Jump to content

CryoGen

Фен
  • Мнения

    554
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

29 Neutral

Относно CryoGen

  • Ранг
    оранжево чудовище
  • Рожден ден 3.03.1982

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

4944 профилни разглеждания
  1. Чета и не вярвам на ушите си да не би да бъркаш Д и Б серия моторите ?
  2. Не мога да разбера защо всички спорите за този NSX като за Хонда... То си е луксозно/спортно купе на Acura. В днешния пазар на supercars, няма място за коли като HSV010, това е кола за писта и като такава се ползва в SuperGT сериите в Япония. Няма нищо общо с mass production car, ама абсолютно нищо. Acura се налагат много силно в Америка като луксозна марка, за това могат да си позволят и да изкарат едно луксозно спортно купе, което ще се опита да влезе сред супер колите .... но ако задържат концепцията от тези 400hp ... и атмосферен V6, Ще е пълна простотия... Хубавото е, че са си дали още 2 години преди да го пуснат в продажба, което значи че в момента всъщност се изгражда абсолютно нова кола, която е все още на чертожната дъска. Което означава че ще има доста промени.И е хитро това което правят, сега зарибяват паралиите (не ние) с дизайн, ексклузивност, нови технологии ... И така ще са повече чакащите за тази кола след 2 години, ще продадат повече още в самото начало Пък ниее, си цъкаме с език що не била такава, що не била онакава, ама много е скъпа, много и е крив стопа, много ме дразни мигача ... Капка в морето сме ние
  3. В ECU-то имаш 2 стойности за работа на мотора без товар. Едната е при спряла кола, а другата е когато е в движение и това не зависи от скороста с която се движи колата.
  4. "Копирал съм" от wikipedia, и да това е тегло на двигателя без течности в двигателя, алтернатори, хидравлики и т.н. . Като ги сложиш тези неща отива към 150-160 кг, И скоростната кутия и отива към 200+ ... Един b18 swap си е 180кг горе долу И не мога да разбера какво означава "в БГ мисля че е мисията невъзможна" Заглеждал ли си колко вървят тези двигатели в UK? Средно 300-500 GBP. Скоростните кутии са пак там, ЕКУ-тата не са повече от 100 паунда ? За 2-3000 лв си взимаш цял акорд купе V6 и си прехвърляш ВСИЧКО. Кое му е толкова невъзможното.Проблем е докато си намериш полуоски и ти направят тампони за закрепване в коша. Което НЕ Е мисията невъзможна.
  5. По принцип можеш. От прелюд ще ти трябват специални тампони за да го преместиш в коша на сивик. Има доста двигатели от сивик които са над 150 коня, Повечето от B16 и B18 двигатели.Поразрови се във форума, има адски много теми в Проекти и Спорт където се сменят двигатели.
  6. И понеже не мога да си едитна поста. AMD е постнал най-точното и подробоно упътване в нета
  7. Хммм, като човек минал през тази мизерия, бих те посъветвал да си вземеш D15B или D16z6/7/9, след това ще имаш и мегдан за турбиниране Защото тези 120-130-140 hp дето ще ги изкараш с тези пари, няма да ти стигнат Единствено кефа че сам си го направил остава Ако можеш си намери ОБД1 инсталация... от личен опит ти казвам че е много забавно преправянето от ОБД0 към ОБД1 Не е невъзможно, но никъде няма да намериш точно how-to, моето го преправях с инфо от 3-4 различни саита. ECU ... ти върши работи и ПМ6, ефтини са и лесно се преправят за vtec и чип Делкото не е никак зле да си го вземеш от vtec глава. Тези от другите трябва да се разпробиват и в повечето случай оставаш от 3 болта за закрепване, на 2 в разпилени шлици, Грозна работа.Кабели за свещи за двигателя от който е главата Кабелите от Б2 не стават.Гарнитура стоманена от Z6, OEM-ската. Тя е трислойна стоманена, някой си правят гавра и махат средния лист за да я изтънят още малко ... едва ли ще усетиш разликата от кон и половина Глава от Z6/7/9. Разбира се със сменени гумички, семеринги и уплътнения.Intake оборудван от Z6/9 с буксите за инжекторите Може и от B7. но всички казват че въздуха минава по леко през Z6 интейк. Заради разликата във височината на глава, ремъка бяга с половин зъб. За да се компенсира си трябва раздвижна ролка за разпределителния вал на главата или ролка от Y7. По принцип не е фатално да караш и така, но зависи как застъпиш ремъка, или ще ти е по-приятно на ниски обороти или на високи обороти. Ангренажния ремък както спомена колегата по горе е 104 зъба ... пак заради разликите във височината на главата.И горе долу това е. Съединители, бутала и т.н. освен ако не си решил да правиш ALL Motor, няма смисъл да закачаш. С 2 думи за да си спестиш всичките главоболия. Намери кола с vtec глава, Вземи всичко, Intake, делко, глава, ел. инсталация и ECU. Това ще ти спести всички главоболия на сета и ще ти е 100 пъти по-лесно и бързо
