-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно greengrass
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 13.06.1981
Profile Information
-
Кара
2004 HR-V 5dr. CVT
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Мойта е с газ от 60 хил км. Правя и реглаж на клапаните на 20 хил. и си мърка. Те се усещат като се разтропат и след реглаж всичко си е 6.
-
Провери ли кое ти е маслото за джаза? Какво и наля?
-
Аз нищо не сравнявам! Просто казвам какво ми пише по колата. Когато бях в Бултрако да си купувам маслото и на майстора му беше чудно, че на програмата му пише ATF-Z1. Пак казвам и CVT може и да става - не съм го пробвал.
-
И моето HRV е CVT кутия но в менюъла, в сервизната книжка, на капачката и по доста чужди форуми пишат, че маслото трябва да е ATF.... Защото /това го четох някъде/ когато се произвеждат CVT кутийте за хрв и джазз/фит CVT масло изобщо не е съществувало.Не казвам че не става. Не съм пробвал. Въпреки че за малко да го направя.Към колегата. Брат преди да правиш каквото и да е било си сложи оригинално масло. Тези скоростни кутии са много претенциозни!
-
Задължително сменяй маслото ако не си го правил досега! Доколкото знам си с cvt трансмисия и би трябвало да си вземеш оригинално масло от хонда atf-z1, но ги питай пак да не те излъжа. Накарай човека който ти го продава ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да провери на компютъра кое е маслото за теб. И на мен ми тресеше и след смяна се оправи.
-
Само да добавя за подгряването. По едно време имах две харвита, така че знам от личен опит. На едното огледалата се прибираха а на другото се подгряваха. Това и на двете ставаше от копчето за прибиране само че на тази с подгряването картинката на копчето е друга. Кабелите дето влизат в огледалото са си все същите, но на едната отиват в моторчето за прибиране, а на другата зад огледалото за подгряване. Няма вариант на HR-V едновременно с прибиране и подгряване.
-
Това искам да кажа! Какво щеше да е ако не бях зачел форума??! Големия разход - ремонт на скоростната кутия? Абе за пореден път се убеждавам - правя си сам проучването и отивам на майстор с готова "диагноза"!
-
Привет колеги! Е така искам да споделя днешната си случка, с въпросния лицензиран дилър за гр. Пловдив.Наскоро се сдобих с HONDA HR-V със CVT трансмисия. Колата е идеална и ми е дългогодишна мечта... абе голямо черпене падна. След като свикнах с колата започнах да усещам и едно проблемче. При тръгване от спряло положение колата цялата протриса и като че ли идва от задния мост. Зачетох темите. Извода - старо/неправилно масло в скоростната кутия или дефектирала такава. От вариант 2 ми се изправи косата. Дръпнах манюъла за харвито, пише че маслото за мен е HONDA ATF-Z1. Същото го пише в нашия и в доста други форуми. Както също се казва, че всякакво друго масло ще доведе до въпросния проблем.Отивам в бултрако. Посреща ме главния механик. Направих си експеримент и не конкретизирах маслото, а му казвам че искам трансмисионно масло за моята кола. Човека без да се замисли, че 4 литра са 140 лв., без да натисне и едно копче на компа да види какво казва програмата ми вади Honda CVT trasmision fluid.Питам го дали е сигурен за маслото, той вика - Да 100%. Аз му казвам, че съм чел тук и там, и че това което ми дава не трябва да е моето масло. Той ми казва -Ей сега ще ти покажа. Сяда на програмата рови рови и млъкна. После взе да ме убеждава, че маслото което ми дава е по хубаво и е по-нова разработка и дрън дрън. На компа си пише ATF-Z1. Ако зависело от него щял да сложи CVT transmition fluid.И аз си викам, че точно заради някой като теб ми тресе колата, някой който не иска да чете какво му е написал Японеца. Купих си ATF-Z1. Колата се оправи и си работи перфектно!
-
Браво за темата колега! Утре ми предстои същата задача. Дано се управя...
-
Абе и на мен на сивика от 6 - 7 засичания ми е давала 8 - 8,5 разход, при това с по-нервно шофиране. Говорим за градско. Преди 2 дена като я засякох ми даде 10,2(напоследък карам доста по-спокоино)!? Незнам каква е причината. Съмнявам се само в кварталната бензиностанция, която дори няма име...