутах на всякакви знайни и незнайни марки.Първо всичкото 4по4 е еднакво безполезно ако нямаш клиренс.Тука Субарата печелят всякакви класации-толкова ниски ака джипове няма,ЦРВто също е бордюротрошач,като и всякакви други паркетници.Тука ключа е въздушно окачване или висока кола.2ро куатрото е ташак за зимата-една С8ца три пъти я бутаме,докато електронно я блокираш се чуди какво се случва и обикновенно само едното колело върти.3то Хдрайва върти и 4те едновременно,ама проблема е същия като субару,като опре на носача,може само да се радваш на хубавата система.Топ автомобили въздушно + блокажи(нужни само за дърпане) Туарег,Кайен,ГЛ,МЛ,Рейнджове,Ландкрузер
-
Проблемът на тази кола е в мотора и факта,че за разлика от Нисан и Тойота,Хонда се стиска да инвестира в спортен двигател.Марката постепенно се измества в по-ниския ценови сегмент,предлагащи коли,които са нищо особено.Ако колата излизаше сега би била иновационна,но след 3 години,ще е част от масовката
-
Относно генерацията А4-Пасат с надлъжни двигатели от 97-просто това са най-икономичните автомобили в класа си,правени някога.Пасата уби всичко живо и 97-98 имаше зверски продажби-то нямаше изобщо дизел ,който да се опъне пък камо ли японски.Единственият конкурентен японски мотор в последните години е 2,2 на Хонда,Дкатите сериозно са в заблудили,че стават.Относно разхода-сравявайте ябълки с ябълки-тоест машини с едно и също тегло и една и съща скорост и най-вече една и съща форма.
-
Хвала на похвалното начинание и поздравления от един тюлен каращ други марки!
-
Това е време,което за съжаление няма да се повтори.Турбоерата е уникален период,може би най-драматичния период в историята на моторните спортове.Според мен трябва да се забранят автоматизираните трансмисии и всякакви антиспин и динамикстабилити шитни.Рискът прави състезанията изключителни,куражът прави пилотите достойни и Аертон Сена е един от най-истинските пилоти карали някога.Формула 1 е гадно състезание-вече парата решава всичко-но колкото се направи автомобилът по-труден за каране-толкова по-верятно някой да блесне пак
-
rocnogap-Този тип като участва,имайте напредвид,че или ще бие с един калник или опонента настъпва бананова обелка,дефектира,забива и тем подобни тъпни-НЯМА ТАКЪВ КАЛИТАР.Рибата е нинжа и му върви колата ако е на варел-вероятно средни високи 14ки-Божурски.Ама като гледам темата има много хора с претенции за ниски 14ки високи 13ки които ще имат време до следващия събор.Иначе поздравления на победителите-заслужили незаслужили-това е положението-ама като гледам те пресичаха финала първи и няма как да е друго след като имат хиляди стартове и огромен опит
-
Седана вървеше много-на тренировките ниски 14ки плющеше.Това не е хеч 4та и 5та или рекс-колата определено е със много силен двигател.Относно Дел Сола , той вървеше много еднакво,тоест пистата му допада на сетъпа.Колата е доколкото чух с 3076 на ниско налягане вървеше 13,4-13,6 и ако вдигне налягането, би могъл да достигне времето на най-бързата днес кола на предно-а имено синьото Ауди 1,8т дето даваше 13.0
-
Абе най-продаваният бензинов двигател в Европа е 1,8т и еволюцията ТФСИ.Колата е доста оверконструктет,по мощна е от заводските препоръчани коне,далеч по-голям потенциал има-сток прекъсвач е 7100.Да вероятно е по-сложна и скъпа за подръжка,ама скорости + двигател са далеч напред като технология
-
Ако говорим за К20 срещу модерен Тфси двигател на Фаг и двата двигателя имат предимства и недостатъци.Главното предимство на К20 е ,че е по-лек-не само двигателя,но полуски,скоростна кутия,спирачки и пр.По компактен е,афтермаркет частите са му по-евтини,по моторспортско усещане,по-малко торк стиир.Абе уникален двигател за лек автомобил,който дори с малко въртящ момент се движи прилично.Проблемът е ,че сложиш ли такъв двигател на тежък автомобил всичко се насира-зверски разход и никво вървене.Хонда имат нулев успех последните години-ем ги притискат еко норми,ем разходи,ем автомобилите стават по-тежки и по-тежки.К20 и к24 са уникални двигатели слагани на грешни автомобили стандартно,просто турбомоторите са адски напред и Хонда като най-големия производител на двигатели в света трябва да почне да разработва и то веднага.Тфси е уникална концепция-висока степен,малко ефективно турбо с прекрасна глава и директно впръскване и всичката тая сложнотия е надеждна.Французи,италианци и германци 100% залагат на принудително пълнене като бъдеще и то най-вече с турбо,докато японците изкарват атмосферки хибриди и даже се опитват да ги пробутват като спортни коли.Факт е ,че развитието на японските спортни коли направо спря от 2000 до 2010,с едно изключение ГТР.
