-
Мнения
800 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
18 NeutralОтносно Shadow^Dancer
-
Ранг
Gas,grass or ass!No one rides for free!
- Рожден ден 26.04.1983
Profile Information
-
Кара
Сивик 5та mini-me
-
Пол
Мъжки
-
Място
Maina City
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
shadow_dancer032
Последни посетители
9401 профилни разглеждания
-
Здравейте колеги, Някой може ли да препоръча тенекеджия на който да му се занимава с една 5та генерация Сивик. Колата има леко натискане отзад и вратата на багажника е поддала с около половин сантиметър навътре и нагоре, от което задното стъкло не се затваря добре. Благодаря предварително.
-
Дракон +1
-
Здравейте колеги, поради промени в проекта се разделям с колектора си. Произхода му е ebay. Т304 Stainless Steel. Става за всички едновалови D серии. Има леко натискане долу на двуцевката, но тръбите са с достатъчно широк диаметър и това не оказва влияние върху работата му. Вижда се на снимките. Цена 180лв от Пловдив съм 0884973838 - Йордан
-
Здравейте колеги, търся си някой да ми услужи с една VTEC глава за 1-2 дена за да направя едни замервания. Аз съм с такава, но не ми се иска да я свалям. Предпочитам да почерпя някой някое голямо кафе .Всичко ще се направи за 1 ден, т.е. на единия ден взимам, на другия ден връщам. Някоя счупена глава също ми върши работа, трябва само да има закопчан по един смукателен и изпускателен клапан и да има вал.От Пловдив съм, за другите градове поемам куриерските услуги в двете посоки.
-
Отговора за безплатния ремонт е отрицателен.Може би ако колата е купена от тях, но може би,не съм питал. Ето обаче как реших проблема.Както каза колегата горе - пране.Такава мръсотия не вярвах че може да са събрали тия колани ... не мога да си обясня как не са ми цапали белите тениски.Аз ги напръсках с обезмаслител и след това с прах за пране и топла вода.Ефекта е че станаха освен по чисти и по-меки което помага на навиването.Моите колани се бяха и усукали в автоматите,което всъщност също оказва влияние.Върху ролката може да се навие точно определена дължина колан, след това започва да опира в поставения за тази цел нит.Когато колана се усуче,навитото става по-дебело и започва да опира по-рано.От едната страна има капаче в центъра което може да се отваря,под него е пружината.Аз сложих малко масло там и се усети разлика.Сега относно нита,той служи за обиране на скоростта на колана за да не се удря като се прибира.Идеята е към края на прибирането колана да забави и да се прибере "нежно" Ако пружината е отслабнала обаче,нита може да се махне и така колана ще се прибира по-рязко когато стигне до края.Аз не съм го махал защото моите пружини са достатъчно силни.Ако някой иска да види точно за какво говоря ще кача снимки.
-
При празен ход Аз не разбрах защо закъсяваме сервизната букса? Какво ако го направим без тази стъпка?
-
Ще ти трябва комп PM6 който трябва да се чипоса, делко и смукателен колектор с рейка и инжектори. Двигателите донори които ти вършат работа за d16a6 и d16y2 (поне аз за тези се сещам).Ако инжекторите са ти нискоомни ще ти трябва и ресисторна кутия. Имаше хубава тема на 1net за преправянето на инсталацията в psytronix.org, за съжаление сайта вече не бачка.
-
Има едно такова бълбукане под жабката точно, от охладителната система. Виж си казанчето дали е пълно поне до средата, на студен мотор сипи малко антифриз в радиатора да се напълни до горе до капачката и то само ще се оправи от там нататък. И без да му сипваш в радиатора ще се оправи ако е това, но така ускоряваш процеса. Това е което ми дойде на ум.
-
Честита нова 2013 година колеги !!!Здраве, шастие, успехи много безаварийни километри.
-
Ето ТУК пишат че са с доживотна гаранция. Имаше и още едно място, но не се сещам къде беше.