-
Мнения
955 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
127 GoodОтносно user
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Не казвам
-
Място
София
Последни посетители
9239 профилни разглеждания
-
Причини мога да си измисля доста. Въпросът е: защо трябва да е така?ПП Мисля, че му хванах цаката...
-
Добре де, тогава не може ли един бан и да се разделим по живо, по здраво. Трябва ли да върша глупости, че да се случи и защо трябва да се стигне до там?
-
Може ли някой от администраторите, модераторите или там който и да е с правомощия да ми наложи бан по мое желание. Или поне да ми смени паролата, че да не мога да вляза повече. Нивото в този форум падна ужасно много, интересните теми се броят на пръстите на едната ръка или липсват, така че не виждам особен смисъл да влизам тук. И въпреки всичко, отвреме навреме не мо'а се сдържа и го правя. Осъзнавам че е загуба на време и пак... Веднъж да започна да не мога да влизам и смятам, че нещата ще се оправят полека-лека - ще ми се освободи доста ценно време.Та как седи въпросът с подобна процедура? Съвсем сериозно питам и много бих се радвал да не мога да вляза да отговоря на някое евентуално мнение следващия път.
-
Явно умееш да четеш, но не разбираш (като разликата мяжду да гледаш и да виждаш), така че въобще не съм си правил труда да ти чета мнението. Аз отдавна казах, че такива теми не би трябвало да имат място в този форум. Тук трябва да се пита за силни и слаби страни на Акорда, а във форума на Алфа съответното за 159-ката.
-
Цените на същото от дилър в UK са:Кабели за свещи : 1. 32701-P1H-E01 - 103.25 лв. (£36.97 = 82.83 лв.)2. 32702-P1H-E01 - 98.70 лв. (£35.38 = 79.27 лв.)3. 32703-P1H-E01 - 90.94 лв. (£32.54 = 72.90 лв.)4. 32704-P1H-E01 - 90.94 лв. (£32.54 = 72.90 лв.) Ремък с ролка и водна помпа : 1. 14400-P1G-E01 - 127.56 лв. (£38.40 = 86.03 лв.)2. 14520-P2A-305 - 178.54 лв. (£77.59 = 173.84 лв.)3. 14520-P2A-306 - 178.54 лв. (£75.22 = 168.53 лв.) 4. 19200-P2A-A01 - 328.44 лв. (£99.64 = 223.24 лв.)Ремонтен кит съединител. Феродов диск притискателен диск, лагер:1. 22200-P1G-014 - 279.64 лв. (£85.14 = 190.75 лв.)2. 22300-P1G-004 - 419.44 лв. (£124.58 = 279.12 лв.)3. 22810-PLW-005 - 135.93 лв. (£51.43 = 115.23 лв.)Така че те и Бултрако не са цвете за мирисане, но и Хонда Европа са евали майката. За сравнение: ангренажният ремък за моят Сивик струва £38 в Европа и само $16 в САЩ.
-
Ти хубаво си го пуснал този тест, но съм сигурен, че не си го чел или пък си изчел само каквото ти изнася. Та мисълта ми е да бъдем малко от малко по-обективни. Хонда също си имат своите проблеми (да търся ли сега колко милиона автомобила викаха за миналата година в САЩ...), има ги и всеки производител на автомобили. Дали ще се оакат инженерите на фирмата или поддоставчик ще им натресе калпави части - случва се със всички. Важното е това: Т.е. колата да ти носи радост. Ти си си избрал Акорд, авторът на темата ще си прецени сам какво да вземе. ПП Някой може ли да сподели как е парното в двата автомобила, предвид наближаващата зима?
-
Gone for good.
-
Колега, май наистина напусна форума ?
Кофти е, че вече не виждам твои мнения, а честно казано ти беше един от малкото останали тук грамотни хора, с които можеше да се води градивна дискусия...
-
Даааа, зачезна някъде колегата, много свясно момче, и на мен ми липсва даже, едни от най-стоиностните коментари които съм чел с интерес и удоволствие, жалко. Дано се завърне някои ден.
-
-
Ако го изтрият го има качено от колегата @EmZvr тук. Ако го изтрият и от там - тук (трябва регистрация). Доскоро го имаше на hondaoriginalparts.com, но от там бяха само препратки към страницата на Honda UK от където пък наскоро ги махнаха.За комбито го има тук (би трябвало също да свърши работа), а ето тук пък има каквото се сетиш за Civic. Адреси на още такива местенца може да намериш тук.
-
За кое да "пикаят газ", че ще прави 0-100 км./ч. за 4 секунди ли? Аз съм за изцяло електрически задвижвани автомобили, но за съжаление още не им е дошло времето ("American Muscle vs. White Zombie" и " ").
-
Коя е последната книга, която прочете?
-
Да де, аз написах "замества", защото ми се струва много по-удачно решение в Сивик двигателят да е 1.6-1.7 дизел, като съответно е по-компактен и лек. Сегашният е слагаше там, само защото нямаха избор, т.е. нямаха друг. А и не се знае. Говори се, че новото Evo на Mitsubishi Lancer ще е хибрид, като учудващото е, че ще е дизелов хибрид, с бензина не успели да постигнат удовлетворителен резултат. Ето какво пишат: Та не се знае, току виж и Хонда ни изненадали, както са залитнали по екологията напоследък. А и като стана дума за Lancer-ите, не мога да разбера защо винаги Type R е доработка на базовия модел и излиза с година закъснение, докато при Mitsubishi първо се създава Evo-то, а после ненужното за "цивилната" версия се премахва и остава Lancer-а. Подхода на Mitsubishi ми се струва доста по-удачен.
-
Не знам дали датчиците за моделите в САЩ и Европа са взаимозаменяеми, но за модела в Щатите, цената на един датчик (без вентила) е $22. В Европа ще е по-голяма "тесла", определено.
-
Смятам, че модераторите заслужават отделна тема, най-малкото.
-
Ето какво съм намирал за свещите: Горното е от страницата на тук, а ето още един цитат: Относно определянето на правилната свещ съм съгласен с @ZAPPA. Може да провериш и в японския EPC на Honda (включва всички модели за японския пазар, които не влизат в "стандартното" EPC), от там ще е най-точно, но той изглежда ето така и ще е голяма доза налучкване и късмет да се оправиш с него: