-
Мнения
303 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
54 NeutralОтносно 4ushi
-
Ранг
любител риболовец
- Рожден ден 29.10.1979
Profile Information
-
Кара
CIVIC - D16Y3
-
Пол
Мъжки
-
Място
Габрово
-
Интереси
риболов, Хондичката естествено :), музикални системки разни :) , хаус музичка , спорт, пътешествия с колицата и други
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
james.b.lansing
Последни посетители
6796 профилни разглеждания
-
:)/> Ами да ти отговоря на офа колега. Върви при стъклар да ти намаже със веро уплътнението за да стане пяна и да го надуе със въздух. Така най-лесно ще разбереш вместо да чакаш да ти протече. По принцип и ти можеш да го направиш, но ако имаш проблем може да се наложи да ти прелепят наново стъклото. Не е зле да погледнеш и под лайсните на тавана.Имал съм ги тези два проблема и все течеше отпред по сенници, по бушони и т.н.
-
Колежке ако не можеш да махнеш жабката сама помоли някой добронамерен мъж да развие две три винтчета, да я махне и да види зад нея какво става. Това го казвам защото ако откриете причината поне можеш да се затраховаш да не те излъже майстора и да ти вземе пари за друго. Има и съвестни майстори много, но все пак жабката не се сваля трудно(поне на Сивик англичанка).
-
За годините си тази кола изглежда чудесно запазена. Не мога да си представя как ли се е чувствал продавача на тази реликва.Най вероятно така Да ти е честита и много да и се радваш и да я глезиш
-
Сега като се замисля още когато бях юноша млад станах фен на този уникален звук от двигателите на Хонда.Сега съм на 33, а по онези времена Хондите бяха достъпни за автоджамбазите и хората с повечко пари. Говоря за 90-те години. Чак през 2008 година успях да се сдобия с една не толкова чистокръвна Хонда, но все пак със сърце на Хонда. И до сега карам и се радвам на моята мома англичанка
-
Каква е тази кутия B16a6 в четвърта генерация Сивик ??? Я виж тук инфо за двигател В16а6 http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B16A6Нещо ме съмнява, че говориш не за кутия, а за двигател D16a6 който пък на четвърта генерация мисля е със кабелна скоростна кутия L3.Задай си въпроса малко по конкретно и тогава може някой да ти отговори по конкретно
-
Вярно е, че някои колеги подметнаха номера с открадната кола, но в случая е по добре да се консултира в полицията за проблема, а те ако могат ще и помогнат. Адвокат не знам дали би свършил работа в случая. Просто на всички ни е ясно, че без връзки в полицията на каквото и да е ниво е напълно възможно да не и обърнат внимание на проблема, защото в случая тя си е виновна(по принцип баща й, но то е все същото). Иначе аз за сам човек не виждам как може да открие кола в цяла България например. Друг е въпроса, че ако стане беля униформените веднага ще й позвънят на вратата.Все пак за да се застрахова собственичката е по добре да съобщи и при евентуални проблеми това да се имам в предвид за да не я търсят като главен виновник за нещо си.
-
Колега ако си сигурен, че колата го гори това масло и си сменил всички тези семеринги и гумички май остават само сегментите като евентуален проблем. Заставал ли си зад колата да гледаш през аспуха дали гори масло докато някой друг дава газ примерно ?
-
Еми тя тази работа много ми прилича на случката с моя приятел и комшията ми от блока за която писах на един колега преди месец два пак във подобна тема.Само че той си бе продал колата и се жалваше, че не знаел данъка колко е на вече продадената кола, защото никога не го бил плащал разбираш ли :angry:/> . Ех Вярно случая при теб е малко по различен защото ти не си била съгласна, а баща ти е за :bash:/> :bash:/> :bash:/> Този човек(баща ти) дава ли си сметка, че както каза колегата по горе с тази кола може да бъде извършено престъпление и после да намерят теб като собственик и да те тикнат зад решетките примерно ?!? Или не си дава или не му пука грам за теб. Най добре освен адвокат си потърси и познат човек в полицията и да я намерят тази кола. По принцип можеш и без познат ама нали сме България и тук всичко става с връзки. Не е истина как стават тия неща. Колата на морга ще я закарам,но на друг без прехвъляне на момента няма да я продам никога. Такива филми от сорта на "сега нямам пари за прехвърляне чакам заплата" и т.н. са меко казано смешни :angry:/> Направо се чудя как още на са те потърсили за някоя кражба или нещо подобно с тея циганьори за които говориш.
