Jump to content

dimitrow77

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

dimitrow77 last won the day on Декември 4 2024

dimitrow77 had the most liked content!

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно dimitrow77

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005, 2.2 I-CTDI, N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas

Последни посетители

48 профилни разглеждания
  1. Ще пробвам днес, благодаря за мнението.
  2. Забравих да попитам… отрицателната клема разкачам ли я преди всичко?
  3. А в случай на скъсване какво правя, да се подготвя ли предварително с такива изобщо ако ги продават или най-добре да не рискувам и да си ида на майстор?
  4. Под сложно имам предвид, че на ръка не излизат дори и когато се дърпат по-силно, иначе това с отвертките мога да го пробвам утре, стига да не пукна маркуча някъде без да искам.
  5. Здравейте, наскоро си закупих въпросния соленоид/вакуум клапан за Хонда акорд 7 2.2 дизел, след прочитане на грешка P2004 и няколко четения из форума разбрах, че повечето колеги си решават проблема с подмяната му. Както и при другите така и при мен свети на моменти, забелязал съм по-скоро като постои повече време на място загряла, не усещам разлика във вървежа но все пак така или иначе закупих въпросния клапан 2ра ръка и ще го сменя. Въпроса ми е единствено как точно трябва да се случи това, тъй като след свалянето на кората и жалък опит за изкарване на малките маркучета разбрах, че явно не е толкова просто колкото съм си мислел. Как точно трябва да ги извадя, нови ли се слагат, късат ли се? Ще прикача и снимка на въпросния клапан (стария, който все още не съм сменил) за да видите как изглежда. Ще мога ли да се справя сам или да се насоча към някой майстор?
  6. Здравей, проблемът се разреши след смяната на потенциометъра. Смениха ми го за 2 минути, закупих го от Иван Иванов в Бургас.
  7. Здравейте, колеги. След няколко дни диагностика, грешки и разузнаване, реших, че трябва да сменя потенциометъра на газта, тъй като очевидно се повреди (колата влезе в авариен режим до 2000 оборота), това ще се случи утре, въпросат ми е следния: Възможно ли е след изчистването на грешките да ми излезе грешка P2004 Intake manifold air control actuator, bank 1 actuator stuck open, поради самата повреда в потенциометъра, или да търся проблема в соленоида. Утре след като го сменя естествено ще я покарам и ще видя дали отново ще се покаже спомената грешка, просто искам да проверя дали и на някой друг му се е случвало. Колата е Honda Accord 7ма генерация, 2.2 I-CTDI. Ще се опитам да кача грешките, които ми беше показала първоначално (преди няколко дни) преди да ги изтрием и грешката която се появи на скоро (вчера) точно преди да загася колата. Отблезявам отново, че потенциометъра все още не сменен, това ще се случи утре.
×
×
  • Създай нов...