-
Малии ебати гонката дето си я направил.Ти си моя идол да знаеш
-
http://www.dragtimes.com/da-density-altitude-calculator.phpНадморска височина Сливен 200-299м.Пистата се намира извън Сливен на пътя за Ямбол в най-ниската точка да кажем 180-190м.Надморска височина Сапарева баня 700 - 999m пистата се намира на 1-2км в равнината надморска височина 550-650м.Надморска височина Божурище 500м до 699м и пистата не е в най-ниската част.Атмосферното налягане се понижава с увеличаване на надморската височина при равни други условия-10 хпа на 100м.Относителната влажност е около 5% по-висока в София и Дупница.Да не говорим,че самолетните писти имат наклон за излитане и кацане
-
Относно пистите,някои ще останат много разочаровани от показанията На Дупница и Божурище съпоставени със Сливен.Първо това са самолетни писти и имат наклон за излитане и кацане.На Божура и Дупница се кара срещу наклона,а на Сливен по наклона.Второ Сливен е на 217м,а Дупница и Божура са 500 +,при правени турбоколи няма значение,но за атмосферки 1,6 надморското налягане е смърт Density attitude calc v dragtimes.3то на Сливен по-някой път пускат с ролаут,сцеплението е друго и блабла.Относно пежото Рибата не е по-бавен от него да,но има един фактор ,че върви малко повече от момента на измерване
-
От Б16ка до б16ка има голяма разлика.Примерно от тази на Парадокса до тази на Рибата има един автовоз разлика(близо секунда).Въобще примерно между Втита на колегите Митев и Иво и тази на рибата няма нищо общо,въпреки че и те са с подобни модове.Това че някой е аграр,няма резервна гума,един закачен ремък,махал е пласмаси и мокети си е негова работа важното е кола да е бърза.Въпросът е,че за да караш бърза атмосферна Хонда трябва да си дребен и лек аграр(максимум 70кила,щото качат ли се още 50 става страшно
-
Колегата иска да обясни,че кола с Б16 струва с 3000-3500 пове4е от такава с д16 и,че ако се инвестира разликата в парите в перформанс може би д16ката ще е по-бърза.Говоря за суапови Б16ки,оригиналните ВТИ са тежки и нямат шанс.Въпросът е ,че Бсериите-б16,б18ц4 са доста по-добри бази за резултати-дори да се налеят една кофа пари стриит д16ка без принудително пълнене и нитро трудно ще свали под 14.А всеки суап е с идеята,че това е само началото и ще следва по хард тунинг.Иначе Б16 моторите са прекалено надценени като стойност-(да уникални мотори са,няма мотор в този клас да върти в стоково състояние до 8800-9000),но проблемът с високооборотните Хонда двигатели и теглото винаги остава.Но гледайки резултатите в драг състезания термина бърза хонда се свърза повече с принудително пълнене отколкото с атмосферни варианти
-
При инцидента с Великов обаче има още един много голям проблем-старите и слабострукторни автомобили.Видели сте от репортажа как изглежда москвича и колко малко е пострадало Аудито.Качвайки се в 4та -5та Сивик,в Рекс и прочие леки колички вие сериозно рискувате вашия живот.Чудя се как някои хора продължават да купуват гробници и то скъпо и да са гордеят,че колите са им бързи,без да си дават сметка,че се возят на 800-900кг варел,който при първото чукване ще се смачка.А катастрофи стават и то не рядко-гръмнала гума,надценени способности,малуумни засичания,прилошаване наглост-по-вероятно е да ти се случи отколкото не