-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно H0NDA
-
Ранг
Начинаещ
Последни посетители
1294 профилни разглеждания
-
Хахахах смея бе що да не смея, само че не мога да дам адекватно сравнение с 8ген. просто защото не съм я карал А да правя сравнения със 7-ма ген. пък ми се струва несериозно.Иначе да доволен съм! За надеждност мисля че е рано да се говори, но все пак дотук 1 год. и около 16к км. висчко е 6.Цените на консумативите са осезаемо по-евтини. Смяна на масло, маслен/въздушен/горивен/поленов филтър е точно 310лв. По груби спомени при акорда за същите неща цената беше около 480. Сега цената може да е друга, може и аз да не си спомням правилно...От акорда ми липсват джоба за слънчеви цаки и многобройните долапчета и ниши, в които пълнех всякакви боклуци :-D П.П. И някой да не си помисли че съм изневерил на марката - в гаража има и един мотоциклет хонда, който може да бъде продаден само и единствено зада се смени с друга хонда
-
Странно, случайно се засекох с новия (най-вероятно вече бивш) собственик, та си поговорихме за 5мин. че и двамата бързахме. Като цяло изказа полжителни отзиви. Може би нещо се е случило... Peugeot 508 gt
-
Изобщо не бих казал че съм недоволен, всъщност причините за смяната бяха съвсем други:- Исках дизел комби и автоматик - Бултрако не внасят такъв Акорд, поне преди сега не знам как е. - При положение че автомобила е закупен от тях и гаранционно поддържан от тях, и при положение че исках да купя пак нов автомобил от тях. Бултрако ми даваха 8000лв. за нея и то при положение че предварително се отремонтират всички дефекти за моя сметка :blink:/>/> Относно филтрите: явно информацията ми е стара. Когато аз търсех най-евтиния "алтернативен" възд. филтър беше на цена 40лв.
-
Качеството на един филтър не се измерва в това колко бързо се замърсяваНе обсъждам качество, а за експлоатационни разходи и при положение че нещата "са на кантар" винаги бих избрал оригиналния консуматив
-
Като цяло имам само добри спомени от автомобила. За нашите експлоатационни условия мисля че се представи добре. Също така мисля че във "фейс-лифта" някои от недъзите би трябвало да са изчистени... или поне така си мисля де.. Като предпоръка на сегашните и бъдещи собственици бих дал да използват оригинални консумативи. Говоря специално за въздушния филтър - пробвах с "алтернативен" - цената му е наполовина, но и в София изкарва наполовина. Тоест за 20к. км. трябва да сменя 2 ако искам колата да върви нормално, което пък си е цената на оригиналния. Маслото също не е чак толкова скъпо - около 28-30лв. литъра Между другото рег. номер на автомобила е С3771XC Ако случайно новият собственик влезе във форума и види темата може да се свърже с мен по е. поща: sardokarКЛьОМБАgmail.com Мога да му дам пълна информация за всичко което се е случвало на автомобила
-
Срам не срам ще си призная - разделих се с акордеона Както и да е.. ще се опитам да си припомня всички неща случили се на колата за 200,000км. Цифрите на пробега са приблизителни защото го карам по спомени.Първите 100к, общо взето нищо интересно - гориво, масло, филтри и гуми100,000км. смяна на предни дискове и накладки - явно оригиналните за измислени така, че да си заминат заедно ~120,000 смяна на тампоните на стабилизиращите щанги.130-140 хиляди си прояви първия вроден недъг за новоизлюпения модел - съединителя започна да приплъзва. За щастие го хванах навреме и маховика беше ок. Смяна на феродов и притискателен диск и аксиален лагер и проблема изчезна.~150,000 Спука се изпускателения колектор - едно познато майсторче го свали и го отнесе някъде да го правят. Каза че са го псували много :-D ама нали е техен човек и не могли да го върнат. Заваряване и шлайфане и проблема не се е появявал повече.~160,000 Смяна на "биалетки"~170,000 Смяна на горен-десен носач на предницата - тук вината си е моя - зверска дупка на околовръсното - две криви джанти и 2 срязани гуми ~180,000 Смяна на ролката на алтернатора + смяна на пистовия ремък и ролките~190,000 Протече рейката - "рециклираха" я в един сервиз при окръжна болница.+2000км - като оправихме течовете от рейката цъфна маркуча от помпата до рейката "Рециклирахме" го и него, пак познатото майсторче го носи някъде, тоя път не са го псували щото не им бил първия от акорд и знаели вече как да ги правят :-D+ още 3-4 хил. км. като оправихме маркуча и рейката, помпата за сервото взе да вие на студено :-D Нея не я "рециклирахме" оставих туй удоволстие на следващите собтвеници...За 200,000км. е влизала в авариен режим само веднъж. Причината се оказа нашата прекрасна нафта - горивния филтър беше пълен до горе с парафин и друга "гняс".
-
Съжалявам за забавянето но по-добре късно отколкото никога При мен проблема се оправи със смяна на феродов+притискателен диск и лагер. Маховика беше ок, може би защото усетих проблема навремеи не е буксувал много. А може просто да съм късметлия Цена в Бултрако по груби спомени за комплекта е ~1000лв.
-
Аз имам същия проблем. Колата е на 160,000 но и преди го правеше. При мен го прави и на 4-та и на 3-та предавка но предимно като е по-студено. Явно е недъг на новоизлюпения модел. Започвам да гледам цени...