Jump to content

dimitrow77

Новак
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dimitrow77

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005, 2.2 I-CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, колеги. След няколко дни диагностика, грешки и разузнаване, реших, че трябва да сменя потенциометъра на газта, тъй като очевидно се повреди (колата влезе в авариен режим до 2000 оборота), това ще се случи утре, въпросат ми е следния: Възможно ли е след изчистването на грешките да ми излезе грешка P2004 Intake manifold air control actuator, bank 1 actuator stuck open, поради самата повреда в потенциометъра, или да търся проблема в соленоида. Утре след като го сменя естествено ще я покарам и ще видя дали отново ще се покаже спомената грешка, просто искам да проверя дали и на някой друг му се е случвало. Колата е Honda Accord 7ма генерация, 2.2 I-CTDI. Ще се опитам да кача грешките, които ми беше показала първоначално (преди няколко дни) преди да ги изтрием и грешката която се появи на скоро (вчера) точно преди да загася колата. Отблезявам отново, че потенциометъра все още не сменен, това ще се случи утре.
×
×
  • Създай нов...