Titi-Honda
Фен-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Titi-Honda
-
Ранг
Начинаещ
-
колега не се притесняваи така се е получило защото когато са сменяли колектора за да съберат антифриза слагат някакъв съд под колата нали така ок ама като олива по блока всичката мизеряя се събира с антифриза,аз го цедя после задължително ама твоите хора явно не и от там е и маслото дошло. има вариянт да го извадиш от там ии то мн. просто. ама трабва да сте 2-ма. ако ти се занимава ще ти кажа
-
ОК значи казахме каре до тук добре, ама сега мн. внимавай какво ще вземеш, че има едни БУКВАЛНО Изкарват 2-дена Външните карат ама вътрешните НЕ.
-
мм да и аз мисля че си трябва друго. та каква е колата може и да измислим нещо (да втора рака си е втора рака ама НОВО )
-
ok ама аз залагам че горната помпа е замминала или по точно боталото в неяя та според мен проблема няма да се оправи с доливането колега
-
Прилича на каре ама то се осешта принципно с 70-100 като лека вибрация на волана аа при теб или е пред разпад или има и нешто друго
-
колеги аз неразбрах .тая кола имали изкра???? помпата чува ли се ?
-
До тук добре ама това не решава проблемът ии това е лошото !!
-
колега имам 1 въпрос към теб КАКЪВ Е СМИСЪЛЪТ защо ще я сменяшш просто така или твоита е финал и тази ти е изпаднала?
-
ммда при рязка разлика се цепи през средата
-
аз мога да ви дам пример за проверка при съмнение за тракане то биелен лагер или ботален болт защото и тои трака подобно на легера но иначе 95% са клапани не да се върнем на проверката при хондата по леснят вариант е докато работи с малко по хубави клещи почвате да вадити кабелите 1 по 1 от капачката и слушате кво се случва (вадите 1-ви и ако шумът изчезне е от него ако не продалжавате нo връщате 1-ви и токава вадите друг)
-
14-15 за зимата е добре, а градско около 16 в София нали горе долу сега всеки има стил на (МАЧКАНЕ) Но при 120-150 неможеш да ме убедиш че ти е дала под 7 извънградско защто тогава при 90-110 отиваме на пълнене в резервоара но това е др. тема . Та принципно меже при зацепването на ангренажа да има проблем но трябва де е спъната.
-
аз залагам че е от стартера и колега не се плаши, докато не спре да върти си ти