todor1820
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно todor1820
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2.2 I-Dtec
-
Пол
Мъжки
-
Място
Asenovgrad
Contact Methods
-
Skype
-
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
IMG_7218.MOV
-
Благодаря Ви колеги, ще подменя въпросния датчик и ще дам обратна връзка дали проблема е решен, на някой ако му се случи подобен проблем да има едно на ум. Бъдете здрави!
-
Колеги ЕГР не беше зле, почистих го все пак, но проблема си остава. Някой може ли да каже кой е датчика от снимката???
-
Ще го погледна евентуално да не е затлачен. Благодаря
-
При мен преди 10на дни когато сутрин беше 2 градуса при подаване на контакт дори не подгряваше свещите, индикацията за подгряването на свещите при самото завъртане на ключа за контакт светва и когато вече е на контакт колата изгасваше мигновено.
-
Нямаше индикация на таблото, след като смених свещите и проблема не се реши, тогава я закачихме. Но проблема се задълбочава, днес вече сутрин като я запалих пушеше отново и оборотите играеха леко както преди, но днес го правеше около минута, след като подадох леко газ до 1500 оборота ги качваше всеедно насичат самите обороти, когато върнах газта спря пушенето и почна вече да си работи равномерно.
-
Здравейте, първо искам да се извиня че пускам нова тема, но търсих и не намерих локацията на въпросния датчик. Хонда Акорд 2.2 I-Dtec 150к.с. Грешката която вади е P0132 - Кислороден датчик, Банка 1 преди катализатора Проблема се появи сега когато захладня времето, при сутрешно палене колата пуши доста и се усеща все едно работи на 3 цилиндъра. Смених подгревни свещи, но резултат няма! След което е закачихме на диагностика и това е грешката която изкара. Та въпроса ми е някой може ли да ме насочи къде точно се намира въпросния датчик, че изрових нета няма и няма инфо. Благодаря
-
Здравейте маняци, и и аз да се включа.. Имах същия проблем сега като захладня при сутришното палене започна да пуши доста отзад и мирише на сурова нафта, леко играене на оборотите всеедно е на 3 цилиндъра. Смених подгревни свещи, резултат нулев (старите и 4-те работеха), закачихме я да видим какво ще изкара на диагностика и изкара P0132 ламбда сонда банка1 преди катализатора. Сега смятам да сменя въпросни сензор и да видим дали ше се оправи. Колата е 2.2 iDtec