-
Този нагледен пример май даде най-ясна и конкретна представа за какво всъщност си даваме парите. Вижда се, че дългия интейк даде покачване от около 5-7 конски сили имайки в предвид, че резултатите леко се разминаваха при повторните опити на диното. Накратко 1.7 % покачване в мощността както обобщиха накрая. Сега най-интересното е, че тук говорим за 6 цилиндров турбо мотор и ако при него покачването е толкова незабележимо то при малките мотори нещата са трагични. Май остава единствено удобството, че можеш да си переш филтъра когато поискаш и колата да ти ръмжи повече.
-
И моята е от Италия ако въобще има нещо общо. Хваща доста отдалеч(поне 150 метра) когато няма препятствия. Обаче са ми правили номера и двете дистанционни. Като натисна свети една червена лампичка на него. Свети силно когато работи добре, но някой път свети съвсем слабо.Тогава или изобщо не хваща или трябва да го ръчкам повече. Причината е окислени медни пластинки на гнездото за батерийката. И на двете дистанционни съм ги почиствал и работят пак перфектно.
-
Централното работи само от шофьорската врата.Ако си сигурен, че не си се облегнал случайно на чопа за заключване докато караш понеже аз имам навик да се подпирам на вратата на кората с лявата ръка на дълъг път и да карам само с дясната. Тогава с лакет може и да не си усетил дали си го натиснал с по дебело яке няпример. Както и да е.В друг случай май е добре да го види майстор по ключалки този проблем, но да разглобява внимателно кората на вратата, че някой път се чупят разни пластмасови дреболии. Колкото до ключа и забравянето му в колата, най-сигурно е резервен ключ да си седи у вас на топло и ако ти потрябва винаги да разчиташ на него. Има и централни които си се заключват сами след няколко минутки, но поне на Хондите 6 генерация оригинално не знам да е такова.
-
Дали на Аутодата данните са верни не знам ,но като гледам тази кола на клипа как се реже със оригиналната помпа на Д15Б2, а и като знам, че колегата AMD си караше допреди година mini-me (Д15Б2 със З6 глава) до 8000 оборота без проблем се съмнявам помпата да е проблема. Дори и да има проблем в нея няма да е от разликата, че не е от д15Б7.
-
Колега, къде го видя тоя проект за който говориш? От линка ти излизат две снимки с малко запитвания от страна на автора и никакви отговори след това. Защо ли ????Фена е прав, не се занимавай с глупости. Ако имаш двувалка и не върви както трябва проблема едва ли е във лиспата на VTEC.
-
Добре колега стана ми ясна ситуацията. Мисля, че ще трябва да си платиш данъците ако искаш да ти завери нотариуса. Защо ти го казвам ли,ами да речем, че направиш пълномощно и купувача подкара колата с него и т.н. Така, сега не знам това колегата дето го обеснява за 2-те години и 2 месеца и губел давност неплатения данък, но ще ти кажа прясна случка в Габрово между мой съсед и мой приятел. Съседа преди 4-5 години купува колата от моя приятел, но без да я прехвърлят защото нямал пари тогава.Приятеля ми заминава в чужбина да работи и така остава колата непрехвърлена.Освен това данъци никой не е плащал тъй като не е прехвърлена колата и се води на моя човек, а на съседа не му дреме и миналата година я дал даже на скраб човека :blink:/>/>/>/>/>/> , но дори не успял да взме бележка за брак понеже големия талон не е в него тъй като не я е купил по документи, а само е дал пари на ръка. Та в случая преди два месеца идва писмо от общината за неплатени данъци на тая кола за тези няколко години, а тя вече дори не съществува обаче моя човек за да я отпише от данъчното трябва да представи или документ за брак или да попълни декларация, че колата няма да се кара и ако стане нещо е на негова отговорност и т.н...... Накратко ясно е, че документ за брак няма, моя приятел беше за малко в България и така колата остана на отчет в данъчното за още незнаен период.В случая и двамата са за :ebanjeee:/>/>/>/>/> . Казвам ти го за да не стане и при теб така някой ден. Плати ги тея данъци за 3 години, тази д15-ска в София толкова ли и е голям данъка? Има данъчни калкулатори можеш да ги сметнеш, потърси в интернет.
-
Колега как така ти хем ти си я вкарал в България по твои думи, хем нито е била регистрирана и нито са й били плащани данъци ? Щом ти си я вкарал за теб значи ти трябва да си я регистрираш! Другото е, че от 2009 насам ти караш тази кола и щом казваш, че сега си я продал би следвало да си знаеш колко е данъка(ако си го плащал). Обаче по интересното е как тези които не си плащате данъка на колата минавате годишен технически преглед ,защото на мен всяка година ми го искат за да мина.Значи аз нещо съм балък.Трябва да взема да пробвам и аз да не плащам. Казуса е просто абсурден