-
Мнения
79 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно ivailoradoev73
-
Ранг
IVO
- Рожден ден 31.10.1973
Contact Methods
-
Website URL
http://www.hondaphil.com/ver2/technologies.php?id=3
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
sofia
-
Интереси
ТЕХНОЛОГИИ РАЗВИТИЕ И ИНОВАЦИИ А КОЛИТЕ СА ХОБИ КАТО ЖЕНИТЕ НЕ МОЖЕ БЕЗ ТЯХ А И ДВЕТЕ ХАРЧАТ ЕДНАКВО
-
това предлагам за 100 лева ,нито повече нето по малко,на колата килиметража показва 150000,нали не мислите че са реални,двигателят пуши след 3000 оборота за това е и 100 лева,здрав си взех за 400 лева ,колата е в движение така че мога да ви дам копие на талона,заверено да речем при нотариус итн тн тн
-
продавам двигател d15b2,някои да дава 100 лева и да го зима че ми пълни мазата 088 47 42 707 иво
-
Абе това всичкото добре ама каква подгряваш и те не знаеш, извиняваи за правият тон,тоя бутон трябва даго държиш натиснат непрекъснато та да свършиш нещо.Ти загряваш водата само в изпарителят а като заварти двигателят идва моментално студената нали тая помпа върти водата ,в краина сметка това и е работа.Едно време имаше руски изпарители с ел. подгрев ,та там нагреветелат изключваше с реле което се оправляваше от температурният датнчик,идеята нее злее ама е по сложничко от това да бодниш едно свещт и всичко да е ок
-
Мерси пичове това вече е друго,придобивам някаква представа,аз сам я взел за 1700 така че исках да видя според вас дали ще си гивърна,а колкото да ли мие глупава темата оди хвъли един боб бе отворко
-
много помагате за което благодаря много по-български някак си
-
Колко мога да и взема на моита d15b2 91 год даите мнение да знам реална колко мога да и взема
-
Е това трябва да стане лого за хонда след 200 000 км ,много съжалявам ама маи етака
-
Еба си това е от тия случки с не вероятен произход само не разбирам защо винаги търсите вината в парното или нещо от сорта,значи сутрин се качвам слагам парното на 4 паля и кво сека седмица сменям стакла а стигабе ти да не мислиш че стоим на студено до като загреят тия пущинаци
-
Добре тои предлага нема лошо в работата ползваме подабни пак нема лошо,ама не мога да разбера на теб за ккаво сати там не видях да стават за твоят автомобил или греша аааааа
-
Добре свали клапана за празен ход остави го включен към буксата и запали на студено като същото време ограничаваш с пръст входящият въздух на отвора които остава след като си махнал клапана абе сдве думи замести клапана с твоито пръстче,намери оптималните обороти и виж ако не ги мени или гасне значи е от клапана,но ти си писал че ти прекъсва и в движение а това неее от клапана,а гаста не се влиае на празен ход толково че да не можеш да запалиш без този клапан пиши какво си постигнал успех
-
Ако ти го прави и на гас и на бензин е някои датчик в бобината я на хол я на положение на колянов вал имаше още един маи зависи от модела маи,това е моито мнение,лесно се проверяват в ръководството пише какви са и параметрите само ще ги провериш успех
-
Е това с осцилоскопа е добра идея отивам да го взема от мазата и идвам,ако не намеря моя даи твоя моля.С уважение и достатачно хумор
-
От опит знам че няма кола дето да не се отключва винаги е добре да има нещо което да затрудни ашлаците като разните му там приспособления бастуни и други такива играчки,а наи добрее да е нещо не стандартно това ги затруднява наи много а наи често ги и отказва,страх лозе пази
-
Не знам дали ще стане само с смяна на термостата,ако е зацепил в отворено положение то на висока скорост щеше да ти пада темперетурата а на празен ход щеше да даржи нормална темперетура.Това ми прилича на развалена водна помпа,по точно с оронена корона на турбината,на японските често се случва,това е моито мнение оповавощо се на това което си споделил с нас, успех