Jump to content

I-CTDI

Фен
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно I-CTDI

  • Ранг
    Начинаещ

Последни посетители

2338 профилни разглеждания
  1. колега премери си свещите,трябва да дават почти на късо то няма вариант с обикновен мултицет да ги хванеш.Преди това трябва да откачиш плюсовия кабел отгоре и да ги мериш една по една,ама те като почти не работят едва ли са изгоряли.По въпроса с мнението на Becko12 по-добре не се изказват така "компетентно",че само пълниме форума с грешна информация и бъркаме колегите.Всички дизели имат подгревни свещи,разликата между обикновения(бренерен)дизел и Common Rail дизела е,че са няколко пъти по-дълги за да влезат в горивната камера под разпръсквача.
  2. Наистина има две неща които дразнят при Акорда,това са: Както каза колегата дясната врата не всеки път се отключва от първия път трябва да натискаш по 2 пъти копчето въпреки,че 2 пъти вече я смазвам и пак нестава и второто нещо е тръгна да ми се бели никела на копчето за освобождаване на ръчната спирачка което си е гадно.
  3. Колега спортен филтър за нашия модел няма нито на К&N нито на BMC,аз съм пращал запитвания и в двете фирми и отговора е че не произвеждат филтър за ACCORD 2,2 I-CTDI,та така ще си караме с тези или трябва да се правят някакви побългарявания на койо не съм фен.
  4. Браво колега,добре си го написал,а аз потвърждавам всичко това включително и за борд компа.Аз колите също ги сменях максимум на 3години,ама с тази се родих и въобще не мисля да я сменям,а само да я чипосам,зщото си я подюрквам.Преди като говорех на колегите с бензинките,че тази кола неможе да даде ДВУЦИФРЕН разход на гориво те невярваха сега дано се убедят.
  5. Хехе интересна тема,все едно да сравняваш Форд с Порше кога от тая Алфа ще извадиш 185к.с. незнам,а и да се случи това,ако е само софтуерно турбината ще гръмне за един месец.Както сам се сещаш от 2,2литров двигател ще е доста по-лесно и безпроблемно.И какво като няма 6-та скорост можеш да видиш сток Акорд на 5-та с какви обороти се движи и после да сравниш със Жабата на 6-та. Успех в купуването на Италианка и тогава сам ще разбереш,защо Алфа се кара със сърце и душа и не е за всеки
  6. Мерси колега точно от там е,знаех си че има някаква уловка и туко така Хонда неможе да се развали
  7. Поразглобих това онова,копчето на капака си работи безотказно,всички предпазители са на 6,това което разбрах е,че копчето дава сигнал на някой модул в таблото и той вече дава сигнал за да се отвори капака.Ако можете да ме насочите къде да търся тоя модул за да видя дали сигнала от бутона на капака стига до него и тогава да видя къде е проблема,дали прекъснат кабел или нещо в самоя модул.
  8. Колегите с 7-ма генерация седан искам да питам: Някой брал ли е яд с отключването на багажника от копчето на самия капак???Мисля,че се получи когато бях натъпкал багажника до горе и го затворих с малко усилие,от тогава започна да не се отваря от копчето на капака,а само от ключа и лостчето вътре.В момента нямам време да го разглобя и за това питам ако някой е имал подобен проблем да ме насочи.
  9. Има има за гората това: За по пътя така: http://www.vbox7.com/play:2f1b6f18
  10. Колега,я кажи нещо повече за чипа,какъв е и къде е слаган,че като гледам другите колеги как реват от сцепване генерациите явно има бая значение.Иначе бая труд и мерак си хвърлил по Акордчето....Евала.
  11. Колега няма смисъл да правиш такива ластици с монтаж на друг мотор,разбрахме че имаш нафта на промоция,ама по-добре инвестираи 1000-1500лв. в някоя евтина дизелова кола отколкото да дадеш толко само за части и все нещо да не е наред...
  12. Ако става въпрос за моя е на 120 000км.
  13. Колеги,някой може ли да пусне снимка,къде точно се цепят тия колектори и да каже от какъв материал са направени,че ми стана любопитно???
  14. То като не работи правилно се обесмислят нещата,мен ме интересуваше дали положението е като на по-старите коли да са с едни и същи букси и само да се смени,но щом не става ще си караме така. Иначе наистина ми светят бутоните на волана,ама с телефона не можах да направя хубава снимка да я пусна,колата ми е произведена около Април 2005г.
  15. Здравейте и аз съм с Акорд 2,2 дизелче и съм страшно доволен,относно копчетата на мен всички ми светят и на волана и на таблото. Понеже нямам навигация и борд компютър,а видях,че има модели с навигация и пак без борд компютър,се интересувам някой правил ли е манипулация да си монтира навигация със борд или да смени само таблото с такова след 2006г. с борд комп в него???Дали ще паснат буксите и ще работи ли???
×
×
  • Създай нов...