  8. хехе, кой ви каза че J серията са тежки двигатели ?!?!?! 110кг тежи ... Колко точно ще ви изхвърли баланса ?! Най-куцото от целия swap са електрониката и скоростната кутия. "Ръчка" има само в акорд купетата след 2006-та и в разни Type S. ECU-то е "нечипваемо", взима се цяло ECU от АЕМ. За 5-та ген тези двигатели са много високи, трябва да се реже предния капак за да се затвори дори ... това са му проблемите. И сега представете си 3-3.5L Bi-Turbo в 5-та 6-та ген Сивик/Акорд или каквото и да било В града ще е пъти по-приятно да имаш въртящ момент от ниски обороти и да не ти се налага да пренавиваш оборотомера за да прескочиш трамвая например... Кубатурата си е Кубатура, всички минали от 1.3-1.5 на 1.8-2L са усетили разликата моментално.... Не случайно всички журналисти, които плюеха по хонда двигателите, се оплакваха от липса на въртящ момент в ниски обороти (оборотите в които караме нормално всеки ден). Те и Хонда се сетиха, новите им Type S/R sa s 2.2-2.4L двигатели ... There is no replacement for displacement Golden rule
  9. Само да вметна, че с проблемни радиатори шега не бива. Особенно пукнати. Преди 2 седмици, моя не просто се пукна, а гръмна в движение и изхвърли цялата вода от двигателя. Да не ти го пожелавам на дълъг път, че ще си свалиш накладките и ще си ги биеш в главата . Виж е Евро07, мисля че имат прилични оферти .
  10. Аз съм с леко спорни впечатления от Uniroyal-а. В остри завои, борда се усуква много неприятно.НО не изпуска. Никога не са ме предавали тези гуми. Много добро сцепление при бързи завои. Само усещането на мекия борд дразни, но за сметка на това от този ценови клас е най-добрата гума която можеш да си купиш. Имам и доста километри със Continental SportContact 3 , също уникална гума, с много по-твърди бордове и няма изпускане на завой с нея...В момента съм с Kumho KU39. Интересното е че Унирояла и Континентала ги карах на 16-ки джанти , а Кумхото е на 17-ки и вози много по цивилизовано и комфортно.И при толкова похвали изписани за Uniroyal-a, не разбирам защо още се чудиш. За тези пари едва ли ще намериш по-добра гума.ПП. Vredestein Sportrac е много много добра гума, и е около 120лв гумата.
  11. Със здраве да си ги караш и много безпроблемни и бездупкови километри ти пожелавам
  12. За тези пари са добра сделка, взимай и няма да съжаляваш. Само внимавай на какво налягане ще ги караш. За леки коли като сивиците и 0.2 Bar разлика в налягането може да ти съсипе настроението и колата да се държи все едно си с 13-ки гуми. И имай в предвид,че новите гуми трябва да се покарат няколко стотин километра преди да се "разработят"
  13. Хах, тази тема в последно време и на мен много ми харесва И да налея още малко масло в огъня. Имаше един пич (в Америка разбира се), който изкара 150 коня на колелата само заради вала. И то със Stage1 Турбо вал. Най-странното беше, че ползваше бутала от D16Z6, който монтирани на биелите от D15, стоят малко по-навътре в блока. Тоест, буталото в горна мъртва точка, не стига до горния ръб на цилиндъра, както си е с D15 буталата. Сетъпа му беше доста елементарен. D15B7 блок, биели, колянов вал D16Z7 глава Stage 1 Turbo вал D16Y8 Всмукателен колектор P29 Бутала К&N Intake Custom headers ИИИИ хубаво пречипване. Преди да смени вала беше на 120 whp, след вала и изпускателните колектори скочи на 150whp.
  14. Всички фирми реализират малка част от прототипите си. Няма как да пуснат масово производство на кола,от която ще се продадат 200 бройки. Това, че феновете който им се кефят на идеите цъкат с език и им се ядосват, тях не ги грее. Важното е хората който могат да си позволят колата дали ще си я купят И както каза Тино, често японския пазар е доста по-отворен за футуристички коли и там реализират малко производство за локалния пазар.Ето още малко снимки от извора:Tokyo motor showОт тези коли само CRV-то и Fit-a ще влязат в производство на 100%. Жалко, че Fit-а в България или няма да го пуснат или ще е на безумна цена благодарение на Бултрако. При това време на зареждане и километрите, които покрива при едно зареждане, щеше да ми свърши супер работа. Няма втора електричка с подобни показатели от други производители.Общо взето уникални прототипи и отново Японците показаха на света какви ще са колите след 10-тина година
  15. 450 лв. е курса 'Безопасно Майсторско Шофиране'', което не е курса за пилоти Успех все пак ти желая. Дано си търпелив.
×
×
  • Създай нов...