dimitrow77
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
dimitrow77 last won the day on Декември 4 2024
dimitrow77 had the most liked content!
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно dimitrow77
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2005, 2.2 I-CTDI, N22A1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Burgas
-
Ще пробвам днес, благодаря за мнението.
-
Забравих да попитам… отрицателната клема разкачам ли я преди всичко?
-
А в случай на скъсване какво правя, да се подготвя ли предварително с такива изобщо ако ги продават или най-добре да не рискувам и да си ида на майстор?
-
Под сложно имам предвид, че на ръка не излизат дори и когато се дърпат по-силно, иначе това с отвертките мога да го пробвам утре, стига да не пукна маркуча някъде без да искам.
-
Здравейте, наскоро си закупих въпросния соленоид/вакуум клапан за Хонда акорд 7 2.2 дизел, след прочитане на грешка P2004 и няколко четения из форума разбрах, че повечето колеги си решават проблема с подмяната му. Както и при другите така и при мен свети на моменти, забелязал съм по-скоро като постои повече време на място загряла, не усещам разлика във вървежа но все пак така или иначе закупих въпросния клапан 2ра ръка и ще го сменя. Въпроса ми е единствено как точно трябва да се случи това, тъй като след свалянето на кората и жалък опит за изкарване на малките маркучета разбрах, че явно не е толкова просто колкото съм си мислел. Как точно трябва да ги извадя, нови ли се слагат, късат ли се? Ще прикача и снимка на въпросния клапан (стария, който все още не съм сменил) за да видите как изглежда. Ще мога ли да се справя сам или да се насоча към някой майстор?
-
Здравей, проблемът се разреши след смяната на потенциометъра. Смениха ми го за 2 минути, закупих го от Иван Иванов в Бургас.
-
Здравейте, колеги. След няколко дни диагностика, грешки и разузнаване, реших, че трябва да сменя потенциометъра на газта, тъй като очевидно се повреди (колата влезе в авариен режим до 2000 оборота), това ще се случи утре, въпросат ми е следния: Възможно ли е след изчистването на грешките да ми излезе грешка P2004 Intake manifold air control actuator, bank 1 actuator stuck open, поради самата повреда в потенциометъра, или да търся проблема в соленоида. Утре след като го сменя естествено ще я покарам и ще видя дали отново ще се покаже спомената грешка, просто искам да проверя дали и на някой друг му се е случвало. Колата е Honda Accord 7ма генерация, 2.2 I-CTDI. Ще се опитам да кача грешките, които ми беше показала първоначално (преди няколко дни) преди да ги изтрием и грешката която се появи на скоро (вчера) точно преди да загася колата. Отблезявам отново, че потенциометъра все още не сменен, това ще се случи утре.